Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3366344
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3366394
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
Sterkte meid. Ook hier kom je weer uit! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3366398
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3366406
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
Een groot hoofdstuk om af te sluiten. Sterkte :bigarmhug:
Door Siberienne
#3366494
Ik heb een baan voor 6 mnd bij 3 instellingen. Vandaag bezig geweest met weer een formulier. Althans voor mijn gevoel. Daarbij nog 'tig inlogcodes, nieuwe procedures, programmatuur en >100 nieuwe gezichten. Pfffff ik hoop dat ik hier inderdaad na die 6 mnd nog wat langer kan blijven want ik word er zooooo moe van. Letterlijk. en van de de formulieren ook figuurlijk.

Ik moest officieel ook mijn diploma van de middelbare school (!) inleveren. Dat heb ik geweigerd. Overigens ook niks meer op gehoord :biggrin2: :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3366513
Siberienne schreef:Ik heb een baan voor 6 mnd bij 3 instellingen. Vandaag bezig geweest met weer een formulier. Althans voor mijn gevoel. Daarbij nog 'tig inlogcodes, nieuwe procedures, programmatuur en >100 nieuwe gezichten. Pfffff ik hoop dat ik hier inderdaad na die 6 mnd nog wat langer kan blijven want ik word er zooooo moe van. Letterlijk. en van de de formulieren ook figuurlijk.

Ik moest officieel ook mijn diploma van de middelbare school (!) inleveren.
Dat heb ik geweigerd. Overigens ook niks meer op gehoord :biggrin2: :biggrin2:
Ohw errug! ;D
Ik hoop met je mee dat je straks mag blijven.
Zoveel formulieren, misschien vervelen ze zich? :???: :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366646
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366647
Hoort dit nou in het klaagtopic op geluksmomentje topic? Aangezien we ongedeerd nog leven ....

Het grote klaag: sommige mensen horen geen auto te rijden, wat heb ik gevloekt zeg :-X
We rijden op een 100 weg, Oli zit ook achterin, en dan besluit een tegenligger op onze weghelft te gaan rijden, niet een beetje maar vol. Zo keihard geremd, harder kon niet maar dan nog was een frontale botsing onvermijdelijk. Net op het allerlaatste moment werd dat wijf wakker en remde en stuurde ze net op tijd haar eigen weghelft op, het scheelde bijna niks serieus. En dat hoort dan weer in het geluksmomentje thuis dat het allemaal net goed ging. Maar sodeju :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3366653
Poeh, je zou van minder een hartverzakking krijgen Kaio :-X gelukkig goed afgelopen maar de schrik zal er goed in zitten...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3366654
Jeetje Kaio, wat een ongelooflijke schrik heb je dan zeg, dat duurt nog wel even voor je dat van je af kan schudden. Wat een geluk dat het goed is afgelopen! :-*
Maar ja, soms vraag ik mij ook af waarom sommige mensen nog achter het stuur kruipen. Maar niet te lang bij stil staan hoe dit ook af had kunnen lopen zeg. Een hele dikke knuffel. :-* :-*

Allemaal bedankt voor de knuffels. :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3366736
Kaio schreef:Hoort dit nou in het klaagtopic op geluksmomentje topic? Aangezien we ongedeerd nog leven ....

Het grote klaag: sommige mensen horen geen auto te rijden, wat heb ik gevloekt zeg :-X
We rijden op een 100 weg, Oli zit ook achterin, en dan besluit een tegenligger op onze weghelft te gaan rijden, niet een beetje maar vol. Zo keihard geremd, harder kon niet maar dan nog was een frontale botsing onvermijdelijk. Net op het allerlaatste moment werd dat wijf wakker en remde en stuurde ze net op tijd haar eigen weghelft op, het scheelde bijna niks serieus. En dat hoort dan weer in het geluksmomentje thuis dat het allemaal net goed ging. Maar sodeju :-X :-X :-X
Ooh wat erg!
Zoiets hebben wij een jaar of 6 geleden gehad, alleen reden/stonden wij op een voorsorteerstrook en had iemand bedacht van het tegemoet komende verkeer om via die sorteerstrook in te halen... Wij reden al bijna niet en naast ons ook een auto. Honden achterin omdat we uit het bos kwamen. Het enige wat mijn man kon doen was toeteren.... We hadden allebei de ogen al dicht maar die man heeft ons toch gemist... wij hebben eerst een paar minuten met een bleek bekkie stil gestaan.....
Dat was 3 dagen voor we op wintersport gingen, weet ik nog want eenmaal thuis zei manlief, nou waren we toch bijna niet gaan skieen. Geloof niet dat we daar heelhuids uit waren gekomen....

OT;
Onze wintersport zit er op. Een jaar weer wachten voor we weer mogen/kunnen....
Door Lizzy
#3366740
Kaio schreef:Hoort dit nou in het klaagtopic op geluksmomentje topic? Aangezien we ongedeerd nog leven ....

Het grote klaag: sommige mensen horen geen auto te rijden, wat heb ik gevloekt zeg :-X
We rijden op een 100 weg, Oli zit ook achterin, en dan besluit een tegenligger op onze weghelft te gaan rijden, niet een beetje maar vol. Zo keihard geremd, harder kon niet maar dan nog was een frontale botsing onvermijdelijk. Net op het allerlaatste moment werd dat wijf wakker en remde en stuurde ze net op tijd haar eigen weghelft op, het scheelde bijna niks serieus. En dat hoort dan weer in het geluksmomentje thuis dat het allemaal net goed ging. Maar sodeju :-X :-X :-X
Echt he...........!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was nou een ontsnapping aan hell :-X :-X :-X . HEEL blij dat het goed is gegaan :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3366742
Mijn ma heeft dat eens voor gehad. Ze moet een jaar of 24 geweest zijn, van mij was nog geen sprake.
Gewoon frontaal erop gereden. Kleine auto per totale.
Ze heeft nog minstens 15 jaar niet meer over dat baantje durven rijden. :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366746
ja echt he, sommige bestuurders, vraag je je niet meer af waar al die ongelukken vandaan komen :-X
Wij hadden voor toeteren echt geen tijd nee, maar echt een geluk dat die net op tijd nog wakker werd, anders....niet over nadenken! pffff
Reed er vandaag weer, kwam een auto tegemoet die vlak naar de streep reed, had ff een momentje...maar goed dat zal met de tijd wel weer beter worden
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366768
pearlsofpassion schreef:Mijn ma heeft dat eens voor gehad. Ze moet een jaar of 24 geweest zijn, van mij was nog geen sprake.
Gewoon frontaal erop gereden. Kleine auto per totale.
Ze heeft nog minstens 15 jaar niet meer over dat baantje durven rijden. :-X
Boh ja , heftig hoor. Dat zal je denk ik altijd bij je blijven
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door