Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3320558
eelke schreef:Ah zo, ja, ik snap je. Knap dat je het er dan zo even bij wilt laten. Het is wel heel naar dat je moeder zich zo voelt. Ik hoop dat jullie nog wel de ruimte krijgen om dat eens te bespreken. Zo'n geheim in jullie midden is wel slopend.

En gezien ik 'geheim' schrijf; bedenk je je wel dat iedereen hier mee kan lezen? :-*
Dat weet ik, openbaar forum Afbeelding
Door eelke
#3320559
constance.blokzijl schreef:Dat weet ik, openbaar forum Afbeelding
:thumbsupup: waarschijnlijk is jouw moeder niet zo online, maar ik dacht, ik zeg het toch even ;)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3320561
Thnx lieve mensen, soms is het ook makkelijk om het even neer te zetten. Het is nog even afwachten hoe het nu exact zal gaan....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3320562
eelke schreef:
:thumbsupup: waarschijnlijk is jouw moeder niet zo online, maar ik dacht, ik zeg het toch even ;)
Online in die zin; Facebook en whatsappen kan ze, verder is ze vreselijk digibeet, dus hoogst onwaarschijnlijk, alles wat online geregeld moet worden doe ik voor d’r Afbeelding
Vandaar dat dit ‘veilig’ is
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3320577
eelke schreef:
Wat me wel een beetje boos maakt is het bericht van maandag; ohh ja prima wat aan te doen, en dan vandaag, nou mevrouw het is toch wel anders. Hoezo kan dit zo? Hoezo kun je als arts zo hoop uitstralen terwijl het dan ineens 2 dagen later niet zo is?
Dit hoor of lees je toch best wel veel. Mijn eigen moeder ook...ohh het is nog heel pril, klieren schoon, dus opereren en de rest zal niet nodig zijn. Nou pfff, iedereen haalt opgelucht adem en een week later was het ..poeh poeh, toch wel een nare plek hoor enz enz. Dus toch maar de hele bups van bestralen en chemo erachteraan....preventief hoor ::)
Het is gewoon een standaard naar onderdeel van deze ziekte dat ze deze week jubelen en de week erop ben je ineens uitbehandeld en wensen ze je een fijn restje van je leven.

Heel veel sterkte Constance :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3320613
Jeetje Constance, heel veel sterkte, hopelijk kan je moeder toch nog ergens van gaan genieten wat in elk geval weer kracht geeft. Heel veel sterkte met het accepteren van je moeders mogelijke beslissingen, lijkt me erg moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3320617
Ow Constance, ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Sterkte klinkt zo afgezaagd, maar dat wens ik je wel.
Wat een vreselijke en moeilijke situatie :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3320622
Alles wat je nodig hebt om er goed doorheen te komen, dat wens ik je Constance en je moeder en andere betrokkenen ook uiteraard. Het blijft moeilijk om een ouder te zien lijden omdat hun geliefde partner er niet meer is of ze nou jong of oud zijn. En uit ervaring weet ik dat als ze echt niet meer willen, het zo gebeurd is. Sterkte! :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320630
Constance :bigarmhug: wat een enorm moeilijke situatie, heel veel sterkte met ermee omgaan en wat komen gaat
Door Anne in Zweden
#3320631
Wat verschrikkelijk zwaar voor jullie, Constance; voor je moeder omdat het leven zo'n opgave is voor haar, voor jullie omdat je nog zoveel zou willen doen en zeggen om haar nog lang bij je te hebben. Heel veel kracht, wijsheid, geduld en sterkte gewenst.
Door frodo quin
#3320645
Veel sterkte, dit moet heel zwaar voor jou zijn. Het is ook dubbel hé wanneer iemand niet meer wil. Je kan ze dan enkel nog een spoedig einde wensen, maar je zou zelf zo graag willen dat ze wel willen.
Door El_Kato
#3320648
Jeetje Constance wat heftig! Lastig als iemand zelf niet meer wil en al zo lang ook niet meer wil :'( Heel veel sterkte met het omgaan en accepteren hiervan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door