Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
#3367600
Angelique schreef:
En dat is hier echt tientjeswerk. Maar laten lopen zal wel weer makkelijker zijn. In het voorjaar dan wel weer ene leuk kitten.
Schandalig toch!!! Want tja, die kittens die er weer geboren worden zijn niet hun probleem.
En voor je het weet weer een heleboel zwervertjes erbij. Afbeelding
Snap dat gewoon echt niet, dat mensen er zo makkelijk over denken.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3367602
BlissSpirit schreef:Schandalig toch!!! Want tja, die kittens die er weer geboren worden zijn niet hun probleem.
En voor je het weet weer een heleboel zwervertjes erbij. Afbeelding
Snap dat gewoon echt niet, dat mensen er zo makkelijk over denken.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Of mensen die roepen dat de open katers niet het probleem zijn maar dat mensen met een poes de poes moeten laten helpen om nestjes te voorkomen :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3367603
dinky89 schreef:Of mensen die roepen dat de open katers niet het probleem zijn maar dat mensen met een poes de poes moeten laten helpen om nestjes te voorkomen :-X

Bij zulke zou die kater eigenlijk hun bed eens vol moeten pissen :biggrin2:

Maar vorige week kwam ik een ad tegen dat kater weg mosst, want hij liet poes niet met rust en ze hoefden geen nestjes meer van ,m. ::)

Ergens hierboven stond het al...wegwerpartikelen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3367608
Inge en Bono schreef::-X ohh, ik zal nu alweer niet uit naar de krolse katten momenten. Wij slapen (of proberen dat althans) naast een krolse katten ontmoetingsplaats :-X
Tuinslang? :sofa:
Door Siberienne
#3367609
pike schreef:Tuinslang? :sofa:

Ik dacht hetzelfde :biggrin2:


Pffff meneer heeft griep, is ook echt goed ziek. Dus ik zorg voor S2, reed gisteren en vandaag op en neer naar het werk ipv daar te overnachten (125 km enkele reis en niet echt file vrij zullen we maar zeggen) en ik heb bereikbare telefoondienst. Tandvlees. Nog 2 nachtjes dienst. Duim dat ze me niet wakker bellen....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3367610
pike schreef:Tuinslang? :sofa:
Ja, dat lost het probleem natuurlijk op. ::) :P
Angelique schreef:

Bij zulke zou die kater eigenlijk hun bed eens vol moeten pissen :biggrin2:

Maar vorige week kwam ik een ad tegen dat kater weg mosst, want hij liet poes niet met rust en ze hoefden geen nestjes meer van ,m. ::)

Ergens hierboven stond het al...wegwerpartikelen.
Ja, dat helpt natuurlijk niets. Net alsof poeslief dan buiten geen minnaar vindt. ;D
En 'hij laat haar niet met rust'. Wat verwacht je dan? :-X
Mensen zijn gek.
Gebruikersavatar
Door pike
#3367639
[quote="pearlsofpassion"]Ja, dat lost het probleem natuurlijk op. ::) :P

Je kan in elk geval weer slapen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3367642
pearlsofpassion schreef:Ja, dat lost het probleem natuurlijk op. ::) :P



Ja, dat helpt natuurlijk niets. Net alsof poeslief dan buiten geen minnaar vindt. ;D
En 'hij laat haar niet met rust'. Wat verwacht je dan? :-X
Mensen zijn gek.

Die zijn zo dom, daar helpt niks tegen :-X
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3367643
pike schreef:Tuinslang? :sofa:
Dat zou een heel ingewikkelde situatie worden vermoed ik ;D
Maar ik heb wel overwogen om toch een waterpistooldinges te kopen om ze te laten schrikken :-[ Want het is echt afschuwelijk. Ik heb uit vermoeidheid eens keihard uit het raam geroepen; hou je kutkat binnen :-[ dat was na opvolgende nacht nr 4, geloof ik.
Dat hielp niks, maar luchte wel op
Gebruikersavatar
Door pike
#3367647
Inge en Bono schreef: Dat zou een heel ingewikkelde situatie worden vermoed ik ;D
Maar ik heb wel overwogen om toch een waterpistooldinges te kopen om ze te laten schrikken :-[ Want het is echt afschuwelijk. Ik heb uit vermoeidheid eens keihard uit het raam geroepen; hou je kutkat binnen :-[ dat was na opvolgende nacht nr 4, geloof ik.
Dat hielp niks, maar luchte wel op
:o ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3367721
Oké, wij zijn fout bezig geweest, alles in achtneming, dus gaarne GEEN negatieve reacties graag... Saar eet alles wat los en vast zit, komt zo van de vorige eigenaren, helaas:
We hebben een grote vaas/pot met paaseitjes (met papiertje er omheen, van de AH) op de salontafel staan... al een paar dagen... niets aan de hand... kom ik vanochtend beneden; zeker de papiertjes van ongeveer 10 eitjes op de grond, theelichthouder scheef, Saar wordt wakker en gaat drinken (iets dat ze nooit doet als ze wakker wordt)...
Oftewel Saar heeft chocola gegeten... wilde ook niet mee uit, ook al iets vreemds... beetje chaotische ochtend, maar mn man is toch maar naar de DA gegaan... Prikje om over te geven en binnen een paar tellen alles eruit :'( :-[ ... ook een prik tegen de misselijkheid... heeft ondertussen wel weer gegeten, incl klein blikje dat de DA voorschreef (vers is nog een groot vraagteken voor hen, maar ze staan er niet negatief tegenover)... nu een zielig hoopje hond.... :-[ :'(

Weer een leermoment voor ons, dat we echt niets op de salonafel moeten laten staan....
Door - pien -
#3367723
Beterschap voor Saar :bigarmhug: en een knuffel voor de schrik voor jou!

Van de week had ik 'lichtvlekjes' in m'n rechteroog en ivm mijn hoge sterkte (-10) moest ik toch wel snel naar het oogziekenhuis (met zo'n hoge sterkte heb je eerder kans op netvliesloslating).
Lang verhaal kort: in het rechteroog is niks gevonden maar de oogdruk van mijn linkeroog is te hoog (28) dus nu aan de druppels en over een aantal weken wordt er een scan gemaakt en willen ze kijken of ze kunnen zien waar dat vandaan komt.
Getverredemme...gedoe. Aan de ene kant wilde ik dat ik niet naar de dokter was gegaan, aan de andere kant ben ik niet van het type 'steektkopinzand', het gaat om een oog dus da's best belangrijk.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3367724
Ik 'moet' werken, maar ik kan niets... Al van voor de lunchpauze...
Mijn werk krijg ik niet af, maar ik kan ook niets nuttigs doen, maar ik moet dus wel aanwezig zijn :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3367726
CindyMayella schreef:Oké, wij zijn fout bezig geweest, alles in achtneming, dus gaarne GEEN negatieve reacties graag... Saar eet alles wat los en vast zit, komt zo van de vorige eigenaren, helaas:
We hebben een grote vaas/pot met paaseitjes (met papiertje er omheen, van de AH) op de salontafel staan... al een paar dagen... niets aan de hand... kom ik vanochtend beneden; zeker de papiertjes van ongeveer 10 eitjes op de grond, theelichthouder scheef, Saar wordt wakker en gaat drinken (iets dat ze nooit doet als ze wakker wordt)...
Oftewel Saar heeft chocola gegeten... wilde ook niet mee uit, ook al iets vreemds... beetje chaotische ochtend, maar mn man is toch maar naar de DA gegaan... Prikje om over te geven en binnen een paar tellen alles eruit :'( :-[ ... ook een prik tegen de misselijkheid... heeft ondertussen wel weer gegeten, incl klein blikje dat de DA voorschreef (vers is nog een groot vraagteken voor hen, maar ze staan er niet negatief tegenover)... nu een zielig hoopje hond.... :-[ :'(

Weer een leermoment voor ons, dat we echt niets op de salonafel moeten laten staan....
Wees niet zo hard voor jezelf, dit soort dingen gebeuren helaas. Je kunt niet alles voorkomen en vooraf bedenken.
Scott heeft al 2x zo'n prik gehad. De volgende dag voelde hij zich weer helemaal het mannetje, dus hopelijk is Saar ook snel bekomen.

Sterkte :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3367727
Tis gewoon k*t; we hadden het kunnen weten; dus een vet leermoment helaas...
sterkte voor de rest...
ben zelf zo moe (kom nog niet in het nieuwe ritme)... heb eindelijk nee gezegd tegen zaterdag werken (al is het naar van 6-9 in de ochtend; vond mn therapeute heel goed van mij :D ).. hopelijk nu ff gewoon mn uren zoals altijd en over 2 weken een weekje vakantie (maar dan mag ik gaan leren voor mn HACCP)...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door