Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3371058
Misschien hebben jullie wel gelijk.
Maar ze lijken te denken dat mama alles wel weer maakt. Ze beseffen nog niet dat het echt stuk is. En ik weet wel dat ze nog jong zijn en dat dat wel komt, maar het mag toch zo snel mogelijk duidelijk worden ze.
Door Too
#3371062
:-*
Dat heeft tijd nodig
Overigens is een puzzel met 23stukjes ook helemaal niet zo erg hoor. ::)
Door eelke
#3371063
pearlsofpassion schreef:Misschien hebben jullie wel gelijk.
Maar ze lijken te denken dat mama alles wel weer maakt. Ze beseffen nog niet dat het echt stuk is. En ik weet wel dat ze nog jong zijn en dat dat wel komt, maar het mag toch zo snel mogelijk duidelijk worden ze.
Ah dat zeg je goed hé, zo snel mogelijk ;) en af en toe mopperen mag best. Ik mopperde net ook dat het regent en dat is al helemaal niet nuttig want daar kun je al helemaaaaaaaal niks aan veranderen.

Zie het als een compliment; mama fixt alles wel.
Door millyckk
#3371082
Even een klaag en een vraag... al driekwart jaar loop ik af en aan bij de KNO arts ivm een oorontsteking.
Heb zilverwater van de Cruydhof gekocht, daarop staat dat je 5 a 15 druppels in wat water moet oplossen. Probleem is dan wel dat ik niet weet hoeveel werkzame stof ik druppel: zou ik het ook onverdund kunnen gebruiken en dan bv 3 x daags 5 druppels gebruiken?
Laatst gewijzigd door millyckk op vr 22 mar 2019, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3371088
Zure druppels waren voor mij DE oplossing. Nu weet ik niet of wij hetzelfde probleem hadden maar voor mijn radicale oren met chronische ontsteking was het de oplossing na jaren tobben.
Door millyckk
#3371093
Ja!
Wat bedoel je met zure druppels? Waar moet ik daarbij aan denken?
Laatst gewijzigd door millyckk op vr 22 mar 2019, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3371096
Ik heb net ganzen geslacht. De meeste veren waren er wel af, en de kop en voetjes ook, maar de rest moest in porties van 500 gram, pfff...
Door millyckk
#3371101
Fioon schreef:Zure druppels waren voor mij DE oplossing. Nu weet ik niet of wij hetzelfde probleem hadden maar voor mijn radicale oren met chronische ontsteking was het de oplossing na jaren tobben.
Ik pb je even :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3371104
Best herkenbaar PoP!

Hier 2 dametjes, maar slopen kunnen ze als de beste... ::)
Ik heb heel veel puzzelstukjes met plakband :biggrin2:

Maar ze moeten ook wel gewoon leren dat als je iets kapotmaakt, je er dan niet meer (fatsoenlijk) mee kunt spelen. En de ene keer vinden ze dat heel erg, en de andere keer niet. Maar alle keren moet ik het wel eerst proberen te repareren uiteraard :cool:

Hoe oud zijn je 2 oudste jongens nou? Volgens mij nog best jong? Komt vast helemaal goed hoor! :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3371108
Kim_S schreef:Best herkenbaar PoP!

Hier 2 dametjes, maar slopen kunnen ze als de beste... ::)
Ik heb heel veel puzzelstukjes met plakband :biggrin2:

Maar ze moeten ook wel gewoon leren dat als je iets kapotmaakt, je er dan niet meer (fatsoenlijk) mee kunt spelen. En de ene keer vinden ze dat heel erg, en de andere keer niet. Maar alle keren moet ik het wel eerst proberen te repareren uiteraard :cool:

Hoe oud zijn je 2 oudste jongens nou? Volgens mij nog best jong? Komt vast helemaal goed hoor! :-*
Ja, ik weet het. ::)
Ze zijn 3 en 2.
En de oudste was uiteraard komen zeggen dat een hoekje gekreukt was dus ik had gezegd dat ik daar niets aan kon doen en dat hij het maar terug bij de rest moest leggen. De jongste dacht daar waarschijnlijk anders over en heeft het dan maar versnippert. Het was dus echt niet meer te plakken. Ofwel vond hij gekreukt ook al ondoenbaar ofwel te onweerstaanbaar om te scheuren, ik weet het niet. Maar ik had het alleszinds totaal niet verwacht.
Weer wat geleerd. :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3371187
Ik moet nu steeds denken aan mijn eerste echte legpuzzel. 1000 stukjes met afbeelding van allemaal tulpen in de Keukenhof. Gewonnen met een kleurwedstrijd van De Gruyter (kent iemand die nog?) en daar was ik heel trots op. Lang geleden was dat.
Maar toen ik naar bed was ging mijn vader 's avonds laat verder met de puzzel. Die was er niet zo goed in, maar als een stukje niet paste dan maakte hij dat wel even passend. Even goed aandrukken en zie je wel, het past :-X Gevolg: Allemaal geknakte stukjes >:( Mijn mooie puzzel zag er gelijk niet meer uit.
Vervolgens at mijn eerste echte puppendup ook nog eens met smaak een op de grond gevallen stukje op. Toen had ik ook nog eens een gat in mijn puzzle ::)
Puzzlestukjes stukmaken is dus niet voorbehouden aan peuters en kleuters :biggrin2: Schrale troost Pop!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3371308
Komt ooit goed , alhoewel mijn puber zoon ook dingen sloopt cq laat verdwijnen ::)
Kleine kinderen kleine zorgen , grote kinderen grote zorgen!
Maar geef mij maar de kleintjes want pubers pfff
Gebruikersavatar
Door kira
#3371495
brr onze Dame ligt bijna 100 procent buiten maar heeft nu bedacht ze wil ook menselijk gezelschap, dus ik zit weer braaf buiten in een dikke jas, Dame op mijn voeten, kabouters op schoot een kopje thee te doen, dame is 11 jaar en 4 maanden dus gun haar ook een fijne oude dag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door