Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3322416
Foei, je mag geen autorijden met een slijmbeursontsteking in je schouder.
Beterschap voor iedereen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3322445
hannabelgje schreef:Foei, je mag geen autorijden met een slijmbeursontsteking in je schouder.
Beterschap voor iedereen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja, daar heb je wel een beetje een punt. Ik doe het zo min mogelijk. Maar anders moet ik mij ziekmelden en dat vind ik eigenlijk nergens op slaan, en ik moet toch ook om boodschappen enzo. Op de fiets of te voet gaat weer niet vanwege mijn knie ::)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3322503
Beterschap Eelke!! :-*


Net ruim een half uur bezig geweest met de boodschappen voor AH. Is heel wat om aan de 70 euro te komen zodat ze bezorgen. Helemaal op het eind van bestellen loopt de website vast.
Opnieuw geopend en ....... winkelmandje leeg!?!?

>:( kan ik weer helemaal opnieuw beginnen! >:(
Gebruikersavatar
Door pluk
#3322510
zonder verder in detail te willen treden...

mijn nichtje van nog geen twee weken oud ligt aan allerlei slangetjes en apparaten in het ziekenhuis met een luchtweg infectie
maak me zo'n zorgen :-[ :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3322513
Oh nee Pluk. Ik hoop dat alles in orde komt.
Tis vreselijk, zeker als ze zo jong zijn.

Mijn neefje mag net terug naar huis uit het ziekenhuis. Die kregen ze een paar dagen geleden niet meer wakker en hij heeft al maandenlang luchtwegproblemen. Hij is nu 5,5 maand maar 6 weken te vroeg geboren. Blijkbaar blijven de longen dan vaak een zwak punt.
Hij moet nu maandenlang aan de monitor 's nachts en kan niet meer naar de creche...
Door Suzanne
#3322523
eelke schreef:Ja, daar heb je wel een beetje een punt. Ik doe het zo min mogelijk. Maar anders moet ik mij ziekmelden en dat vind ik eigenlijk nergens op slaan, en ik moet toch ook om boodschappen enzo. Op de fiets of te voet gaat weer niet vanwege mijn knie ::)

Pas wel op: als je wordt aangehouden heb je een forse boete en als je een ongeval veroorzaakt is er geen dekking op je polis. Dan zul je alle schade, ook die aan de tegenpartij, uit eigen zak moeten (terug-)betalen. Als het gaat om een paar 1000 euro blikschade nog te doen.. als er letsel bij komt kijken ben je de rest van je leven de sjaak.

Mijn beste tip: echt NIET autorijden. Gewoon niet... Probeer te carpoolen of van mijn part OV of je ziekmelden.. autorijden is geen plan.. ;-(

Suzanne
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3322536
Morgen weer een operatie..... Ging allemaal goed, afgelopen maanden, maar sinds september weer 2x een gaatje erin... uiteindelijk goed gekomen, maar dr bleef troep via een gaatje (soms 2) uit mn buik komen.... hele erge ontsteking gehad en nu blijkt er een fistel aan mn darm te zitten..... wilde uitstellen tot januari, maar is nu zo erg, dat arts er spoed achter heeft gezet.... hopelijk gaat dit wel goed en hoef ik niet na 6 dagen terug voor een spoedoperatie.....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3322537
pluk schreef:zonder verder in detail te willen treden...

mijn nichtje van nog geen twee weken oud ligt aan allerlei slangetjes en apparaten in het ziekenhuis met een luchtweg infectie
maak me zo'n zorgen :-[ :'( :'( :'(
Vreselijk :-( nichtje van mij heeft met paar dagen oud ook in zkh gelegen met luchtweginfectie en even later werden ouders met die infectie doorverwezen naar ander zkh omdat het zkh vol lag met jonge kindjes. Hopelijk komt jouw nichtje er ook goed doorheen met de juiste zorg in het zkh :-*

@cindy: ik duim dat je goed door deze operatie gaat komen met voorspoedig herstel!

Beterschap voor iedereen die het kan gebruiken :bigarmhug:
Door Aprilsnow
#3322550
CindyMayella schreef:Morgen weer een operatie..... Ging allemaal goed, afgelopen maanden, maar sinds september weer 2x een gaatje erin... uiteindelijk goed gekomen, maar dr bleef troep via een gaatje (soms 2) uit mn buik komen.... hele erge ontsteking gehad en nu blijkt er een fistel aan mn darm te zitten..... wilde uitstellen tot januari, maar is nu zo erg, dat arts er spoed achter heeft gezet.... hopelijk gaat dit wel goed en hoef ik niet na 6 dagen terug voor een spoedoperatie.....
Heel veel sterkte morgen. Duimen draaien dat het verder zonder problemen gaat. Mag ook wel een keer :-*
Door Zuzanna
#3322554
Heel veel sterkte en beterschap voor alle zieken! Ook sterkte voor degenen die ze bij staan :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322558
Heel veel sterkte voor de kleine zieke baby's! :-*
Het zullen wel de laatste resten zwangerschapshormonen zijn, maar ik vind zulke berichten altijd zo heftig. En dan kijk ik naar mijn prullekes en dan hoop ik dat die van mij zulke dingen bespaard blijven *zacht ei*


Succes morgen Cindymayella!
Is deze hele medische toestand nog steeds door je sterilisatie 3 jaar geleden? Of ben ik nu in de bonen met iemand anders?
Door Kuikuhnek
#3322559
Sterkte Pluk.
Vreselijk om die kleintjes zo te zien.
Onze zoon heeft toen hij anderhalf was, nu vier, hersenvliesontsteking gehad.
10 dagen in het ziekenhuis. Vreselijke tijd.
Al die kleintjes die machteloos zijn.
Ik weet wat je voelt.
Door smulpaap
#3322562
pluk schreef:zonder verder in detail te willen treden...

mijn nichtje van nog geen twee weken oud ligt aan allerlei slangetjes en apparaten in het ziekenhuis met een luchtweg infectie
maak me zo'n zorgen :-[ :'( :'( :'(
Dat kan ik me voorstellen . Maar ik heb mijn ogen uitgekeken op de couveuse afdeling waar de tweeling indertijd ook lag
Er lagen kleintjes met een gewicht van 800 - 1000 gram , en de problematiek was erg complex . Zeker luchtwegen en hart
De tweeling word ook nog steeds gevolgd , en mijn zoon en schoondochter komen geregeld ouders tegen , met de kwetsbare kleintjes van een jaar geleden
Waarvan we toen dachten , blijft dat wel leven ? Dat zijn natuurlijk extreme gevallen , maar daar wil ik maar mee zeggen dat de kunde erg groot is hoor
Onze andere kleindochter idem , slapeloze nachten hebben we ervan gehad . Een aantal keren met gierende sirene naar het z-huis vanwege ademstilstand
Zij was een normaal voldragen baby , maar ook met haar is het uiteindelijk goed gekomen . Ze is bijna zeven maanden en is inmiddels klachtenvrij en groeit als kool
Ik hoop dat het met jouw nichtje ook (weer) goed gaat komen :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3322580
@koekje... ja, dat klopt, 2 jaar geleden..... door sterilisatie littekenbreuk gekregen, zou dus dit jaar hersteld worden, maar dat ging dus niet goed....... dit dus als resultaat.....
Thanks allemaal!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3322581
Sterkte iedereen!!!

Ik heb nog steeds geen stem >:(
En heb me nu dus ook maar ziek gemeld, zo kan ik niet werken... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door