Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3277858
4 hoog wonen en de komende 4 dagen geen lift. Dat betekent minimaal 4 x per dag Saartje naar beneden en naar boven sjouwen. Bij mijn eerste poging ben ik al gestruikeld en zwikte eerst mijn ene enkel en daarna, veel pijnlijker, de andere enkele, zit je onderaan de trap pijn te lijden maar wel Saartje in je armen houden hé!!!

Vanmiddag 14.10 uur kan ik bij de huisarts langs, het doet verrotte pijn en er zit een vette bult op.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3277931
Kus voor Marina! Hopelijk is er niets kapot.


@ Eelke: ik heb meerdere slechte verhalen over de webshop van de Lidl gehoord. Ik zou bijna zeggen order cancelen en papiersnijmachine in de stenen winkel halen en sloffen vor neefje elders (Vera droeg graag Zootjes).



Mijn klaagje: ik ben ziekjes. Laat in de middag nog voor etenstijd word ik steeds misselijker en krijg ik het koud, met kippenvel op mn kaken. Ook duizelig enzo. 's Nachts moet ik overgeven. Mn eetlust is tot een dieptepunt gezakt.
Ik keek vanochtend eens in de spiegel en ik voel me niet alleen een vaatdoek, zo zie ik er inmiddels ook uit.
Ik ga zo nog even de was uit de machine halen en in de droger doen en dat is dan weer alle actie van vandaag. Ik kan alleen nog maar vegeteren.
Door Eef+Stippels
#3277932
Sterkte allemaal :-*

Ik heb niets te klagen :P ...
Ok behalve dan dat ik van ons oude huis af wil!! Ik lag er vannacht wel even wakker van.
Door eelke
#3277958
Ik kan het niet annuleren want het is al verzonden.. kan alleen retour aanvragen, maar ja, ik heb niks om terug te sturen. Net nog eens gebeld maar ze zijn nog niet te bereiken, slecht hoor.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3277981
koekje schreef:Kus voor Marina! Hopelijk is er niets kapot.


@ Eelke: ik heb meerdere slechte verhalen over de webshop van de Lidl gehoord. Ik zou bijna zeggen order cancelen en papiersnijmachine in de stenen winkel halen en sloffen vor neefje elders (Vera droeg graag Zootjes).



Mijn klaagje: ik ben ziekjes. Laat in de middag nog voor etenstijd word ik steeds misselijker en krijg ik het koud, met kippenvel op mn kaken. Ook duizelig enzo. 's Nachts moet ik overgeven. Mn eetlust is tot een dieptepunt gezakt.
Ik keek vanochtend eens in de spiegel en ik voel me niet alleen een vaatdoek, zo zie ik er inmiddels ook uit.
Ik ga zo nog even de was uit de machine halen en in de droger doen en dat is dan weer alle actie van vandaag. Ik kan alleen nog maar vegeteren.

Welkom in de club van mensen zonder eetlust.
Ik ben nog steeds weer zo vreselijk misselijk en ik ben daardoor alweer een kilo afgevallen.
Er blijft van mij niets over op deze manier :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#3277988
eelke schreef:Ik kan het niet annuleren want het is al verzonden.. kan alleen retour aanvragen, maar ja, ik heb niks om terug te sturen. Net nog eens gebeld maar ze zijn nog niet te bereiken, slecht hoor.
Stond er bij de track en trace die je aan kon klikken dan een fout in het adres? Want de geadresseerde staat er toch altijd bij vermeld :???:
Als ze het pakje niet kunnen bezorgen gaat het dan niet retour afzender? :-\
Door eelke
#3277992
pike schreef:Stond er bij de track en trace die je aan kon klikken dan een fout in het adres? Want de geadresseerde staat er toch altijd bij vermeld :???:
Als ze het pakje niet kunnen bezorgen gaat het dan niet retour afzender? :-\
Het is van dhl, daar kan ik geen gegevens vinden. Net nog eens gebeld, het wordt een principe kwestie, maar nog niet te bereiken. Dat is toch rar, 5 uur lang niet te bereiken wegens drukte? Hoe komt die drukte er dan? Als je er niet heen kunt bellen...
Door hannabelgje
#3277996
eelke schreef:
Het is van dhl, daar kan ik geen gegevens vinden. Net nog eens gebeld, het wordt een principe kwestie, maar nog niet te bereiken. Dat is toch rar, 5 uur lang niet te bereiken wegens drukte? Hoe komt die drukte er dan? Als je er niet heen kunt bellen...
Ik zou dhl bellen. Heb ik ook gedaan met mijn vage pakje van zooplus een paar maanden geleden. Werkte perfect.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3277997
hannabelgje schreef:Ik zou dhl bellen. Heb ik ook gedaan met mijn vage pakje van zooplus een paar maanden geleden. Werkte perfect.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja. Maar ook weer een euro per gesprek... er is ook geen haast bij, maar ik wil gewoon op de lidl mopperen, zij horen het op te lossen.
Door Martine-Tom
#3278089
Ik voelde me tot 5 minuten geleden prima, ik nies 1 keer en ben op slag snip verkouden en beroerd :o >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3278091
Ah, Duurt Heel Lang. Verklaard wel waarom het zo lang duurt ;) Zij hebben het bij mij voor elkaar gekregen te beweren dat ik op vakantie was terwijl ik met zicht op de straat thuis zat te werken en geen bezorger gezien. Kon pakje dikke 30 km ophalen (op de fiets) op industrieterrein :-X sindsdien vermijd ik winkels die met dhl bezorgen....

Kleine klaag: collega die enorm moeilijk doet tot ergernis van mij en andere collega >:(
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3278147
Kim_S schreef:Mijn oma van 95 is vandaag verhuisd naar een woonzorgcentrum omdat ze echt niet meer thuis kon wonen. En nou ben ik verdrietig omdat zij zo verdrietig is :'(
En als klap op de vuurpijl zegt mijn oom (die 1x per 2 maanden 10 minuten op visite gaat bij zijn moeder) dat mijn moeder (die de afgelopen jaren bijna dag en nacht voor oma gezorgd heeft) mijn oma wegstopt in een verpleeghuis omdat ze niet voor haar wil zorgen. En dat ze mijn oma nu doodongelukkig maakt. Echt ik ben zó boos!!! Mijn moeder verdient het niet om zo behandeld te worden. Echt een rotstreek >:(

Gatver >:( is al moeilijk genoeg dat gezeik kun je echt niet gebruiken >:(
Mijn moeder is nu in revalidatiecentrum na ellendige tijd in ziekenhuis (delier en compleet de weg kwijd( maar ik moet nog zien in hoeverre ze ooit nog in staat is om weer bij mij thuis te wonen. En ik ben moe, heel erg moe.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3278149
Kim_S schreef:Ik kan mijn oom wel wurgen. Maar heb orders gekregen om het te laten zitten. Moeders staat er boven zegt ze. Vind ik knap.

Hoop van harte dat oma zich gauw beter voelt. Ze heeft altijd gezegd dat ze nooit maar dan ook nooit in een "verpleeghuis" wilde... :-\
Ze heeft vasculaire dementie, en doet dus heel gekke dingen, afgewisseld met hele heldere dagen. Maar ze kan echt niet meer alleen blijven, dat wordt gewoon gevaarlijk ook. Ik vind het echt heel sneu voor haar, ze wist vandaag heel goed hoe het zat... :'(
Och ik leef met je mee! Sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3278151
Slaapgebrek doet rare dingen met een mens ::) Ik zie dat ik reageer op bericht van maand geleden ::) Hoop dat het inmiddels wat beter gaat Kim!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door