Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3359725
Ja, ik was al vreselijk kwoad, want er was een werkman bij het huis hiernaast en toen ploep, een stroom en internet dip. Wel potjepietjes dacht ik, ga je ook nog de boel slopen. Alles gereset en toen werkte het weer.
Een kwartier later dacht ik, dat zijn wel heel veel sirenes de hele tijd eigenlijk. 112 eens bekijken, 15 ambulances, 3 traumahelicopter en tig brandweer meldingen. Omdat het allemaal meldingen waren voor 3 verschillende straten dacht ik even dat er wat Booslims door de stad hadden lopen schieten ofzo, maar dat leek me ook al weer erg onlogisch zo op maandagochtend.
Ontploffing terwijl een enexis medewerker na een storingsmelder een transformatorhuisje opende. Dat moet er niet goed uitgezien hebben, arme mannen (of vrouwen?).

Wat een geluk dat dat niet gisterenavond tijdens de 11/11 viering gebeurt is. Al is het alleen al om de paniek en de gevolgen daar weer van die zou uitbreken...

Maar goed, al met al niet te best nee. Was zelfs op de landelijke radio.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3359751
Ik liep met 2 honden op Waalsdorp, zo´n heerlijk rustig en vooral afgelegen gebied waar je zelden iemand tegen komt. Nooit bang geweest.. tot vandaag. Er kwam een kerel uit de stekelbosjes. Maar goed, er zat nog een vijver tussen dus ik dacht nog ach dat loopt wel los. De labradors sloegen allebei ontzettend hard aan, zij schrokken ook. Maar na een paar minuten te hebben staan kijken komt ie opeens de bocht om gerend. Dus die honden werden helemaal gek, ze wilden niet meer mee. Ik dacht nou dan maar weer naar de auto want zo is het ook niks. We kwamen een mevrouw tegen zonder honden, uitgelegd wat er aan de hand was en die liep mee terug naar de parkeerplaats. Loopt hij achter ons aan, steeds achter een boom gaan staan als ik me omdraaide. Op de parkeerplaats bleef ie bij de uitgang hangen, maar toen er een andere auto het terrein op reed ging hij snel weer terug het gebied in. Echt wel beetje eng. :-X Staatsbosbeheer en politie gingen toch even kijken na mijn telefoontje.., ze hebben hem helaas niet gevonden.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3359752
ik klaag eigenlijk nooit maar ben er nu wel zat van....voor de 6e x snipverkouden dit jaar. Op zich niet zo heel erg maar mijn gehoor stort dan ook in en dat is al slecht. Het ging na de vorige verkoudheid net wat beter en nu weer mis :-X :'(
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3359800
Joep
FB_IMG_15420951775275434.jpg
FB_IMG_15420951775275434.jpg (568.77 KiB) 1921 keer bekeken
FB_IMG_15420951559915390.jpg
FB_IMG_15420951559915390.jpg (440.48 KiB) 1919 keer bekeken
Alweer twee jaar geleden dat we hem, razendsnel, moesten laten gaan...... Bah!
Door ellenned
#3359801
Els&Flow schreef:Ik liep met 2 honden op Waalsdorp, zo´n heerlijk rustig en vooral afgelegen gebied waar je zelden iemand tegen komt. Nooit bang geweest.. tot vandaag. Er kwam een kerel uit de stekelbosjes. Maar goed, er zat nog een vijver tussen dus ik dacht nog ach dat loopt wel los. De labradors sloegen allebei ontzettend hard aan, zij schrokken ook. Maar na een paar minuten te hebben staan kijken komt ie opeens de bocht om gerend. Dus die honden werden helemaal gek, ze wilden niet meer mee. Ik dacht nou dan maar weer naar de auto want zo is het ook niks. We kwamen een mevrouw tegen zonder honden, uitgelegd wat er aan de hand was en die liep mee terug naar de parkeerplaats. Loopt hij achter ons aan, steeds achter een boom gaan staan als ik me omdraaide. Op de parkeerplaats bleef ie bij de uitgang hangen, maar toen er een andere auto het terrein op reed ging hij snel weer terug het gebied in. Echt wel beetje eng. :-X Staatsbosbeheer en politie gingen toch even kijken na mijn telefoontje.., ze hebben hem helaas niet gevonden.
ik kan daar ook zo boos om worden he! Dit soort figuren nemen je plezier van alleen wandelen weg. Ik heb het ook gehad in het bos, achterna gelopen, echt ik was zo bang. En sindsdien is wandelen anders....heb je wel iets bij je om je te verdedigen mocht het ooit eens zo ver komen? Ik nam die tijd een klein aardappelschilmesje mee :-[ ik wist t ook even niet maar het voelde ietsje beter of zo
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359807
:-* voor Plien!

En natuurlijk ook een knuffel voor alle andere BP-ers die het kunnen gebruiken!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3359808
Ik schreef het net op facebook, dit is echt zo'n huilen om alles wat er niet meer is en wat je nog zo graag even zou willen vasthouden dag. Bah...... Dan mis je ineens iedereen die er niet meer is....

Soms huil ik nog steeds als ik aan je denk
Soms huil ik nog steeds als ik je naam hoor
Ik zeg vaarwel en ik weet dat nu alles goed met je gaat
Maar als de bladeren beginnen te vallen huil ik nog steeds

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359812
Sterkte Pauline. Het is echt waardeloos.


Ik heb ook een klaag. Ik vind de baby slaapzakken van de C&A zo leuk en handig. Bij de vorige kinderen bleek het echter al onmogelijk ze in maat 90 te pakken te krijgen. Steeds uitverkocht. Dus nu weer kijken op de webshop, ja! Ze hebben er nog in die maat. Snel besteld, nog wat andere kinderkleren erbij om geen verzendkosten te hebben.
Bestelling betaald, bevestiging gekregen, alles in orde. En nu krijg ik plots bevestiging dat het verzonden is met de doodleuke droge melding dat er een aantal zaken, waaronder die slaapzak, uitverkocht zijn en dat ik mijn geld van die kledingstukken terugkrijg. :o >:(
Net alsof het vrijblijvend is of ze leveren of niet.
Echt he! Daar ben ik toch niet mee geholpen? Nog niet eens ze excuus if even overleggen wat ik dan zou willen. Want ja, ik wil zo een slaapzak, het is winter en de vorige maat past maar net meer, de kleur of opdruk maakt me niet uit!
Boze mail getypt! Ben benieuwd wat er voor antwoord gaat komen.

En het straftste is dan nog, op de site staat hij nog steeds beschikbaar! Bijna een week later!
Ik ben echt not amused! >:(
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3359813
ellenned schreef:ik kan daar ook zo boos om worden he! Dit soort figuren nemen je plezier van alleen wandelen weg. Ik heb het ook gehad in het bos, achterna gelopen, echt ik was zo bang. En sindsdien is wandelen anders....heb je wel iets bij je om je te verdedigen mocht het ooit eens zo ver komen? Ik nam die tijd een klein aardappelschilmesje mee :-[ ik wist t ook even niet maar het voelde ietsje beter of zo
Ik heb daar nooit eerder bij stil gestaan, maar overweeg nu inderdaad wel iets mee te nemen als we afgelegen gebieden bezoeken. Het is nu goed gegaan maar hij liet zich niet afschrikken door 2 grote zware blaffende honden en dat is wel iets om over na te denken. Een busje deo of een busje verfspray is geen gek idee, maar ik zie mezelf in zo'n situatie ook niet ff snel zo'n flesje uit een jaszak opdiepen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359814
Els&Flow schreef:Ik heb daar nooit eerder bij stil gestaan, maar overweeg nu inderdaad wel iets mee te nemen als we afgelegen gebieden bezoeken. Het is nu goed gegaan maar hij liet zich niet afschrikken door 2 grote zware blaffende honden en dat is wel iets om over na te denken. Een busje deo of een busje verfspray is geen gek idee, maar ik zie mezelf in zo'n situatie ook niet ff snel zo'n flesje uit een jaszak opdiepen.
Goh, ik weet niet...
Deo spuiten en even de nevel in brand steken, maakt wel indruk. Dan denken ze dat je getikt bent en tot alles in staat.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3359816
pearlsofpassion schreef:Goh, ik weet niet...
Deo spuiten en even de nevel in brand steken, maakt wel indruk. Dan denken ze dat je getikt bent en tot alles in staat.

;D ;D ;D Ff wachten meneer de achtervolger, even mijn deo en aansteker opzoeken. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3359817
Pop, hebben ze die specifieke slaapzakken in de winkel (hier in BoZ)? Dan kan ik deze week nog wel voor je kijken, ik woon er vlakbij.
Ik heb er ook moeite mee gehad om slaapzakken in maat 90 te vinden, alsof ze dat maar weinig maken ofzo. Lennard en Fabian dragen een slaapzak maat 100. Wel iets meer voetenruimte, maar niet hinderlijk.
Door yazzie
#3359830
Een keer in het park rond schemer een potloodventer tegen gekomen. Ik was stomverbaasd en moest eigenlijk wel lachen. Mijn vorige Duitse herder reageerde wel en ging er met een bloeding op af.. :o Potloodventer werd verjaagd... ::) Dat was nog wel grappig. Een andere keer in het bos ook een griezel tegen gekomen die voor me bleef staan en mij de weg wilde versperren. Toen kwam ze voor me staan. Meer was gelukkig niet nodig. Dat was echt niet prettig. Met mijn twee Duitsers (nu nog een) geen vervelende zaken meegemaakt terwijl ik vaak in het donker over strand, dijk en weilanden loop. Voelde me ook gewoon heel veilig met mijn twee Duitsers en nog steeds, nu ik er nog maar een heb. Een Duitser schrikt blijkbaar toch nog steeds af.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359838
koekje schreef:Pop, hebben ze die specifieke slaapzakken in de winkel (hier in BoZ)? Dan kan ik deze week nog wel voor je kijken, ik woon er vlakbij.
Ik heb er ook moeite mee gehad om slaapzakken in maat 90 te vinden, alsof ze dat maar weinig maken ofzo. Lennard en Fabian dragen een slaapzak maat 100. Wel iets meer voetenruimte, maar niet hinderlijk.
Ja, soms hebben ze ze in een winkel. Moet je geluk hebben. Ik wil gewoon zo'n gevoerde met de rits voorraan en zonder van die voorgevormde voeten. Ik denk dat ze enkel die modellen verkopen voor de moment. De mouwen zijn doorgaans afritsbaar. Die bij de C&A vind ik heel aangenaam warm, zacht en vooral de mouwen zijn breed genoeg en niet te lang. Aangezien ons mannen zo'n grote handen hebben en ik die slaapzak doorgaans aan een slapende baby wil aandoen, is dat wel handig.
Moest je eentje te pakken krijgen, zou je mij wel een groot plezier doen! :-* Als je er toch langs moet hé. ;)

Maat 100 is nog te breed aan zijn schouders en de mouwen veel te lang. Dat probleem heb ik zelfs met de maat 90 van de Aldi die ik wel liggen heb. En das echt lastig slapen daarin. Ale, slapen gaat nog wel, maar als ik hem wil voeden en uit zijn bedje halen of in m'n armen nemen, zwemt hij er zo in. Das echt onhandig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door