Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3346012
Hmm... beetje een kwalitatief uitermate teleurstellende dag... Ben bezig om spullen weg te gooien, spullen met herinneringen. En dat is nooit leuk...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346018
Pauline schreef:Haha kleine dondersteen!
Was al de 2e keer :-X
Gelukkig groeit het weer aan ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346019
Ronald schreef:Hmm... beetje een kwalitatief uitermate teleurstellende dag... Ben bezig om spullen weg te gooien, spullen met herinneringen. En dat is nooit leuk...
Knuffel!!
Door Siberienne
#3346020
Ronald schreef:Hmm... beetje een kwalitatief uitermate teleurstellende dag... Ben bezig om spullen weg te gooien, spullen met herinneringen. En dat is nooit leuk...

Waren we hetzelfde aan het doen vandaag. Idioot hoe dat erin hakt he? Kwam ik ook nog een schrijfblok tegen met stukjes ten tijde van mijn eerste keer overspannen en over de laatste dagen van onze eerste hond. Nu alweer 7 jaar geleden.
En een stuk dat ik toen schreef, een klein beetje aangepast. Want zo voelt het nu ;)


Even
Sta ik stil
Bij wat was
Blote voeten
In het gras

Even
Hoef ik niks
Naakt
Voor de spiegel
Het is zoals het is

Even
Alleen voldoen
Aan mijn eigen verlangens
Boterham
met pindakaas

De wereld raast om mij heen
Ik ben er even uit gestapt
Zie mensen rennen, lopen, worstelen
Tegen de stroom in
Tegen de klippen op

En ik? Ik sta stil
Nog even
Dan kan het weer
Dan mag het weer
Mee in de stroom
Even nog
Maar nu nog even niet
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346035
Ronald schreef:Hmm... beetje een kwalitatief uitermate teleurstellende dag... Ben bezig om spullen weg te gooien, spullen met herinneringen. En dat is nooit leuk...
Een hele dikke knuffel Ronald. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3346036
Wat enorm krachtig van je dochter cindymayella :-*

En een :bigarmhug: voor iedereen die het kan gebruiken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346042
Otje heeft weer blaasontsteking. Ze heeft alle benodigde rotzooi weer geïnjecteerd gekregen en nu maar hopen dat het snel aanslaat. Anders zijn de vervolgstappen wat te spannend, vanwege benodigde roesjes en onze Pluk die er toen tussenuit kneep. Duim duim.
Door Eef+Stippels
#3346078
Beterschap voor Otje! Hopelijk kan een roesje worden voorkomen.


Het stikt hier van de eikenprocessierupsen en de gemeente doet er niets aan >:(
De nesten zitten regelmatig ook helemaal onderaan de stam, dus je moet ogen op steeltjes hebben om te voorkomen dat de honden er in de buurt komen.
En dan wandelen de rupsen nu nog niet eens rond :-X
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346119
Eef+doggies schreef:Beterschap voor Otje! Hopelijk kan een roesje worden voorkomen.


Het stikt hier van de eikenprocessierupsen en de gemeente doet er niets aan >:(
De nesten zitten regelmatig ook helemaal onderaan de stam, dus je moet ogen op steeltjes hebben om te voorkomen dat de honden er in de buurt komen.
En dan wandelen de rupsen nu nog niet eens rond :-X
Echt heel vervelend he, hier in Deventer in het hondenlosloopstukje ook en op verschillende plekken in de gemeente. Daar ga ik dus echt niet meer heen met Charlie. Maar in de gemeente zelf kan je gewoon niet alles ontwijken. Sterkte ermee. :-*
Door Eef+Stippels
#3346335
Charlie Angel schreef:Echt heel vervelend he, hier in Deventer in het hondenlosloopstukje ook en op verschillende plekken in de gemeente. Daar ga ik dus echt niet meer heen met Charlie. Maar in de gemeente zelf kan je gewoon niet alles ontwijken. Sterkte ermee. :-*
Dank je :)

Nee, alles ontwijken is niet te doen. Dan kun je de deur niet meer uit, ze zitten overal. Ik hoop maar dat we brandwonden en oogklachten door de haren kunnen vermijden.. Schijnbaar blijven die brandharen ook nog eens 8 jaar voor last zorgen?! :o
Ik vind het ook echt niet kunnen hoor, dat gemeenten het maar zo op hun beloop laten.. Ik heb het al een maand geleden gemeld, toen waren ze al druk met het vrijmaken van scholen, zeiden ze ::) , maar de schoolpleinen zitten nog steeds vol met die beesten :-X
Volgens mij is er gesteggel over uit welk potje het moet komen ::)
Door Mandarijn
#3346341
Last van vliegen en niet een paar maar tientallen. De kippenboer in de buurt is zijn stallen aan het schoonmaken en opeens heeft de hele straat last van vliegen. De buren klagen van honderden vliegen
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3346463
Sta je op je werk ff buiten, komen er 2 collega’s naar buiten... hebben het blijkbaar over de hond van een collega (pitbull o.i.d.).... zegt een van hen:” Ja, sommige honden worden agressief van vlees. Het zit ook wel in brokken.....”........ ik wist niet hoe snel ik weer naar binnen moest (degene die dat zei, weet dat ik mn hondjes rauw vlees geef, heeft er nooit een woord over gerept tegen mij en nu zegt ineens dit??? Lekker schijnheilig).....
Door Anne in Zweden
#3346465
Ik durf het bijna niet in het klaagtopic te melden, maar ondanks het risico van bp te worden gegooid, klaag ik dat ik vandaag de eerste teek van het seizoen van een hond heb geplukt...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346466
Anne in Zweden schreef:Ik durf het bijna niet in het klaagtopic te melden, maar ondanks het risico van bp te worden gegooid, klaag ik dat ik vandaag de eerste teek van het seizoen van een hond heb geplukt...
Ik vorige week ook!! Daarvoor geen teek te bekennen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door