Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3353568
Ik zou een verwijzing vragen. Bij mij hadden ze dat vermoeden ook, maar het bleek iets anders. Daardoor nu al zo lang onnodig last...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3353570
eelke schreef:Ik zou een verwijzing vragen. Bij mij hadden ze dat vermoeden ook, maar het bleek iets anders. Daardoor nu al zo lang onnodig last...
Nou dit is het beste in mijn ogen. Eddie mocht niet eens fysio en dan wil ik je niet bang maken hoor. Vraag idd gewoon verwijzing naar een neuroloog.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353572
Ik heb totaal geen ervaring met dergelijke klachten, maar ik ga met Pauline en Eelke mee. Ik vind een dermate ernstige klacht behandelen op basis van vermoedens erg onverstandig.
Door Cathelijn
#3353573
Bedankt voor het advies, ik zal het morgen zeker voorleggen bij de fysio. Daar krijg ik trouwens een massage, geen typische fysiobehandeling.
Hij kent mijn afwijkende lijf gelukkig al heel wat jaren, dus ik hecht wel waarde aan zijn mening. Van daaruit weer verder.
De huisarts werkt wel fijn mee, ze had twee opties: of nog twee weken aankijken of meteen naar de neuroloog. Nu dus voor het eerste gekozen, maar bij twijfel kan ik zo door naar een neuroloog.
Door eelke
#3353601
Ja alleen is de wachttijd daar vaak meerdere weken, dus ik zou nu toch al die verwijzing vragen... (want als ze het zeker willen weten moet je een mri en daar is dan ook weer een wachttijd voor, met een beetje pech ben je zo 2 maanden verder dan).
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3353613
eelke schreef:Ja alleen is de wachttijd daar vaak meerdere weken, dus ik zou nu toch al die verwijzing vragen... (want als ze het zeker willen weten moet je een mri en daar is dan ook weer een wachttijd voor, met een beetje pech ben je zo 2 maanden verder dan).
Vandaar mijn tip van Nedspine. Eddie was binnen 2 weken gezien, door de MRI geweest en geopereerd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353616
Gister emotioneel zwaar intake gesprek gehad... alles gaat er nog door mn hoofd.... maar vandaag de 1ste lesdag op school voor mn dochter en zowaar heeft ze een hele positieve dag gehad ;D ... zelf maar 3 uurtjes gewerkt, maar merk aan mezelf dat het er toch aardig inhakt..... morgen ff dagje voor mezelf en dan weer 2 dg aan de bak... kijken hoe dat gaat... ben trots mn meissie dat ze ondanks alle zenuwen (nieuwe klas, gister deel gemist etc), een hele positieve dag heeft gehad... oh, enne.. heb een kaartje gekocht en een hele lieve tekst voor haar geschrevn zodat ze, als ze het even moeilijk heeft, kan lezen hoeveel wij van haar houden... :-*
Door Eef+Stippels
#3353620
CindyMayella schreef:Gister emotioneel zwaar intake gesprek gehad... alles gaat er nog door mn hoofd.... maar vandaag de 1ste lesdag op school voor mn dochter en zowaar heeft ze een hele positieve dag gehad ;D ... zelf maar 3 uurtjes gewerkt, maar merk aan mezelf dat het er toch aardig inhakt..... morgen ff dagje voor mezelf en dan weer 2 dg aan de bak... kijken hoe dat gaat... ben trots mn meissie dat ze ondanks alle zenuwen (nieuwe klas, gister deel gemist etc), een hele positieve dag heeft gehad... oh, enne.. heb een kaartje gekocht en een hele lieve tekst voor haar geschrevn zodat ze, als ze het even moeilijk heeft, kan lezen hoeveel wij van haar houden... :-*
Wat fijn dat het zo goed is gegaan :-* En goed dat je morgen even een dagje voor jezelf kunt nemen.


Bella's gezondheid blijft ons bezig houden.... Ze krijgt sinds een aantal weken hydrotherapie voor haar linkervoorpoot met artrose, maar daar moet ze nu mee stoppen omdat ze er linksachter kreupel van is geworden. Die poot wilde ze al niet meebewegen tijdens het zwemmen, maar met begeleiding gebruikte ze hem toch. Helaas heeft dat geen goede uitwerking gehad. Ze is nog nooit kreupel in haar achterhand geweest, en nu hupt ze dus regelmatig :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353632
CindyMayella schreef:Gister emotioneel zwaar intake gesprek gehad... alles gaat er nog door mn hoofd.... maar vandaag de 1ste lesdag op school voor mn dochter en zowaar heeft ze een hele positieve dag gehad ;D ... zelf maar 3 uurtjes gewerkt, maar merk aan mezelf dat het er toch aardig inhakt..... morgen ff dagje voor mezelf en dan weer 2 dg aan de bak... kijken hoe dat gaat... ben trots mn meissie dat ze ondanks alle zenuwen (nieuwe klas, gister deel gemist etc), een hele positieve dag heeft gehad... oh, enne.. heb een kaartje gekocht en een hele lieve tekst voor haar geschrevn zodat ze, als ze het even moeilijk heeft, kan lezen hoeveel wij van haar houden... :-*
:bigarmhug: :bigarmhug:
Klinkt alsof er licht gloort aan het einde van de donkere tunnel waar je dochter in zit. Je kinderen treffen het met zo'n moeder :-*
Door rosmin
#3353642
Cathelijn,
ik heb ervaring met C4-C5 nekhernia, ben (met spoed) geopereerd, de tussenwervelschijf is weggehaald en er is een titanium "cage" geplaatst die opgevuld is met bot uit mijn heup.
'k Heb vrij lang met klachten rondgelopen en intense pijn gehad in mijn arm met functieverlies.
Ik raad je aan geen fysio te gaan doen, eerst weten of er een hernia zit. Behandeling kan het anders erger maken. Vraag een MRI voor je nek aan zodat je weet of er een evt. hernia zit en waar en dan pas behandeling gaan afstemmen. Dan weet je in ieder geval waar je het over hebt en wat je gaat behandelen.
Sterkte, zenuwpijn is ruk.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3353658
Sterkte en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken.

Ik heb echt een hele suffe, simpele klaag.... het regent, ik wil naar bed maar moet de honden nog een plas laten doen....
Door Siberienne
#3353659
constance.blokzijl schreef:Sterkte en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken.

Ik heb echt een hele suffe, simpele klaag.... het regent, ik wil naar bed maar moet de honden nog een plas laten doen....

;D ;D ;D ;D heel verfrissend (letterlijk en figuurlijk)

Voor rest hierboven; sterkte!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3353694
Ik zou idd ook voor een verwijzing gaan en geen fysio. De fysio kan nog zo goed zijn maar die kan er ook niet inkijken en voor hetzelfde geldt het erger maken.

De wespentijd, geen idee wanneer dat klaar is. Ik hoop morgen, maar dat zal wel niet.

En jeetje CindyMayella, wat klink je lief naar je dochter. Ik hoop dat je bij gekomen bent van je intake en je dochter weer een leuke dag had op school.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door