Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3348889
Sas zoals velen voor mij al schreven zijn er eigenlijk geen woorden om echt te laten zien wat ik voel. Heel, heel veel sterkte. En nogmaals: als ik iets kan doen, laat het vooral weten.v :'( :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3348970
Kleine klaag: pijn in de middenrug. :( Gisteren was het er ineens en het voelt niet fijn. Slecht geslapen want draaien is pijnlijk. Ik heb echt nóóit rugpijn dus waar dit nu weer vandaan komt?
Ben wel aan het kwakkelen hoor, na m'n 50ste. >:( ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3348990
Rugpijn is stom Annemarie, sterkte er mee!

Ik had weer mijn welbekende hardnekkige hoofdpijn, dus mocht de fysio vanmorgen weer naaldjes in mijn nek en schouder prikken. Vind ik altijd zo naar, maar het helpt zo goed.
Heb net nog een dutje gedaan en nu ben ik voor het eerst in tijden uitgerust en hoofdpijnvrij. Dat hoort in het gelukstopic, maar omdat we in het klaagtopic zitten: jammer dat ik deze frisse fruitigheid zo aan een avonddienst moet gaan spenderen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349010
CindyMayella schreef:Oh ja, moet woensdag naar de gyn.... vorig jaar al geconstateerd dat mn cyste wel wat kleiner is geworden maar dr zat teveel (onverklaarbare hoeveelheid) vocht achter mn baarmoeder te zitten.... tijdens mn laatste operatie, 7/12 na de operatie van 4/12, bleek er weer/nog steeds teveel vocht te zitten, dus een drain....

Ik zit vol in de overgang (en dat is echt niet leuk meer), zeg maar gewoon vreselijk... ik weet het even niet meer :-[ .... soms......

Edit:
Nou hoop ik dat de eigenaren het niet lezen, zoja, jammer dan...
Ik heb regelmatig contact met de vorige eigenaren van Saar.... voor de zoveelste keer zitten ze in het buitenland... Saar is nu ruim 3 maanden bij ons... Van de verhalen die ik vertel, is 3/4 deel nieuw voor ze.... ben ik nou gek geworden, of zien wij een hele andere hond, juist omdat er altijd iemand thuis is e.d., of zie ik spoken???? Zo sneu, hoe ze eerst leefde en hoe nu..... echt... ik overdrijf niet, mn meisjes zijn helemaal verliefd op haar (zo’n knuffelbeertje etc), wij zijn echt gek op haar.... wij zijn zo blij dat ze bij ons is.....
Niet fijn van die overgang.

Maar qua herplaatsers, andere situatie, andere mensen , andere dagindeling, andere dingen die wel en niet mogen. Dus niet gek en geen spoken. Geen idee hoe ze van tevoren leefde maar er is veel veranderd en zo komen ook andere karaktertrekken naar boven.
Vind zelf dat dat al snel is met 3 maanden. Hier al ruim een half jaar en nog steeds bezig in het proces. Goed dan is er wel al veel veranderd, maar vooral het begin ging hier wat moeizamer.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349011
Niet fijn, rugpijn. Daar mag ik ook vaker van genieten. Soms is iet verkeerd tillen of verkeerd zitten al genoeg. Maar als je dat normaal nooit hebt..geen idee waar het vandaan komt

En hoofdpijn ook niet fijn, maar gelukkig heb je wel iets dat werkt! En dat je bij de fysio zo terecht kan!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3349195
Terug van de gyn.... cyste is min of meer verdwenen, maar dr zit wel weer vocht achter mn baarmoeder... gyn heeft meteen een uitstrijkje gedaan (zou dit jaar sowieso een oproep krijgen) om zeker te weten dat het de overgang is en niet iets anders.... over 3 weken wordt ik gebeld over de uitslag....
Tevens zit ik vanaf morgen aan de medicatie om de overgang wat dragelijker te maken (kwam ie zelf mee) en als het werkt, word ik ook niet meer ongesteld.... moet over 3 maanden weer terug om te bespreken hoe de medicatie werkt...... mag niet klagen eigenlijk, behalve dat er dus weer vocht zit, maar niemand weet hoe datbkomt en hoe ik er van af kom..... hopelijk ga ik me nu ook beter voelen met de medicatie.....
Door eelke
#3349203
CindyMayella schreef:Terug van de gyn.... cyste is min of meer verdwenen, maar dr zit wel weer vocht achter mn baarmoeder... gyn heeft meteen een uitstrijkje gedaan (zou dit jaar sowieso een oproep krijgen) om zeker te weten dat het de overgang is en niet iets anders.... over 3 weken wordt ik gebeld over de uitslag....
Tevens zit ik vanaf morgen aan de medicatie om de overgang wat dragelijker te maken (kwam ie zelf mee) en als het werkt, word ik ook niet meer ongesteld.... moet over 3 maanden weer terug om te bespreken hoe de medicatie werkt...... mag niet klagen eigenlijk, behalve dat er dus weer vocht zit, maar niemand weet hoe datbkomt en hoe ik er van af kom..... hopelijk ga ik me nu ook beter voelen met de medicatie.....
He, hopelijk vliegen die 3 weken zo voorbij en is de uitslag oké.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3349215
Kaio schreef:Niet fijn, rugpijn. Daar mag ik ook vaker van genieten. Soms is iet verkeerd tillen of verkeerd zitten al genoeg. Maar als je dat normaal nooit hebt..geen idee waar het vandaan komt

En hoofdpijn ook niet fijn, maar gelukkig heb je wel iets dat werkt! En dat je bij de fysio zo terecht kan!
Ja kan meestal heel snel en dat is heel erg fijn! De aangeprikte spier voelt nog steeds een beetje beurs, dat duurt normaal niet zo lang. Maar de hoofdpijn is foetsie, heerlijk!
Door - pien -
#3349224
CindyMayella schreef:Terug van de gyn.... cyste is min of meer verdwenen, maar dr zit wel weer vocht achter mn baarmoeder... gyn heeft meteen een uitstrijkje gedaan (zou dit jaar sowieso een oproep krijgen) om zeker te weten dat het de overgang is en niet iets anders.... over 3 weken wordt ik gebeld over de uitslag....
Tevens zit ik vanaf morgen aan de medicatie om de overgang wat dragelijker te maken (kwam ie zelf mee) en als het werkt, word ik ook niet meer ongesteld.... moet over 3 maanden weer terug om te bespreken hoe de medicatie werkt...... mag niet klagen eigenlijk, behalve dat er dus weer vocht zit, maar niemand weet hoe datbkomt en hoe ik er van af kom..... hopelijk ga ik me nu ook beter voelen met de medicatie.....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Sterkte met wachten op de uitslag en ik hoop dat de medicatie snel werkt :-*
Door Eef+Stippels
#3349256
CindyMayella schreef:Terug van de gyn.... cyste is min of meer verdwenen, maar dr zit wel weer vocht achter mn baarmoeder... gyn heeft meteen een uitstrijkje gedaan (zou dit jaar sowieso een oproep krijgen) om zeker te weten dat het de overgang is en niet iets anders.... over 3 weken wordt ik gebeld over de uitslag....
Tevens zit ik vanaf morgen aan de medicatie om de overgang wat dragelijker te maken (kwam ie zelf mee) en als het werkt, word ik ook niet meer ongesteld.... moet over 3 maanden weer terug om te bespreken hoe de medicatie werkt...... mag niet klagen eigenlijk, behalve dat er dus weer vocht zit, maar niemand weet hoe datbkomt en hoe ik er van af kom..... hopelijk ga ik me nu ook beter voelen met de medicatie.....
Dat zou fijn zijn!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3349283
Met de fiets naar de supermarkt gegaan. Omdat ik in de stad woon braaf met de ketting vast gezet. Kom ik terug bij de fiets, wil sleutel niet meer draaien in het kettingslot :-X gevolg: ik kon terug lopen naar huis met de boodschappen en mijn fiets staat nog veilig vast met het dikke slot bij de supermarkt :-X Duimen dat morgen met een smeermiddel als wd40 in het slot de sleutel wel weer wil draaien en mijn fiets weer los komt :duimen: anders heb ik een flink probleem aangezien het nogal dikke ketting is ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349288
[klaagmodus aan]
Ik ben letterlijk al een week bezig met voorbereiden om met de hele familie plus hondlief op vakantie te kunnen. En nou zet ik net de laatste was aan met spullen die nog mee moeten. Daar moet ik dus nog een uur op wachten voordat het in de droger kan, en daarna kan ik pas naar bed. Om dan om 4 uur weer op te staan en alle laatste dingen te doen, zodat we om 5 uur weg kunnen rijden ::) [einde klaagmodus]

Maar verder ben ik echt wel heel gelukkig dat we überhaupt op vakantie kunnen, en dat de reis weer naar ons zo geliefde Zweden gaat!! En dat we ein-de-lijk eens samen een bakkie kunnen doen met Anne!! :D (okee ik verhuis wel weer naar het gelukstopic :P)
Door Anne in Zweden
#3349291
Kim_S schreef:[klaagmodus aan]
Ik ben letterlijk al een week bezig met voorbereiden om met de hele familie plus hondlief op vakantie te kunnen. En nou zet ik net de laatste was aan met spullen die nog mee moeten. Daar moet ik dus nog een uur op wachten voordat het in de droger kan, en daarna kan ik pas naar bed. Om dan om 4 uur weer op te staan en alle laatste dingen te doen, zodat we om 5 uur weg kunnen rijden ::) [einde klaagmodus]

Maar verder ben ik echt wel heel gelukkig dat we überhaupt op vakantie kunnen, en dat de reis weer naar ons zo geliefde Zweden gaat!! En dat we ein-de-lijk eens samen een bakkie kunnen doen met Anne!! :D (okee ik verhuis wel weer naar het gelukstopic :P)

Vertrekken jullie komende nacht al?! Woohoooo! Wanneer komen jullie hier aan? Wij krijgen morgen de sleutel van jullie huisje, dus dat komt in ieder geval goed. Mooi weer is besteld en beloofd, er is wat regen gevallen dus het gras groeit denk ik ook wel voldoende de komende weken om Sjaak zijn geliefde grasmaaier in de hand te kunnen drukken, en wespennesten vinden we ook her en der nog wel voor hem. Voor Sjaak kan de vakantie dus nu al niet stuk! :biggrin2:

Goeie reis en tot gauw! :-*
Gebruikersavatar
Door Loukas
#3349292
cj schreef:Bij mij is het goed mis. Lees einde oefening. Ik zal de app hieronder plaatsen die naar vrienden en familie heb gestuurd.

Bericht voor allemaal. Sommigen weten het al. Operatie niet geslaagd. Na openmaken en onderzoek zijn ze erachter gekomen dat er toch uitzaaiingen zijn. Tijdens de operatie heeft de patholoog dat onderzocht . Ik ben nu thuis, wilde gewoon niet langer blijven. Veel pijn door de grote wond van 35 cm. Maar heb goede pijnbestrijding .
Voorstel was om een hypec operatie te doen, maar dat is heel zwaar met veel complicaties en bijwerkingen en weinig kans op levensverlenging.
Zoals jullie weten heb ik altijd gezegd dat ik voor kwaliteit van leven ga en niet voor kwantiteit. Na 3 operaties ,chemo en 25 bestralingen die allemaal ziekmakend zijn geweest vind ik het nu genoeg . Ik ga nog wel met de oncoloog in gesprek voor een kwalitatief levensverlengende behandeling. Dat zal in ieder geval geen jaren zijn, maar dan moet ik denken aan maanden. Prognose voor nu is max. Een jaar.
Sorry voor de “platte tekst” maar ik kan onmogelijk iedereen nu opbellen of apart appen. Ik zal een kopie van mijn ontslagbrief bijvoegen , dan is mss het eea wat duidelijker. Dikke kus voor nu Sas
Ik heb hier geen woorden voor. Veel sterkte de komende periode. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349293
Anne in Zweden schreef:Vertrekken jullie komende nacht al?! Woohoooo! Wanneer komen jullie hier aan? Wij krijgen morgen de sleutel van jullie huisje, dus dat komt in ieder geval goed. Mooi weer is besteld en beloofd, er is wat regen gevallen dus het gras groeit denk ik ook wel voldoende de komende weken om Sjaak zijn geliefde grasmaaier in de hand te kunnen drukken, en wespennesten vinden we ook her en der nog wel voor hem. Voor Sjaak kan de vakantie dus nu al niet stuk! :biggrin2:

Goeie reis en tot gauw! :-*
We komen zaterdag tegen de avond aan is het plan. Morgenavond een overnachting gepland, dus hopelijk valt de reis mee.
Nu gauw mijn bed in, tot gauw! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door