Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3206772
Nou ik begin em toch maar. Mijn konijn is dood.
Mijn broer zoekt allemaal ruzie vanavond dus ik ga zo lekker naar huis. (Ben bij mijn ouders nu)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Lil
#3206774
Sterkte!

Na in 8 maanden tijd mijn vader, Boris en Whiskey verloren te hebben voel ik mij echt ontzettend k...

Tel erbij op dat ik in mijn linkerhand en inmiddels ook in de elleboog veel pijn heb en het enige dat men roept ja overbelasting dus doe het anders (hoe dan???). Prednisonspuit mag ik niet meer krijgen. Mag zonder meer maar 3 keer in je leven in hetzelfde gewricht, maar blijkbaar waren de problemen die ik de eerste dagen had een soort van allergische reactie.

Zo zielig genoeg geweest. Heerlijk weer vandaag en er ook nog samen met de honden van kunnen genieten!
Door Jantina
#3206786
Afgelopen week 2x gestript door de gynaecoloog om de bevalling op te wekken. Zonder resultaat. Kans op natuurlijke bevalling wordt nihil, en ik wil zo graag niet weer een keizersnede. Vandaag naar het strand met de honden om m eruit te lopen maar ook niks. En het was er bagger weer, storm en koud en bewolkt
*klaagmodus uit* gisterenavond 2 prachtige lammetjes geboren, echt genieten!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3206795
Jeetje, das best heftig allemaal.
Het enige waar ik over wilde klagen is dat mijn Sedona stuk is. Maar dat valt nogal in het niet zo!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3206816
Eischeiders zijn stom. Spuitzakken zijn stom. Ovens die geen temp kunnen houden zijn stom. Te kleine bakplaten zijn stom.

Mag toch hopen dat die tiramisu morgen heel lekker is, anders voegen we Rudolph gewoon aan bovenstaand rijtje toe.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3206831
ik al net twee paaseitjes. En toen kwamen ze er weer uit :'(
Misschien morgen toch maar wel naar de verjaardag van schoonzus. Om de bacillen aan de rechtmatige eigenaren weer terug te geven.
Door Lil
#3206850
Kim_S schreef:De klok is verzet, en nou mis ik een uur slaap >:(
Ik mis geen slaap maar een uur van mijn dag!!!

Meteen ingehaald. Kijk naar buiten, doe de buitendeur open: hey vrouwtje doe normaal met dit gore weer gaan wij honden echt niet naar buiten! Ok, prima. Scheelt mij veel viezigheid.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3206866
Vannacht 3x eruit, Scott heeft diaree, dus moest ook met zn kont onder de douche.
Heb slaap....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3206993
Kim_S schreef:De klok is verzet, en nou mis ik een uur slaap >:(
Ik ook en nu ben ik moe...... :-X
Door wijkje
#3207025
Waarom waait er een zuidwesten wind ? Het stinkt hier naar rook in huis. Afkomstig van een paasvuur dat op paar km van mijn huis nu de hele nacht loopt na te smeulen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door