Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3296644
constance.blokzijl schreef:Gek toch eigenlijk, ondanks dat het goed is gegaan, behalve dat Harry echt niet in de auto wilde vanmorgen, zit bij mij toch nog de schrik erin. Was vanmiddag bij vrienden, vertelde ik wat er gebeurd was en brak het zweet me weer uit. Ik heb al een paar jaar mijn rijbewijs Afbeelding altijd met de auto naar het werk gemoeten via de snelweg en de naarste ongelukken die ik heb gezien waren altijd met vrachtwagens. Komt bij; op mijn werk moeten veel inkomende vrachten gewogen worden op een weegbrug, dat is een mijn werkzaamheden. Ik weet dus wat een gemiddelde geladen vrachtwagen weegt, heb ik in mijn mooie toet (ook al is het een stevige station) geen schijn van kans.
Vanmorgen reden mijn man en ik er weer langs, en er staan daar flinke remsporen op de weg...
Heb toch ff iets meer tijd nodig om te herstellen raar genoeg....
Raar genoeg?
Zoiets duurt gewoon ff, het zal wel stukje bij beetje beter gaan.
En wat vrachtwagens betreft, heel eerlijk zorg ik op de snelweg er altijd voor dat ik er snel langs ben, ga er nooit naastrijden. Ze kleuren me echt te vaak buiten de lijntjes....EN hoe groot je personenwagen ook is, maakt echt niet uit tegen een vrachtwagen...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3296653
Wij hebben jaren terug een botsing tussen twee vrachtwagens, direct naast ons terwijl we van 130 km/uur VOL op de remmen moesten meegemaakt. Dat hakt er wel in. En no way dat ik nog tussen vrachtwagens ga. Ben twee jaar terug geflitst, kon kiezen tussen met 30 km/u te hard langs een flitspaal rijden om voor de vrachtwagens te komen, of tussen 2 bumperklevende vrachtwagens in gaan rijden. Ik heb de boete graag betaald.

Dus neem je tijd Constance. Het is niet niks en dat heeft tijd nodig. Wees maar een beetje lief voor jezelf :-*
Door Eef+Stippels
#3296656
constance.blokzijl schreef:Gek toch eigenlijk, ondanks dat het goed is gegaan, behalve dat Harry echt niet in de auto wilde vanmorgen, zit bij mij toch nog de schrik erin. Was vanmiddag bij vrienden, vertelde ik wat er gebeurd was en brak het zweet me weer uit. Ik heb al een paar jaar mijn rijbewijs Afbeelding altijd met de auto naar het werk gemoeten via de snelweg en de naarste ongelukken die ik heb gezien waren altijd met vrachtwagens. Komt bij; op mijn werk moeten veel inkomende vrachten gewogen worden op een weegbrug, dat is een mijn werkzaamheden. Ik weet dus wat een gemiddelde geladen vrachtwagen weegt, heb ik in mijn mooie toet (ook al is het een stevige station) geen schijn van kans.
Vanmorgen reden mijn man en ik er weer langs, en er staan daar flinke remsporen op de weg...
Heb toch ff iets meer tijd nodig om te herstellen raar genoeg....
Dat kan ik me voorstellen :-*
Het is ook niet niks ...
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3296661
constance.blokzijl schreef:Gek toch eigenlijk, ondanks dat het goed is gegaan, behalve dat Harry echt niet in de auto wilde vanmorgen, zit bij mij toch nog de schrik erin. Was vanmiddag bij vrienden, vertelde ik wat er gebeurd was en brak het zweet me weer uit. Ik heb al een paar jaar mijn rijbewijs Afbeelding altijd met de auto naar het werk gemoeten via de snelweg en de naarste ongelukken die ik heb gezien waren altijd met vrachtwagens. Komt bij; op mijn werk moeten veel inkomende vrachten gewogen worden op een weegbrug, dat is een mijn werkzaamheden. Ik weet dus wat een gemiddelde geladen vrachtwagen weegt, heb ik in mijn mooie toet (ook al is het een stevige station) geen schijn van kans.
Vanmorgen reden mijn man en ik er weer langs, en er staan daar flinke remsporen op de weg...
Heb toch ff iets meer tijd nodig om te herstellen raar genoeg....
Ik lees niks raars hoor ;)
Gebruikersavatar
Door Jip1
#3296677
Jeetje Constance, heb jij en je medeweggebruikers een lading engelen op jullie schouders gehad!

Dat zal wel moeten slijten denk ik, als je weer de snelweg op gaat en vrachtwagens in moet halen of erachter rijdt.

Achteraf komt pas de schok he? Sterkte hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Siberienne
#3296686
Het is niet raar Constance, en vooral blijven vertellen, totdat je merkt dat je emoties wat minder heftig opkomen...

:bigarmhug: :bigarmhug:

Ik ben toen ik net mijn rijbewijs had, een keer moeten stoppen op de vluchtstrook bij een vrachtwagen die in brand stond door een klapband. Vloog er iemand met 80 km/uur op me. Gelukkig viel de schade mee ( nou ja, manliefs auto was totall löss maar mijn eigen schade viel mee) maar dat heeft ook even geduurd hoor, voor ik dat los kon laten. Nog steeds, als ik een file in rijdt, kijk ik heel erg of de auto achter me wel gaat stoppen....
Door Siberienne
#3296687
Het zomerterrorisme van de jankende motoren is weer losgebarsten. Wat heb ik toch een hekel aan dat geluid.


Klein klaagje van Shadow: ik was op stap met de baas, lekker veel mensen in het dorp en NIEMAND wilde mijn knuffelen....
Door Mandarijn
#3296696
Tijdens de wandeling met de honden een plastic tas zien liggen in het water, er kwam een lucht vandaan waar je u van zegt. Waarschijnlijk een kadaver in de tas. Dus de dierenambulance gebeld. Ze gaan de aankomende dagen een keer kijken.
Door smulpaap
#3296714
Mandarijn schreef:Tijdens de wandeling met de honden een plastic tas zien liggen in het water, er kwam een lucht vandaan waar je u van zegt. Waarschijnlijk een kadaver in de tas. Dus de dierenambulance gebeld. Ze gaan de aankomende dagen een keer kijken.
Goed dat je gebeld hebt . Mijn alarmbellen zouden ook gaan rinkelen
Door hannabelgje
#3296752
Ik word gek van de reclame van tapatalk na de laatste update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3296756
hannabelgje schreef:Ik word gek van de reclame van tapatalk na de laatste update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
+1!!!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3296757
hannabelgje schreef:Ik word gek van de reclame van tapatalk na de laatste update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
+1!!!!!

Het is vreselijk!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3296784
hannabelgje schreef:Ik word gek van de reclame van tapatalk na de laatste update.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Het is echt heel irritant ja.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door