Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3359867
Kleine klaag... Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn moeder...

Nog steeds staat haar telefoonnummer in mijn telefoon. Dat durf/wil ik er niet uithalen. Dan is het zo definitief.
Maar hoe vaak ik nog heb "Even mam bellen"... :'(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359875
Ronald schreef:Kleine klaag... Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn moeder...

Nog steeds staat haar telefoonnummer in mijn telefoon. Dat durf/wil ik er niet uithalen. Dan is het zo definitief.
Maar hoe vaak ik nog heb "Even mam bellen"... :'(
Dikke knuffel!! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3359878
Ronald schreef:Kleine klaag... Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn moeder...

Nog steeds staat haar telefoonnummer in mijn telefoon. Dat durf/wil ik er niet uithalen. Dan is het zo definitief.
Maar hoe vaak ik nog heb "Even mam bellen"... :'(
Dat is zeker geen kleine klaag..... :-* :-* :-*

Van de week vroeg mijn broer me iets aan de telefoon en ik antwoordde,: " Dat moet ik even aan papa vragen!" :'(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3359891
Pauline schreef:Dat is zeker geen kleine klaag..... :-* :-* :-*

Van de week vroeg mijn broer me iets aan de telefoon en ik antwoordde,: " Dat moet ik even aan papa vragen!" :'(
Raar is dat hè... Je weet het, en toch...

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3359894
Zojuist een berichtje gehad dat een kennisje van de hondenclub afgelopen zaterdagnacht is overleden. Hartfalen vermoeden ze, 45 jaar en nog 3 jonge kinderen, oudste net vrijdag 23 geworden en de jongste is nog maar 10.... zweet brak me gewoon uit, dit is de 4e veertiger dit jaar en de 2e van ons oude hondencluppie in 3 maand....
Door Siberienne
#3360025
constance.blokzijl schreef:Zojuist een berichtje gehad dat een kennisje van de hondenclub afgelopen zaterdagnacht is overleden. Hartfalen vermoeden ze, 45 jaar en nog 3 jonge kinderen, oudste net vrijdag 23 geworden en de jongste is nog maar 10.... zweet brak me gewoon uit, dit is de 4e veertiger dit jaar en de 2e van ons oude hondencluppie in 3 maand....

Verschrikkelijk zeg, zo jong. En eng inderdaad, zoveel achter elkaar in zo’n korte tijd. Echt bizar toeval..


Mijn eigen klaagis hierbij vergeleken nogal minimaal maar het was wel eng. De auto voor mij reed raar, beetje slingerend en ik dacht even dat hij andersom de rotonde om wilde. Dus ik toeterde. Stopt ‘ie, stapt er boze man uit. Dus ik tij door (kon er langs) komt ‘ie achter me aan scheuren, dwars door stadsverkeer, snijdt me af en gaat achteruit rijden, ik er weer omheen (vraag me niet hoe) en gas gegeven. Komt ‘ie weer achter me aan, inhalend waar niet mag en bijna niet kan, weer stoppen, uitstappen en tegen mijn auto proberen te schoppen. Ik weer achteruit gereden, naar wegwerkzaamheden met paar stevige kerels. Een kwam al onze kant oplopen. Toen droop hij af. Politie gebeld en gemeld, maar ja, helaas in de stress geen kenteken en natuurlijk zat mijn tel in de tas - en niet eens aan gedacht om foto/film te maken. En net zag ik iemand lopen die op de knul leek en ik schoot meteen in de stress. Zo balen. Vooroordelen zijn weer eens bevestig zullen we maar zeggen....
Door - pien -
#3360027
Siberienne schreef:Verschrikkelijk zeg, zo jong. En eng inderdaad, zoveel achter elkaar in zo’n korte tijd. Echt bizar toeval..


Mijn eigen klaagis hierbij vergeleken nogal minimaal maar het was wel eng. De auto voor mij reed raar, beetje slingerend en ik dacht even dat hij andersom de rotonde om wilde. Dus ik toeterde. Stopt ‘ie, stapt er boze man uit. Dus ik tij door (kon er langs) komt ‘ie achter me aan scheuren, dwars door stadsverkeer, snijdt me af en gaat achteruit rijden, ik er weer omheen (vraag me niet hoe) en gas gegeven. Komt ‘ie weer achter me aan, inhalend waar niet mag en bijna niet kan, weer stoppen, uitstappen en tegen mijn auto proberen te schoppen. Ik weer achteruit gereden, naar wegwerkzaamheden met paar stevige kerels. Een kwam al onze kant oplopen. Toen droop hij af. Politie gebeld en gemeld, maar ja, helaas in de stress geen kenteken en natuurlijk zat mijn tel in de tas - en niet eens aan gedacht om foto/film te maken. En net zag ik iemand lopen die op de knul leek en ik schoot meteen in de stress. Zo balen. Vooroordelen zijn weer eens bevestig zullen we maar zeggen....
Sommigen hebben echt zo'n kort lontje en voelen zich heel wat in hun autootje ::)
Wie weet zat 'ie te appen/bellen dat je 'm zag slingeren? Ik zou ook even getoeterd hebben van 'hee joh, ff opletten ja?' dus ik lees niks geks.
Was het een Golf? Iemand met een petje op?
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3360032
Siberienne schreef:

Verschrikkelijk zeg, zo jong. En eng inderdaad, zoveel achter elkaar in zo’n korte tijd. Echt bizar toeval..


Mijn eigen klaagis hierbij vergeleken nogal minimaal maar het was wel eng. De auto voor mij reed raar, beetje slingerend en ik dacht even dat hij andersom de rotonde om wilde. Dus ik toeterde. Stopt ‘ie, stapt er boze man uit. Dus ik tij door (kon er langs) komt ‘ie achter me aan scheuren, dwars door stadsverkeer, snijdt me af en gaat achteruit rijden, ik er weer omheen (vraag me niet hoe) en gas gegeven. Komt ‘ie weer achter me aan, inhalend waar niet mag en bijna niet kan, weer stoppen, uitstappen en tegen mijn auto proberen te schoppen. Ik weer achteruit gereden, naar wegwerkzaamheden met paar stevige kerels. Een kwam al onze kant oplopen. Toen droop hij af. Politie gebeld en gemeld, maar ja, helaas in de stress geen kenteken en natuurlijk zat mijn tel in de tas - en niet eens aan gedacht om foto/film te maken. En net zag ik iemand lopen die op de knul leek en ik schoot meteen in de stress. Zo balen. Vooroordelen zijn weer eens bevestig zullen we maar zeggen....
Minimaal wil ik je klaag niet noemen hoor, super eng om zoiets mee te maken! Pff gelukkig is het zo afgelopen, wat een mafklappers lopen er toch rond.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3360034
Ik rijd altijd snel voorbij enge mensen, of ik houd uiterst rechts zodat ze mij voorbij kunnen, sommigen... :-X

Ik had vandaag een super-dag gepland! Mijn lieve kleine nichtje had vandaag een oppas nodig, en wie kan dat nou beter dan ik? ::)
Dus ze kwam al vroeg (slapend) bij me, toen ze wakker was een beetje appel gegeten (weet ik veel hoeveel zo'n kind eet) en ze had om de beurt met de honden kennis gemaakt, nog even buiten gespeeld en naar bed. Na 3 kwartier al wakker, begint te huilen, hele bed onder het braaksel. Opgeruimd, schoongemaakt, weer halfuur geslapen, weer gebraakt. Toch maar mijn ouders lastig gevallen, want ik heb niets voor baby's en ze kan niet zonder kleren/slaapzak (schijnt). Mevrouw bleef braken, echt elk kwartier wel, zo zielig voor zo'n kleine meid... :'( Om 12 uur maar bij mijn ouders achter gelaten en mijn broer heeft haar daar opgehaald (nadat hij 3,5 uur had zitten wachten tot ze wakker werd).
Zo vaak komt ze niet, allemaal leuke dingen bedacht en eigenlijk alleen maar kunnen knuffelen.... :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360044
Fenixjuh schreef:Ik rijd altijd snel voorbij enge mensen, of ik houd uiterst rechts zodat ze mij voorbij kunnen, sommigen... :-X

Ik had vandaag een super-dag gepland! Mijn lieve kleine nichtje had vandaag een oppas nodig, en wie kan dat nou beter dan ik? ::)
Dus ze kwam al vroeg (slapend) bij me, toen ze wakker was een beetje appel gegeten (weet ik veel hoeveel zo'n kind eet) en ze had om de beurt met de honden kennis gemaakt, nog even buiten gespeeld en naar bed. Na 3 kwartier al wakker, begint te huilen, hele bed onder het braaksel. Opgeruimd, schoongemaakt, weer halfuur geslapen, weer gebraakt. Toch maar mijn ouders lastig gevallen, want ik heb niets voor baby's en ze kan niet zonder kleren/slaapzak (schijnt). Mevrouw bleef braken, echt elk kwartier wel, zo zielig voor zo'n kleine meid... :'( Om 12 uur maar bij mijn ouders achter gelaten en mijn broer heeft haar daar opgehaald (nadat hij 3,5 uur had zitten wachten tot ze wakker werd).
Zo vaak komt ze niet, allemaal leuke dingen bedacht en eigenlijk alleen maar kunnen knuffelen.... :(
Oei, wat jammer voor jullie! :-\
Het is vast niets wat jij gedaan hebt hoor. Ze zal niet lekker geweest zijn.
Maar wat jammer dat je dag zo in het water is gevallen.
Door Siberienne
#3360045
- pien - schreef:Sommigen hebben echt zo'n kort lontje en voelen zich heel wat in hun autootje ::)
Wie weet zat 'ie te appen/bellen dat je 'm zag slingeren? Ik zou ook even getoeterd hebben van 'hee joh, ff opletten ja?' dus ik lees niks geks.
Was het een Golf? Iemand met een petje op?
Nee, dat niet. Een baard en mediterraan uiterlijk, die weg loopt richting bepaalde wijk in de stad waar nogal eens onrust is.

Het was echt bizar, die reactie. Om niks. Gekke is dat mijn eerste reactie is ‘shit ik had niet moeten toeteren’ ik doe dat ook bijna nooit. Juist om deze reden. Pfffffff. Ik moet straks mijn auto uit parkeergarage halen achter station en weer langs die weg. En het slaat nergens op maar ik zie er toch tegenop. Want ik weet zeker dat hij niet weet waar ik uiteindelijk heen gereden ben.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360108
Siberienne schreef:Nee, dat niet. Een baard en mediterraan uiterlijk, die weg loopt richting bepaalde wijk in de stad waar nogal eens onrust is.

Het was echt bizar, die reactie. Om niks. Gekke is dat mijn eerste reactie is ‘shit ik had niet moeten toeteren’ ik doe dat ook bijna nooit. Juist om deze reden. Pfffffff. Ik moet straks mijn auto uit parkeergarage halen achter station en weer langs die weg. En het slaat nergens op maar ik zie er toch tegenop. Want ik weet zeker dat hij niet weet waar ik uiteindelijk heen gereden ben.

Ach een kansparel ::) je weet toch dat je die vooral respect moet tonen ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360110
Kleine klaag.....na ruim 7 weken verkoudheid toch maar eens ene ha opgezocht en thuisgekomen met neuspraytje numero tig en dan kijken we over drie weken wel verder. Schiet niet echt op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door