Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3348691
Woorden schieten in dit soort situaties eigenlijk altijd te kort. Ik probeer me voor te stellen hoe het voor je is en dan voel ik verdriet, al ken ik je niet. Ik wens je toe dat je zonder pijn nog fantastische maanden hebt waarin je kunt doen wat je nog wilt / moet doen.

Heel veel sterkte! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3348695
cj schreef:Bij mij is het goed mis. Lees einde oefening. Ik zal de app hieronder plaatsen die naar vrienden en familie heb gestuurd.

Bericht voor allemaal. Sommigen weten het al. Operatie niet geslaagd. Na openmaken en onderzoek zijn ze erachter gekomen dat er toch uitzaaiingen zijn. Tijdens de operatie heeft de patholoog dat onderzocht . Ik ben nu thuis, wilde gewoon niet langer blijven. Veel pijn door de grote wond van 35 cm. Maar heb goede pijnbestrijding .
Voorstel was om een hypec operatie te doen, maar dat is heel zwaar met veel complicaties en bijwerkingen en weinig kans op levensverlenging.
Zoals jullie weten heb ik altijd gezegd dat ik voor kwaliteit van leven ga en niet voor kwantiteit. Na 3 operaties ,chemo en 25 bestralingen die allemaal ziekmakend zijn geweest vind ik het nu genoeg . Ik ga nog wel met de oncoloog in gesprek voor een kwalitatief levensverlengende behandeling. Dat zal in ieder geval geen jaren zijn, maar dan moet ik denken aan maanden. Prognose voor nu is max. Een jaar.
Sorry voor de “platte tekst” maar ik kan onmogelijk iedereen nu opbellen of apart appen. Ik zal een kopie van mijn ontslagbrief bijvoegen , dan is mss het eea wat duidelijker. Dikke kus voor nu Sas
Oh, wat vreselijk!
Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.

Heel veel sterkte! :bigarmhug:
Ik hoop dat je, met goede pijnstilling, nog fijne momenten kunt hebben en dingen kunt afmaken/afsluiten.

Veel kracht en liefde gewenst. :-*

Je hebt fijne mensen om je heen he!?
Door hannabelgje
#3348700
Jeetje Saskia wat heftig. Ook ik heb geen woorden en kan je alleen maar veel sterkte wensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3348701
Oh Saskia, wat enorm kut.
Ik wens je ook nog veel fijne momenten en zo min mogelijk pijn en last.
Schroom niet om de dokters te vragen om middelen die het jou prettiger maken, soms is er veel mogelijk.
:-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348705
Pffff het bericht dat je niet wilt horen :'(
Hopelijk wil de wond goed genezen en kan je met de juiste medicatie nog een kwalitatief goede tijd hebben om te regelen wat je nog wilt regelen en kan zeggen wat je nog wilt zeggen :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door kira
#3348707
Wat een enorm naar bericht. Ik wens je een tijd toe waarin je nog kan doen wat je wilt doen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3348714
Jeetje... Ik weet niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door