Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3356449
- pien - schreef: Op een hoek in onze buurt is iemand die expres bomen en struiken tussen z'n hoekhuis en de stoep(tegel) plant. Het groeit de pan uit. TWEE jaar geleden al melding gedaan en af en toe wordt er een beetje gesnoeid maar dat is dan ook alles. Die man heeft er gewoon schijt aan, dat heeft 'ie aan mij verteld toen we nog 'on speaking terms' waren 'Jah, dan komme ze langs en mot ik er wat aan doen, maar dat doe ik niet en dan hoor ik nooit meer wat'. Inmiddels is hij aan de deur geweest om mij te beschuldigen van 'takjes knakken'. Nou, iemand doet dat, maar ik niet. Afijn, het melding maken helpt ook niks...'als meneer het niet doet sturen we een brief' en twee jaar later is er nog geen flikker veranderd. Je wordt het wel zat om melding te maken als het toch niet werkt ::)
Wat is hier nou zo vervelend aan, aan dat uitdijende struikgewas? Als je langsloopt als het geregend heeft zit je met je hoofd in de natte bladeren omdat het lager gaat hangen, en aan de voorkant staat een meidoorn die steeds breder wordt dus daar blijf je aan hangen met die stekels. En aangezien meneer aan mijn deur komt zeuren 'doe dat nou toch niet joh' en aangeeft dat sommige takken die gebroken waren 'gebroken moesten zijn door een man want een vrouw is niet sterk genoeg' kreeg meneer pien ook nog de schuld. Toen waren de rapen gaar. En bij mijn buren was hij ook gaan klagen dat ik takjes liep te knakken.
Er zijn meer mensen die zich er aan ergeren want die lopen wél die takken (stiekem) te knakken :biggrin2:
Toen ik meneer twee jaar geleden erop aansprak dat het 'wel een beetje uit de hand liep en ik hem vroeg om te snoeien zodat de stoep beter begaanbaar was' zei hij 'laten we ons hoofd nederig buigen voor de natuur' ::) ::) ::)
Hij houdt ongeveer 2 stoeptegels breed vrij 'want dan kan iedereen er wel langs' ::)
:roflmao: :roflmao:

Sommige mensen zijn bloedirritant.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3356470
Pompiedompiedom... ::) :(

In ieder geval nog beterschap voor de diaree hondjes, hopelijk gaan de lenzen nog passen/ goed worden of hoe dat gaat, en eh te strak shirt is echt een no go, hopelijk wordt dat opgelost, en hoop dat die struik omknakt of het begeeft na een of andere struikenziekte
Door Too
#3356480
Kaio schreef:Pompiedompiedom... ::) :(

In ieder geval nog beterschap voor de diaree hondjes, hopelijk gaan de lenzen nog passen/ goed worden of hoe dat gaat, en eh te strak shirt is echt een no go, hopelijk wordt dat opgelost, en hoop dat die struik omknakt of het begeeft na een of andere struikenziekte
Hier sluit ik me bij aan!

En pompiedompiedom... hoort ook niet om 3 uur!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3356490
Gut heb het de hele ochtend papieren van de ingreep en risicos mogen lezen en vragen beantwoorden( in duits). Wou al een paar keer wegrennen. Dan de papieren vannde extra inenting die nodig is maar waar ze nog geen 20 jarig zicht op hebben en daarna nog de narcose formulieren , toen dacht ik echt was ik naar weggerend....
En nu wachten pffff wordt een beetje gek ::) :-X
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3356511
Kaio schreef:Gut heb het de hele ochtend papieren van de ingreep en risicos mogen lezen en vragen beantwoorden( in duits). Wou al een paar keer wegrennen. Dan de papieren vannde extra inenting die nodig is maar waar ze nog geen 20 jarig zicht op hebben en daarna nog de narcose formulieren , toen dacht ik echt was ik naar weggerend....
En nu wachten pffff wordt een beetje gek ::) :-X
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3356529
:bigarmhug:

Mijn overeenkomst is last minute verlengd van 1 oktober tot 1 januari. Gisteren stond ik dus eerst stil voor de slagboom van de parkeerplaats want verlenging was niet overal doorgedrongen dus pas geblokkeerd. Eenmaal binnen (met tijdelijke pas) krijg ik bij inloggen dat account is gesloten. Bellen met servicedesk. Werd ticket aangemeld met mededeling dat deze online te volgen was op intranet, waar ik dus niet bij kon ::) Na tijdje weer proberen en ik kon inloggen. Na een uur vergrendel ik het scherm, kom terug, account weer gesloten ::) Na wat telefoontjes, lunch en overleg werkte het nog steeds niet, opnieuw bellen. Konden ze account voor een uur open zetten :???: Vanmorgen gestart met idee dat ik weer servicedesk kon bellen maar tot mijn verbazing kon ik er gelijk in :o na ruim een uur even naar wc, scherm vergrendelt, kom terug is account weer gesloten :-X
En iedere keer de servicedesk uitleggen dat account is gesloten ipv geblokkeerd want ze riepen iedere keer dat ze geen blokkade zagen ::) einde van middag werkte hij weer, benieuwd hoe het morgen gaat...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3356663
Het was gisterochtend weer goed dus ik hoop niet dat jij daar vandaag nog aan hebt lopen sleutelen ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3356674
dinky89 schreef:Het was gisterochtend weer goed dus ik hoop niet dat jij daar vandaag nog aan hebt lopen sleutelen ;)
Zeg nooit nooit! :cool:
Door eelke
#3356704
Poging met andere lenzen. Deze zijn bijna een punt sterker...nog niet je van het, maar ik ben nog niet duizelig, misselijk en ik heb nog geen hoofdpijn, dus ik geef ze een kans.

Maandag dan voor de 6e keer erheen voor controle.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3356757
eelke schreef:Poging met andere lenzen. Deze zijn bijna een punt sterker...nog niet je van het, maar ik ben nog niet duizelig, misselijk en ik heb nog geen hoofdpijn, dus ik geef ze een kans.

Maandag dan voor de 6e keer erheen voor controle.
Hopelijk gaat het nu wel goed! Maar een punt sterker? Je had toch -11 of zo?
Door Siberienne
#3356831
Dementie is toch zo’n k-ziekte. Familielid verhuisd naar verpleeghuis. Zo sneu. Helemaal bang dat niemand haar daar zou vinden. :'( en dan wonen wij op 2,5 uur rijden, dus effe langs kan ook niet ...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3356835
Ik heb een kras op mijn nieuwe lens :o :o :o :o

Ik snap er niets van. Ben super voorzichtig geweest en ik heb ik al die jaren (waarin ik bij tijd en wijle stukken minder voorzichtig ben geweest) nog nooit eerder een kras gehad. Gelukkig lijkt het niet zichtbaar te zijn op de foto's, maar ik ben direct langs de winkel gereden voor een beschermfilter.
Ik twijfelde over een filter omdat die dan ook weer zo duur zijn, maar krassen zijn ook geen optie. Dat repareren is veel duurder...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3356907
Pfff, zal waarschijnlijk aan mij liggen maar aanbod van vlees/karkassen/pens is een beetje ruk. De keuze is beperkt en dan ook nog aan de prijs. Jeempie, pens nodig en daar waar ik het haal is de kilo prijs momenteel €1,75 de kilo....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door