Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3313264
frodo quin schreef:Sterkte :( Wat is er gebeurd?
Ik weet het niet.
Opeens komt hij niet meer en vind ik hem in een van de gangen die ze gegraven hebben. Geen diarree, geen verstopping, geen gasbuik, niets aan te zien...

Is me wel al meer overkomen. Dat ze 's ochtends plots dood liggen.
Maar het blijft pijn doen. En ik ga hem gewoon ontzettend missen. De ren lijkt al leeg....
Hij was ook het ene konijntje dat goedendag kwam zeggen tegen de kindjes. Hij kwam altijd aan Laurens zijn vingertje snuffelen als die het door de draad stak, het nieuwsgierig pluchen bolletje.
Ik heb bewust geen konijntjes die knuffels nodig hebben, maar die gewoon konijn willen zijn, dus dat is wel bijzonder.
Gebruikersavatar
Door cath
#3313270
pearlsofpassion schreef:Konijntje Kyran is vannacht gestorven....
:'(

Mijn mooie lieve witte ventje.
En dat was nu net eentje die zo lief was voor alle anderen. Kleine Mathijs zijn steun en toeverlaat...

Zucht....

20170718_192948.jpg
Ik heb niet eens een deftige foto...
Hier zat hij onderaan naast kleine grijze Mathijs. Het was zo'n mooi stel... :'( Heeft weer maar 5maand mogen duren...
Heel veel sterkte
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3313271
pearlsofpassion schreef:Ik weet het niet.
Opeens komt hij niet meer en vind ik hem in een van de gangen die ze gegraven hebben. Geen diarree, geen verstopping, geen gasbuik, niets aan te zien...

Is me wel al meer overkomen. Dat ze 's ochtends plots dood liggen.
Maar het blijft pijn doen. En ik ga hem gewoon ontzettend missen. De ren lijkt al leeg....
Hij was ook het ene konijntje dat goedendag kwam zeggen tegen de kindjes. Hij kwam altijd aan Laurens zijn vingertje snuffelen als die het door de draad stak, het nieuwsgierig pluchen bolletje.
Ik heb bewust geen konijntjes die knuffels nodig hebben, maar die gewoon konijn willen zijn, dus dat is wel bijzonder.
Oh, wat naar!
Heel veel sterkte. :bigarmhug:

Zeker als het zo'n bijzonder konijntje was, is de leegte extra groot. :'(
Gebruikersavatar
Door pike
#3313282
Daantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.

De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar. :'(

Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.

In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Mijn hemel dat noem je een klaag? Wat een drama. Ik wens je veel sterkte met het verlies van je meiden :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3313293
Bedankt.
In vergelijking met Hilje haar verlies valt het wel in het niet.

Serieus, als katten even kwetsbaar waren als konijnen, dan had ik er geen meer. Ik geef echt om die konijntjes, maar ergens gelukkig niet zo erg als om de katten. Dat zou ik niet overleven.
Door eelke
#3313294
Misschien ook juist omdat je weet dat ze kwetsbaar zijn...

En alle verlies is verlies en moet je niet willen meten. Verlies is gewoon stom en verdrietig. Punt.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3313296
Heel veel sterkte PoP, zo'n plots verlies is zo akelig :'(

En net wat Eelke zegt : verdriet is niet te vergelijken .Het is en blijft oneerlijk en moeilijk.

Hier zijn we ook nog steeds vol ongeloof :(
Ik wil jullie wel allemaal heel erg bedanken voor al jullie lieve woorden en kaartjes,maar ik weet zo gauw even geen woorden te vinden :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3313298
Ja, stom is het zeker.
Ik vind het wel steeds moeilijker om me erbij neer te leggen. Ik ga ergens in protest.

Ik kan me de leegte bij jou nog niet eens voorstellen, Hilje.
Ik mis 1 van de 6 konijntjes en ben al ondersteboven. Als je beide honden plots wegvallen, hoe trek je dat?
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3313299
pearlsofpassion schreef:Ja, stom is het zeker.
Ik vind het wel steeds moeilijker om me erbij neer te leggen. Ik ga ergens in protest.

Ik kan me de leegte bij jou nog niet eens voorstellen, Hilje.
Ik mis 1 van de 6 konijntjes en ben al ondersteboven. Als je beide honden plots wegvallen, hoe trek je dat?
Euh ...dat trek je niet.Er gaat een soort verdovingsmechanisme in werking lijkt het wel.
Iedereen heeft vast wel eens nachtmerries gehad van : als... als ... en wat dan ?
Nou en dan gebeurt zo'n nachtmerrie dus en dan is het in werkelijkheid eigenlijk nog veel erger .
Gebruikersavatar
Door pike
#3313442
Sterkte Pop met het verlies van alweer een van je nijntjes :'(

Ook al is het misschien niet vergelijkbaar met het verlies van Hilje, het was toch een van je dieren, ook al was het een kleintje, en het verlies is er voor jou niet minder om.
Door eelke
#3313875
Jaaaaaa hoor. Kaartje in de bus, tussen half 10 en 14.00 geen water, prima joh, waterzak gevuld en emmer vol klaar staan. Maar we hebben gewoon water...

Zul je zien dat we weer ineens morgen of overmorgen geen water hebben, terwijl ik op het punt sta om te gaan douchen >:(

Wel een brief dat dit 'geintje' van waterleidingen vervangen nog 4 weken duurt.
Door - pien -
#3314019
Kom ik boven, is er heelergviesgek#tst over het net verschoonde dekbedovertrek en onderlaken :yucky: Erg hé, dat je dat nog gaat zitten koekeloeren wat het geweest kan zijn wat verkeerd gevallen is :P Ik hoorde laatst van de buurvrouw dat mijn grote cyper bij haar kat brokjes komt stelen...maar dit was vlees.
Dus de boel maar afgehaald en nu zit het weer in de was :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door