Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3339138
Sodeknetter Jasmijn! Da's geen klaag, dat is gewoon verschrikkelijk fout!

Sterkte met vriendlief!
Door Tanna
#3339171
koekje schreef:Hihi, die is wel grappig ;D
(da's voor retard op zn Engels ipv Frans :P )

;D ;D ;D


Pop, kijk je wel uit voor je bloeddruk?

Jasmijn, ik zou een klacht bij de tuchtcommissie overwegen. Waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden, maar dit is wel een hele grove.
Mee eens!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3339176
Jemig Jasmijn
Wat heftig. En wat een grove fout zeg.
Gelukkig is weer alles goed maar pffff wat een stress
Door Siberienne
#3339177
Mijn papa is ongeneeslijk ziek. En dat is niet fijn. Hij is er wel dapper onder, en mij ma helemaal. Het kan ook best zijn dat hij nog een hele poos mee kan maar het was toch wel slikken om te horen.

Ben wel heel blij dat ik ondanks griep gisteren toch mee was naar het ziekenhuis. Want we hadden het niet verwacht. En dan is het fijn om mee te kunnen luisteren, vragen en knuffelen.

Da's dan weer het voordeel van even niet werken: zo blij om hier tijd voor te hebben (uhhh, dit hoort niet in het klaagtopic)
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3339217
Siberienne schreef:Mijn papa is ongeneeslijk ziek. En dat is niet fijn. Hij is er wel dapper onder, en mij ma helemaal. Het kan ook best zijn dat hij nog een hele poos mee kan maar het was toch wel slikken om te horen.

Ben wel heel blij dat ik ondanks griep gisteren toch mee was naar het ziekenhuis. Want we hadden het niet verwacht. En dan is het fijn om mee te kunnen luisteren, vragen en knuffelen.

Da's dan weer het voordeel van even niet werken: zo blij om hier tijd voor te hebben (uhhh, dit hoort niet in het klaagtopic)
Heelveelsterkte :-*
Door - pien -
#3339249
jasmijn schreef:Vriendlief ging gister een kies laten trekken die al half dood was, ging allemaal goed en niks aan de hand.

Een uur later begon hij wat last van zijn lijf te krijgen, alles deed pijn. Hij was ook mega misselijk.

Nog uur later als een mallen met hem naar de huisartsenpost gereden want hij kon letterlijk niet stil liggen al zijn spieren waren aan het verkrampen en hij verging van de pijn.
Was echt zo dood eng om te zien!
Onderweg daar naar toe kreeg hij ook nog pijn op zijn borst, daar aan gekomen mocht hij gelijk door naar een behandel kamer.
Als er iets engs is dan is het wel gelijk geholpen worden bij de huisartsenpost :nerves:

Hij bleek koorts te hebben en een lage bloeddruk, viel af en toe ook weg.
Ik was echt heel erg bang dat er iets heel goed mis was, de huisartsenpost dacht het zelfde dus hij werd door gestuurd naar de spoedeisende hulp.

Gelukkig begon hij zich beter te voelen toen hij daar kwam en nam de pijn en misselijkheid langzaam af, na nog een nare bloed afnamen ( echt heel naar en raar hij werd in zijn pols geprikt ) en een hart filmpje mochten we weer naar huis.

Wat was het nou?
Een overdosis verdovingsmiddel :-X
Hij had gewoon te veel verdoving van de tandarts gekregen >:(
We wouden al een anderen tandarts maar dat gaat nu dus ook heel snel gebeuren, was echt weer een gezellig avond zo ::)

Een voordeel was wel dat mijn schoonouders bij ons waren dus elza kon bij hun blijven, zo kon ik me totaal richten op vriendlief
Hemel, wat een schrik! En idd tijd voor een klacht >:( >:( >:( Wat een fout zeg!
Siberienne schreef:Mijn papa is ongeneeslijk ziek. En dat is niet fijn. Hij is er wel dapper onder, en mij ma helemaal. Het kan ook best zijn dat hij nog een hele poos mee kan maar het was toch wel slikken om te horen.

Ben wel heel blij dat ik ondanks griep gisteren toch mee was naar het ziekenhuis. Want we hadden het niet verwacht. En dan is het fijn om mee te kunnen luisteren, vragen en knuffelen.

Da's dan weer het voordeel van even niet werken: zo blij om hier tijd voor te hebben (uhhh, dit hoort niet in het klaagtopic)
Fijn dat je er bij was, en heel veel sterkte :-* :-* :-*
Door hannabelgje
#3339256
Siberienne schreef:Mijn papa is ongeneeslijk ziek. En dat is niet fijn. Hij is er wel dapper onder, en mij ma helemaal. Het kan ook best zijn dat hij nog een hele poos mee kan maar het was toch wel slikken om te horen.

Ben wel heel blij dat ik ondanks griep gisteren toch mee was naar het ziekenhuis. Want we hadden het niet verwacht. En dan is het fijn om mee te kunnen luisteren, vragen en knuffelen.

Da's dan weer het voordeel van even niet werken: zo blij om hier tijd voor te hebben (uhhh, dit hoort niet in het klaagtopic)
Jakkes. Heel veel sterkte! Ik hoop voor jullie dat hij nog een hele poos bij jullie mag blijven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3339288
Dank allemaal voor de steun. Ja, we hopen lang maar ook goed, hij is tenslotte 82 dus weg aan vooral voor kwaliteit. Volgende week maar weer eens met de mannen op bezoek, daar geniet hij van :) en zij ook want hij heeft kaas en knuffels :)
Door Anne in Zweden
#3339291
Sterkte met je paps, Siberienne... Een mens weet dat die momenten ooit komen, maar het hakt er toch altijd even in. Ik hoop dat jullie nog onverwacht veel tijd samen gegund is!

@Jasmijn: brrr! Ik hoop dat je vriend snel weer de oude is!
Door zurca
#3339303
Siberienne schreef:Mijn papa is ongeneeslijk ziek. En dat is niet fijn. Hij is er wel dapper onder, en mij ma helemaal. Het kan ook best zijn dat hij nog een hele poos mee kan maar het was toch wel slikken om te horen.

Ben wel heel blij dat ik ondanks griep gisteren toch mee was naar het ziekenhuis. Want we hadden het niet verwacht. En dan is het fijn om mee te kunnen luisteren, vragen en knuffelen.

Da's dan weer het voordeel van even niet werken: zo blij om hier tijd voor te hebben (uhhh, dit hoort niet in het klaagtopic)
Wat een naar nieuws voor jullie.
Sterkte met alles wat op jullie pad komt, hoop dat jullie nog een hele poos kunnen genieten met zijn allen :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339562
Wat kan je jw k*t voelen als je snotverkouden bent :-\ ..... In december was het hele gezin, behalve ik, ook ziek... Ik kwam er onderuit.... Gelukkig maar, want ik denk dat het tig x harder was aangekomen zo net na de 2 operaties..... En nu de kids snotverkouden en nu ben ik het ook :-[ ..... En ik heb een ‘volle agenda’ deze week, incl mn werkdagen.... Kan het eigenlijk niet hebben en ik wil me niet ziek melden..... :help: ....
Door hannabelgje
#3339579
Zoë is met haar duimpje achter het hondenluik blijven hangen. Nu heb ik een heel zielig hoopje corgi. Drukverbandje aangelegd en nu ligt ze heel zielig in een hoekje. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door jasmijn
#3339602
Beterschap Cindy


Ach arme Zoë, wat een stom hondenluikje zeg >:(
Ik hoop dat je baasje je nu wel flink verwent nu je zo zielig bent.
Door - pien -
#3339666
Beterschap Cindy!

Arme Zoë, knuffel voor jou!

Gisteravond deed Streep een beetje vreemd op de overloop, ik haalde de stofzuiger opzij en daar had meneer een muis te pakken. O ja, dit hoort half in het geluksmoment-topic want je wil geen muizen in huis natuurlijk :biggrin2: Klaag: Streep ging 'm onder ons bed op zitten eten...krakkraksmeksmek >:(

Nog een klaag: ik ging met de drie mannen naar de trimster ~ voor nagels knippen en plukken ~ kotst er op de terugweg eentje gal-met-gras :yucky:
Gelukkig hebben we achterin zo'n flap op de bank, dus ik heb er maar een handdoek op gegooid en daar later mee gepoetst. Arme misselijke hond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door