Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3335250
Ik voel een lijntje aankomen :D

Ben binnenkort wel weer in het Fryske, en ook weer in Nijmegen. Moet vast lukken :cool:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3335251
Oh, wil jij mij ook helpen?
Anders is opsturen misschien ook een optie?

Ik heb Ronald al een berichtje gestuurd.

Goh, opeens positieve dingetjes voor mij. :P
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3335318
Kim_S schreef:Niks gehad :-\
Hoi Kim,

Ik heb nog een poging gedaan. Volgens mij is het nu gelukt, ik kan het berichtje ook terugvinden in postvak uit.
Geef maar een gil als je weer niks ontvangen hebt, dan probeer ik het gewoon nog een keer! :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3335429
Afgelopen woensdag en vrijdag iets meer uurtjes gewerkt en zaterdag 2 uurtjes minder (omdat ik dus meer uurtjes extra zou werken), maarre.... gisteravond beetje ingestort.... ben nog nooit zo moe geweest.... lag om half 9 al in bed... en niet goed slapen dus :'( ..... even diepe slaap, dan weer klaar wakker en lang wachten voordat ik weer in slaap viel.... vanochtend ook veel gedaan, dus nu weer helemaal gesloopt..... nooit geweten dat het gedoe sinds april vorig jaar, zo’n impact kon hebben op mn lichaam... oh ja, de wind stond op de uitgang en dus ook op de kassa’s.... al mn energie moeten gebruiken om mezelf warm te houden (en ik was echt goed gekleed incl thermolegging) :( ......
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3335431
Het fietsen bij de fysiotherapeut hebben we opgegeven. Dat werkt dus niet. Nog steeds shakend en trillend van de fiets af. Terwijl ik gewoon ook op de fiets naar de stad ga, en dan is er niets aan de hand.
Fysiotherapeut gaat nu contact opnemen met het ziekenhuis om te horen of er verder nog onderzoeksmogelijkheden zijn.

Voorlopig dus nog maar niet werken...
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3335434
CindyMayella schreef:Afgelopen woensdag en vrijdag iets meer uurtjes gewerkt en zaterdag 2 uurtjes minder (omdat ik dus meer uurtjes extra zou werken), maarre.... gisteravond beetje ingestort.... ben nog nooit zo moe geweest.... lag om half 9 al in bed... en niet goed slapen dus :'( ..... even diepe slaap, dan weer klaar wakker en lang wachten voordat ik weer in slaap viel.... vanochtend ook veel gedaan, dus nu weer helemaal gesloopt..... nooit geweten dat het gedoe sinds april vorig jaar, zo’n impact kon hebben op mn lichaam... oh ja, de wind stond op de uitgang en dus ook op de kassa’s.... al mn energie moeten gebruiken om mezelf warm te houden (en ik was echt goed gekleed incl thermolegging) :( ......
Onderschat niet wat kou met je doet. Dat vreet energie!
Ik heb een tijd hele dagen in koude(én natte) ruimtes gewerkt (varieerde van 10 tot 2 graden) nou dat doet wat met je hoor.
En jij staat achter zo'n kassa nog grotendeels stil ook. Logisch dat je daar erg moe van bent geworden.
Als je stilstaat helpt een thermolegging helaas ook al niet meer. En dan de warme kantine in.. en dan de kou weer in.. en dat meerdere malen op een dag.
Door hannabelgje
#3335441
Heel het weekend ziek op de bank gehangen, toch gaan werken vanmorgen, maar halverwege de werkdag maar weer naar huis vertrokken. Gelukkig was Zoë bij mijn ouders en kon ik lekker een paar uurtjes naar bed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door baileys
#3335449
CindyMayella schreef:Afgelopen woensdag en vrijdag iets meer uurtjes gewerkt en zaterdag 2 uurtjes minder (omdat ik dus meer uurtjes extra zou werken), maarre.... gisteravond beetje ingestort.... ben nog nooit zo moe geweest.... lag om half 9 al in bed... en niet goed slapen dus :'( ..... even diepe slaap, dan weer klaar wakker en lang wachten voordat ik weer in slaap viel.... vanochtend ook veel gedaan, dus nu weer helemaal gesloopt..... nooit geweten dat het gedoe sinds april vorig jaar, zo’n impact kon hebben op mn lichaam... oh ja, de wind stond op de uitgang en dus ook op de kassa’s.... al mn energie moeten gebruiken om mezelf warm te houden (en ik was echt goed gekleed incl thermolegging) :( ......
Het is natuurlijk een lapmiddel, maar voor op de motor heb ik een verwarmde bodywarmer. Die werkt op een accu die in je jaszak zit, en je kan hem op 4 standen instellen.

Zoiets bedoel ik: https://www.warmtekleding.nl/gerbing-ja ... en-7-volt/

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar misschien is het wat voor je.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3335452
baileys schreef:
Het is natuurlijk een lapmiddel, maar voor op de motor heb ik een verwarmde bodywarmer. Die werkt op een accu die in je jaszak zit, en je kan hem op 4 standen instellen.

Zoiets bedoel ik: https://www.warmtekleding.nl/gerbing-ja ... en-7-volt/

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar misschien is het wat voor je.
:???: :-\ .... lijkt me wel wat, maar voor die paar dagen per jaar???? Iets teveel, naar mijn mening...

Het zal best mn herstelperiode zijn, begrijp ik best.... maar vorig jaar april (matje erin gedaan en weer spoedoperatie, matje eruit en gaatje in mn darm, plus de draai in mn darm) heeft me niet zo lang gekost (precies 2 maanden) en was ik niet zo moe als nu :'( .... misschien omdat ik sinds april dus loopt te kloten met mn darmen dat het teveel energie heeft gekost, dat ik nu echt helemaal op ben; ik weet het niet en ik ben behoorlijk gesloopt, kapot, emotioneel gesloopt etc.....
En ik heb het zo naar mn zin op mn werk (en enorme waardering)..... ben zo blij dat mn contract gewoon doorloopt (als alles goed gaat, heb ik per 20/5 mn vaste contract, wil het dus ff volhouden)..... ik kijk het nog ff aan, anders trek ik toch weer aan de bel (waar ik eigenlijk een hekel aan heb)......
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3335453
baileys schreef:
Het is natuurlijk een lapmiddel, maar voor op de motor heb ik een verwarmde bodywarmer. Die werkt op een accu die in je jaszak zit, en je kan hem op 4 standen instellen.

Zoiets bedoel ik: https://www.warmtekleding.nl/gerbing-ja ... en-7-volt/

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar misschien is het wat voor je.
:???: :-\ .... lijkt me wel wat, maar voor die paar dagen per jaar???? Iets teveel, naar mijn mening...

Het zal best mn herstelperiode zijn, begrijp ik best.... maar vorig jaar april (matje erin gedaan en weer spoedoperatie, matje eruit en gaatje in mn darm, plus de draai in mn darm) heeft me niet zo lang gekost (precies 2 maanden) en was ik niet zo moe als nu :'( .... misschien omdat ik sinds april dus loopt te kloten met mn darmen dat het teveel energie heeft gekost, dat ik nu echt helemaal op ben; ik weet het niet en ik ben behoorlijk gesloopt, kapot, emotioneel gesloopt etc.....
En ik heb het zo naar mn zin op mn werk (en enorme waardering)..... ben zo blij dat mn contract gewoon doorloopt (als alles goed gaat, heb ik per 20/5 mn vaste contract, wil het dus ff volhouden)..... ik kijk het nog ff aan, anders trek ik toch weer aan de bel (waar ik eigenlijk een hekel aan heb)......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door