Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3340350
eelke schreef:Gaat lekker hier hoor. Aan de ene kant lekt de kerncentrale. En aan de andere kant gisteren een grote brand 'maar neeeeeeee er zijn denk ik geen giftige stoffen vrij gekomen hoor!'. Er zat waarschijnlijk alleen een xtc lab in, dat wel ::)

Gelukkig moet ik vandaag te veel werken om lekker buiten te zitten ::) ::)
Bah! :(
Kim_S schreef:Ik heb vakantie maar mijn lijf en hoofd willen maar niet tot rust komen >:(
Herkenbaar. Gewoon aan toegeven zou ik zeggen. Zolang je dan 's avonds wel blij bent et wat je gedaan hebt natuurlijk.
Ligt toch deels aan de lente hoor, denk ik.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3340368
Oh, Eelke, dat is echt niet fijn! :(

Kim, kun je niet een stuk met Atz gaan wandelen? Ik kwam altijd tot rust na ca 20 minuten wandelen.
Wet balen dat je vakantie hebt en maar druk/gespannen blijft.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3340370
Wandelen met Atz is heel hard werken hoor :cool:

Nee zonder gekheid, ga ik doen, en dat helpt ook wel wat. Maar meneertje kan niet los, en aan de (10 meter) lijn wil hij ook nog wel trekken. Maar goed, zoals onze trainer zegt: elke uitlaatronde is een trainingsronde :)
Door eelke
#3340392
Het was een illegale sigaretten fabriek blijkbaar. En ja joh, iedereen weet natuurlijk dat er geen schadelijke stoffen vrij komen bij het verbranden van sigaretten ::)

Kim, bij mij helpt kleuren. Even dan. Zo'n kleurboek voor volwassenen. Muziekje op. En dan regelmatig even een kwartiertje ofzo. Best ontspannend en je zit dan wel even.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3340397
Lekker gelopen met Atz (korte ronde ivm de warmte) en het draakje was best braaf. Dat zal ook door de warmte komen :biggrin2:
Daarna een boek gelezen, en zo nog even wat dingetjes shoppen voor in de tuin. We komen er wel met het vakantiegevoel :)
Door eelke
#3340399
Kim_S schreef:Lekker gelopen met Atz (korte ronde ivm de warmte) en het draakje was best braaf. Dat zal ook door de warmte komen :biggrin2:
Daarna een boek gelezen, en zo nog even wat dingetjes shoppen voor in de tuin. We komen er wel met het vakantiegevoel :)
Dat klinkt wel als vakantie ja :cool:
Door src_esther
#3340494
zurca schreef:Ik heb genoeg inheems/vogelliefhebbend in onze tuin.... (een haag langs de dijk om te nestelen, een meidoorn in de achtertuin, een krentenboom in de voortuin, verschillende soorten vaste planten die van vroeg voorjaar tot laat najaar bloeien voor de insecten, een grasveld waar de klaver het beter doet dan het gras zelf) De tuin in Garderen is inmiddels ook zo ingericht dat menig insect en vogel er happy van wordt. Vivara is een site waar ik regelmatig op kijk ter inspitatie of bestel. Dan kan er daarnaast ook wel iets niet inheems of minder vogel/insecten gericht in. En ik zoek iets om een strak haagje mee te creeren en daar leent die japanse hulst zich goed voor.
Oh, klinkt goed. De vogels en (wilde) bijen zij er vast heel blij mee!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3340725
Bezig zijn belasting aangifte te doen in Duitsland ( en geloof me dan die van Nederland is echt peanuts serieus) en dan een pc hebben die uit het niet herstart en dan updates gaat draaien. :-X heb me ingehouden met de baksteen ::)
Maar alles was dus kwijt .....echt een grandioze bezigheidstherapie.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3340760
Vl die bedenkt vandaag naar ikea te willen terwijl ring zuid nu is afgesloten ::) en het ook nog hemelvaartsdag is en meerdere mensen daar natuurlijk heen gaan.......
Door hannabelgje
#3341137
Met schoonzus net de brandnetels te lijf gegaan in mijn tuin. Nu brand mijn arm als een idioot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anneloog
#3341149
hannabelgje schreef:Met schoonzus net de brandnetels te lijf gegaan in mijn tuin. Nu brand mijn arm als een idioot. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Daar wara brandnettels staan staan ook de remedies ervoor dus smalle en brede wegebree bladeren en die plukken en kneuzen en op aangedane delen wrijven wara de brandnettels hebben gestoken. Echt het werkt Sterkte.
Door jasmijn
#3342000
Wasmachine, droger en auto stuk >:(
Hup weg geld :-\

Nieuw wasmachine gehaald, na 3 dagen ook stuk >:( >:( >:(

Gelukkig is een echt nieuw dus komt morgen de monteur maar het mag nu wel even klaar zijn met stukke spullen!

Haku’s klaag vandaag natten handen >:(
Hij wou knuffelen maar ik had natten handen, elboog aaitje was niet genoeg.
Toch met mijn handen geaaid, is maar goed dat blikken niet kunnen doden :-X
Hij hoefde de rest van de dag geen knuffeltje meer van mij :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3342321
Zowel Lola als Harry een buikvirusje; dus ik ben al een paar keer hard hollend met een hond weggeweest.... en de arme Lola had er ook last van toen wij aan het werk waren gister en ze in de bench zat, m’n arme muppet. Het is weer schoon allemaal maar het stinkt nog steeds in huis dus ik heb uit armoe maar even een ambi pur gehaald zodat de zure lucht weg is.
Ze zijn allebei wel vrolijk, willen ook wel mee echt naar het bos en eten ook nog steeds als dijkgravers dus ik ga er van uit dat het niets ernstigs is.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3342389
Op de hondencursus komt een man van ruim in de 70 met een herplaats border collie van 1 jaar. :o
De man zelf kan nauwelijks lopen. De trainster en andere cursisten lopen met zijn hond.
Zie ik ook nog dat de hond een stroomband draagt!?!?

Hoe kom je er bij als je zo oud bent en nauwelijks kunt lopen om een border collie te nemen!?!? >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door