Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3338682
Kaio schreef:[font=][/font]
Nee van de naar de ;)
Okidoki.
Aangetekend versturen kost in DE echt weinig trouwens. "Per einschreiben versenden" noemen ze dat ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3338746
Wakker worden van een buurvrouw die heeft besloten dat zaterdag 08:00 een prima tijdstip is om het gras te maaien.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3338747
Hier wakker geworden om 7.30 van een kind die vond dat het tijd was om op te staan, en met een zaklamp in mijn gezicht scheen om te zorgen dat ik dat ook vond ::)
Door hannabelgje
#3338754
Zometeen naar de hoopersles maar mijn voet doet nog steeds pijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Raaf
#3338887
Pffff....aan het wandelen tussen de weilanden, begint er een boer te gieren...

Bij thuiskomst hebben wij een behoorlijke 'geur' meegenomen. Plannen gewijzigd en net 6 honden in bad gedaan....maar de klus is geklaard, nu allen weer fris en tevreden opdrogen in het zonnetje!! ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3338898
Ik ben moe.... vrijdag al enorme migraine gehad en dus bijna de hele dag geslapen maar alsof dat niet telde. Ook geen druk weekend gehad maar ben echt moe....,
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3339067
Pfff... nu kan ik eens buiten werken, wil mn lijf weer niet mee.
Ik ben zo moe, lichtjes misselijk, lichte hoofdpijn en mijn spieren zijn stram. Soms is zwanger zijn toch echt wel stom.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3339088
Nou ik heb sinds begin januari een bissel crosswave...
Denk dat ik 2x de kamer ermee heb kunnen doen.
De eerste kreeg kortsluiting...nieuwe gehad, niet op voorraad, wachten, de 2e viel uit, weer lange reaparatie, dacht dat we een nieuwe hadden gekregen nu dus....mwoah 10 minuten en hij valt weer uit...ander stopcontact doet ie het weer 1 minuut en valt weer uit....

Echt zo raar, had er een geleend van iemand en een paar keer de hele kamer mee gedaan. Dus nu gaat deze weer terug en als het goed is mag ik hem nu inleveren en geld terug. Ik heb er nul vertrouwen nog in...


En nu dus kijken of ik een karcher of Philips wil ::)
Door jasmijn
#3339089
Vriendlief ging gister een kies laten trekken die al half dood was, ging allemaal goed en niks aan de hand.

Een uur later begon hij wat last van zijn lijf te krijgen, alles deed pijn. Hij was ook mega misselijk.

Nog uur later als een mallen met hem naar de huisartsenpost gereden want hij kon letterlijk niet stil liggen al zijn spieren waren aan het verkrampen en hij verging van de pijn.
Was echt zo dood eng om te zien!
Onderweg daar naar toe kreeg hij ook nog pijn op zijn borst, daar aan gekomen mocht hij gelijk door naar een behandel kamer.
Als er iets engs is dan is het wel gelijk geholpen worden bij de huisartsenpost :nerves:

Hij bleek koorts te hebben en een lage bloeddruk, viel af en toe ook weg.
Ik was echt heel erg bang dat er iets heel goed mis was, de huisartsenpost dacht het zelfde dus hij werd door gestuurd naar de spoedeisende hulp.

Gelukkig begon hij zich beter te voelen toen hij daar kwam en nam de pijn en misselijkheid langzaam af, na nog een nare bloed afnamen ( echt heel naar en raar hij werd in zijn pols geprikt ) en een hart filmpje mochten we weer naar huis.

Wat was het nou?
Een overdosis verdovingsmiddel :-X
Hij had gewoon te veel verdoving van de tandarts gekregen >:(
We wouden al een anderen tandarts maar dat gaat nu dus ook heel snel gebeuren, was echt weer een gezellig avond zo ::)

Een voordeel was wel dat mijn schoonouders bij ons waren dus elza kon bij hun blijven, zo kon ik me totaal richten op vriendlief
Gebruikersavatar
Door koekje
#3339094
Inge en Bono schreef:Ook een klaagje; een apothekermedewerker die adviseert een halve retardtablet te nemen ::)
Hihi, die is wel grappig ;D
(da's voor retard op zn Engels ipv Frans :P )


Pop, kijk je wel uit voor je bloeddruk?

Jasmijn, ik zou een klacht bij de tuchtcommissie overwegen. Waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden, maar dit is wel een hele grove.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3339102
koekje schreef:Hihi, die is wel grappig ;D
(da's voor retard op zn Engels ipv Frans :P )
Die moest ik even opzoeken ;D scherrup! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door