Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348565
MillyMol schreef:Nou die kleine nog... ;D
Sterkte met de laatste loodjes, die echt heel zwaar zijn, lees ik. :bigarmhug:
;D Ja, juist ja. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348566
Yep, nog een weekje. Dan is ie volgroeid, zo zegt men.
Maar hij is nu geschat ook al 3kg hoor (op basis van hoofdomtrek, buikomtrek en lengte dijbeen) . Geschat dat ie 3kg800 wordt bij de geboorte. En dat ligt ook in de lijn van de verwachting als je naar de broers kijkt.
En vast is ie al wel 50cm. Dus zo heel klein is dat ook niet echt...
Er zijn er genoeg die op 40 weken niet zo zwaar zijn...

Nou ja, kan er toch niets aan veranderen. Hij zal komen als het tijd is...

Jij was nog wel een stuk zwaarder op het eind he. :biggrin2:
Door Siberienne
#3348567
Sterkte PoP met de laatste loodjes! (En stiekum vind ik het ook heel mooi om te lezen over nieuw leventje-in-de-dop)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348586
Oo lang niet hier gekeken...

@Siberrienne, gecondoleerd net het overlijden van je vader . Heel veel sterkte :-*

En PoP, jij ook sterkte, zal niet makkelijk zijn met dit warme weer erbij . De volgende beter plannen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3348604
Pfff, ik baal even... Vorige week bij de huisarts geweest, fout gemaakt maar nu zijn die lui op vakantie. Ik ben er gisteren pas achter gekomen, ik kan het niet met mijn baas (=is ook huisarts) bespreken, dus aangewezen op waarnemer maar ik ben absoluut niet in de gelegenheid om op het spreekuur daar te komen...
Assistente daar denkt wel fijn mee, maar ik ben gewoon even pissed dat ik niets van mijn eigen huisarts gehoord heb... Had het liefst dat ze hadden gebeld dat er iets mis gegaan was, kan gebeuren maar nu zit ik met een probleem :'(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3348619
Sterkte POP. Zeker nu het zo warm is, zal het niet meevallen. :bigarmhug:
Kun je het binnen een beetje koel houden?

Fenixjuh, ik kan me voorstellen dat dit niet fijn voelt!
Soms heb je gewoon liever de waarheid, dat is niet altijd even leuk, maar je weet wel waar je aan toe bent.

Ik heb net kennis gemaakt met de nieuwe dierenarts. Oeps.
Super lieve mensen hoor, niks mis mee.
Alles van Bandit verteld. Ze begon meteen over speciale brokken.
Daarna de inentingen. Gezegd dat Bandit getiterd is en Tannetje zei dat dit voor de rest van zijn leven goed was, maar dat hij wel over 3 jaar gecontrolleerd mag worden. Een hele felle reactie dat het stukje 'voor de rest van zijn leven' onzin was.
Nou, toen zag ze dat Bandit al 2 jaar niet geënt is voor de ziekte van Weill. Dat MOEST ieder jaar.
Uitgelegd waarom ik die niet zet en toen was eigenlijk het gesprek/consult afgelopen.
Jammer zeg.
Ergens bekruipt mij het gevoel dat ze misschien denken niet zoveel aan mij te kunnen verdienen (geen inentingen en geen speciale brokken).

Moeilijk om een dierenarts te vinden die hetzelfde denkt als ik (en de meeste heer op BP ;))
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348620
Nu is het hier wat bewolkt en dan blijft het binnen wel koel. Als het dagenlang zonnig blijft, lukt dat niet erg.

Vandaag geen last van warmte, wel veel bekkenpijn... :-\
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3348622
Naar hoor!

Veel sterkte.
Strakjes heb je een pracht van een baby in je handen en ben je alles zo weer vergeten. :)
Maar voor nu is het even erg lastig/onhandig. :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348623
Ja, dat is wel.

En nu we toch in het klaagtopic zitten...
Gisteren gemerkt dat er een wespennest in onze stapel kachelhout zit. :-X
Morgen is het Laurens zijn verjaardag ( kind wordt ook al 3 :o) en hebben we natuurlijk een berg volk uitgenodigd.

We hebben gisteravond meteen gebeld voor verdelging maar dat gaat via via via en het enige wat men ons kan vertellen is dat ze 'normaal gezien' vanavond moeten langskomen. Maar ze zouden dan nog moeten verwittigen, al kan dat ook 5 min op voorhand zijn of zo. En natuurlijk horen we niets...
Bovendien beweren ze dat nog wel een paar dagen kan duren voor de wespen weg zijn...


Dus ja, blijven afwachten, met het risico dat ze pas volgende week komen is eigenlijk geen optie. En feest houden terwijl de wespen er nog zitten ook niet. De kindjes zijn nog te klein om uit te leggen waar ze moeten op letten, mijn stierf-schoonvader die mept het liefst naar de wespen en mijn ma en zus zijn ontzettend allergisch (levensgevaar zelfs). Bovendien heb ik daar gewoon geen zin in, een wespeninvasie.
Uitstellen is ook geen optie, eten is al in huis of besteld en blijft niet goed.

Dus nu moeten we uitwijken naar mijn schoonmoeder haar huis. Alles naar daar verplaatsen en het is zomaar 45 min enkele rit... ::)
Terwijl ik dus plots ontzettend slecht te been ben... :-\
En dan is het ook nog eens jammer dat het zo'n warm en zonnig weer wordt, wij thuis een zwembad hebben en daar dus nu geen gebruik van kunnen maken. Dat is het minste, maar toch. Je doet zo'n dingen toch liever gewoon thuis... :(
Door Anne in Zweden
#3348631
Siberienne schreef:Ons pap is er niet meer. Afgelopen weekend kreeg hij weer een complicatie. Hij vond het genoeg, we hebben hem laten gaan. Vanmorgen is hij in ons bijzijn overleden. Het voelt zo raar om het zo op te schrijven, het lijkt nog onwerkelijk.

Nooit meer ‘opa met de kaas’ voor de mannen. Hij genoot er zo van om onze honden kaas te voeren en te knuffelen. Ze wisten dat ook precies. Zelfs ontsnappingkoning Chenak kwam terug racen toen hij het plastic zakje van opa hoorde ritselen.

Voor pap is het goed zo, hij heeft rust. Maar we missen hem. :-\ :'( :'(
Gecondoleerd met het verlies van je vader, Siberienne. Het is zwaar om een ouder te verliezen, maakt niet uit hoe oud je zelf bent, het doet altijd pijn. Wel fijn dat jullie erbij waren, hopelijk kun je daar te zijner tijd troost uit halen. Maar voor nu is er alleen maar gemis. :'( Heel veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door kira
#3348639
Fenixjuh schreef:Pfff, ik baal even... Vorige week bij de huisarts geweest, fout gemaakt maar nu zijn die lui op vakantie. Ik ben er gisteren pas achter gekomen, ik kan het niet met mijn baas (=is ook huisarts) bespreken, dus aangewezen op waarnemer maar ik ben absoluut niet in de gelegenheid om op het spreekuur daar te komen...
Assistente daar denkt wel fijn mee, maar ik ben gewoon even pissed dat ik niets van mijn eigen huisarts gehoord heb... Had het liefst dat ze hadden gebeld dat er iets mis gegaan was, kan gebeuren maar nu zit ik met een probleem :'(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik zou direct op zoek gaan naar een ander.
Door cj
#3348679
Bij mij is het goed mis. Lees einde oefening. Ik zal de app hieronder plaatsen die naar vrienden en familie heb gestuurd.

Bericht voor allemaal. Sommigen weten het al. Operatie niet geslaagd. Na openmaken en onderzoek zijn ze erachter gekomen dat er toch uitzaaiingen zijn. Tijdens de operatie heeft de patholoog dat onderzocht . Ik ben nu thuis, wilde gewoon niet langer blijven. Veel pijn door de grote wond van 35 cm. Maar heb goede pijnbestrijding .
Voorstel was om een hypec operatie te doen, maar dat is heel zwaar met veel complicaties en bijwerkingen en weinig kans op levensverlenging.
Zoals jullie weten heb ik altijd gezegd dat ik voor kwaliteit van leven ga en niet voor kwantiteit. Na 3 operaties ,chemo en 25 bestralingen die allemaal ziekmakend zijn geweest vind ik het nu genoeg . Ik ga nog wel met de oncoloog in gesprek voor een kwalitatief levensverlengende behandeling. Dat zal in ieder geval geen jaren zijn, maar dan moet ik denken aan maanden. Prognose voor nu is max. Een jaar.
Sorry voor de “platte tekst” maar ik kan onmogelijk iedereen nu opbellen of apart appen. Ik zal een kopie van mijn ontslagbrief bijvoegen , dan is mss het eea wat duidelijker. Dikke kus voor nu Sas
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3348681
Ik ben even helemaal stil......wat een vreselijk bericht om te moeten incasseren. :'( :'(
Zo vechten en dan alsnog deze uitslag, niets wat ik zeg of doe kan op dit moment troost bieden...
Ik wil je enorm veel kracht en sterkte wensen, dit is niet te bevatten. :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3348682
Verschrikkelijk Saskia... Heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop voor jou dat je geen pijn meer hebt en dat je nog kunt doen wat je wilt/moet doen.

Dikke knuffel... :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door