Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3331472
Kaio schreef:
He wat ?
Wat is dat voor een winkel? Als iets defect geleverd wordt dan moeten ze dat toch zelf regelen ? Wat is dat nou?
Is een outlet. Ze hebben dus ook geen ander exemplaar van hetzelfde model.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Aprilsnow
#3331512
Kaio schreef:Tjonge eigen klaagje, ml is de laatste tijd zoveel weg voor zijn werk en nu is ie net thuis weer en moet ie volgende week weer. En ik zit met geile beren opgescheept. (Piepen, huilen , steeds door de deuren naar voordeur glippen, bij gebrek aan beter maar orgies op elkaar houden ::) , dus soms houd mijn geduld op.... Maar ook is net de leasebak afgesleept waarmee die maandag weer weg moet ( heel simpel alleen maar lekke band maar geen reservewiel enzo), maar alles is dicht ivm met carnaval. ::) Dus nu opnieuw weer een vervang wagen regelen, wachten, bellen etc. zo vul je die enige 2 dagen per week dat je thuis bent ook wel in >:( >:( >:( En bij het bellen valt ook de verbinding steeds weg ::)
Tsss stom gedoe allemaal ....
Dat is ook niet grappig :(
Gebruikersavatar
Door baileys
#3331536
hannabelgje schreef:Is een outlet. Ze hebben dus ook geen ander exemplaar van hetzelfde model.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hanna, ik had je een pb gestuurd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3331853
Het bovenste mandje van onze krabpaal is afgebroken. Niet geheel verwonderlijk gezien dat een kleine 6kg kat zich daar meermaals per dag vanop de kast in liet neerkomen.

Maar goed, Meneer en ik hadden allebei het idee dat hij best nog wel even kon dienen zonder dat mandje. Cuzco ligt nu dan een verdiep lager en via het bovenste plateau kunnen ze nog steeds op de kast.

Alleen kon ik het niet laten eens stiekem bij de krabpalen op Zooplus te gaan kijken, en nu zag ik me daar toch een paleisje! :D
En nu wil ik dus toch een nieuwe... >:(
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3331925
Ik mag me 7 maart bij de huidarts melden want ik heb 2 plekken zonneschade in mijn gezicht die met stikstof aangestipt moeten worden, inmiddels heb ik er op mijn decolleté nog 2 ontdekt. Huisarts durft er één niet zelf te doen omdat die vlak onder mijn oog zit. 9 maart mag ik weer naar het Meander in Amersfoort omdat er de verdenking is dat ik wederom een middenrifbreuk met maagbeklemming heb (eten blijft vreselijk hangen en ik moet het wegdrinken, als ik dat heb gedaan krijg ik vervolgens slokdarmspasmen....). Mijn borstverkleining is weinig klein (één cupmaat kleiner ipv de beloofde 3) uitgevallen, dus dat zal (zoals het er nu uitziet) ook nog een keer gedaan moet worden. Zucht... kan er nog meer fout.....

Volgende week naar Nijmegen om mijn oog te laten controleren. Voor mij ziet het qua zicht er goed uit, nu maar hopen dat de doktoren het er mee eens zijn.

Als ik mijn eigen klaag teruglees voel ik me bijna zielig.... :-X :-[ Maar ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed gaat komen. :)
Door hannabelgje
#3331968
baileys schreef:
Hanna, ik had je een pb gestuurd.
Ik heb geen pb ontvangen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3331981
Jeetje Pauline wat een opeenstapeling! Dan mag je jezelf echt wel even zielig vinden hoor! Sterkte en ik hoop dat het snel allemaal de goede kant op gaat!
Door - pien -
#3331985
Sterkte Pauline! Wat een gedoe :bigarmhug:

Klaagje: je aaifoon willen opladen en er na 2 uur achter komen dat je vergeten bent de stekkerdoos aan te zetten :doh: :crazy2: dus staat 'ie nog steeds op een schamele 44%
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door