Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3344754
Ik heb vandaag een poepdag. Letterlijk. Uiteraard de baby's, maar daar zijn het baby's voor. Vera heeft gastroenteritis en daar loopt de diarree gewoon uit. Tussendoor gaat ze ook wel naar de wc. En Sien heeft een enorme bolus voor de bak gedraaid. Alles stinkt naar kak hier.
Vanavond laat komt meneer thuis na 2 dagen arbeiden en dat zal natuurlijk ook wel weer iets met stront zijn.
Door eelke
#3344760
Eef+doggies schreef:Wat fijn is dat dan he, dat het zo meevalt.

Bella raakte helemaal in paniek bij het onder narcose gaan :(
Ik dacht laten we het onder narcose doen zodat ze niet zo op de tafel hoeft te worden vastgeklemd met die enge handschoenen en schorten aan... Dat was misschien dus nog wel beter geweest :-X Ze moest na de narcoseprik nog propofol bij hebben om tot rust te komen. Verschrikkelijk.
En nu moet ze binnen kort weer voor haar gebit... Ik denk dat we dan maar meteen beginnen met propofol.

Wat fysio betreft heb ik inmiddels een reactie en we kunnen volgende week vrijdag terecht. Ze denkt dat ze Bella al wel kan helpen, dus dat is fijn. En dan neem ik Xindy mee zodat die Bella wat steun kan bieden door haar stralende aanwezigheid :biggrin2:
Oohhh inderdaad, erg naar. Ik was bang dat het hem zo'n pijn zou doen. Angst heeft hij geen last van dan, hij blijft de blijheid zelf. De dierenarts was blij dat hij de poten goed gestrekt kreeg voor de heupenfoto, dus dat leek allemaal al mee te vallen.

Wij kunnen maandag naar de fysio. Paste nét voor de afspraak met de fysio van mijzelf. Dus daarna gaan we beide maar in de chillstand.

Al met al lijkt hij het nu wel goed te doen op de pijnstillers. Hij kijkt in ieder geval al meer ontspannen. Ook de warmte-pack vind hij prettig.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3344949
Moest 31/7 voor controle naar de gynaecoloog (cystes en dr zat een jaar geleden al teveel vocht achter mn baarmoeder), maar omdat wij dan met vakantie zijn, heb ik na 2 weken toch maar de afspraak verzet... Rooster liep maar tot eind juli, dus ben ik er tussen gepropt (anders werd het september/oktober)....
En nu ben ik een beetje heel erg bang :-\ ..... tijdens de laatste operatie in december heeft de chirurg al vocht daar weg moeten halen en een drain geplaatst voor een paar dagen....
Het zal wel niets zijn, maar tot nu toe alleen maar onrust in mn lichaam en operaties..... Ik ben nog steeds bezig met verwerken van de afgelopen 2,5 jaar, ik kan er niet vanuit gaan dat er zeker weten niets aan de hand is.....
Door hannabelgje
#3345086
Een corgi vriendje is heengegaan en ik vind het erg stom. Ik kende hem niet persoonlijk, maar iedere dag stond er een stukje van hem op een corgi fb pagina. Over zijn avonturen met zijn hondenmaatje en zijn baasjes. Hij was pas 18 maanden oud en is heel plotseling heengegaan. Ik ben er erg verdrietig van. Pff zo stom dat je over zoiets zo verdrietig kan zijn. Bah

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3345093
Nou ik heb hier toch ook al menig traan gelaten dus dat is helemaal niet stom. Wat wel stom is is dat zulke dingen gebeuren...
Door eelke
#3345111
Oww oef, dat bericht even wat gemist ja. Ik begrijp je spanning zeker. Kun je nu al wel snel terecht?
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3345126
eelke schreef:Oww oef, dat bericht even wat gemist ja. Ik begrijp je spanning zeker. Kun je nu al wel snel terecht?
Ja, 18 juli.... ik ga eerst toch maar wel werken, 3 uurtjes.... ff wat afleiding....
Door - pien -
#3345136
CindyMayella schreef:Moest 31/7 voor controle naar de gynaecoloog (cystes en dr zat een jaar geleden al teveel vocht achter mn baarmoeder), maar omdat wij dan met vakantie zijn, heb ik na 2 weken toch maar de afspraak verzet... Rooster liep maar tot eind juli, dus ben ik er tussen gepropt (anders werd het september/oktober)....
En nu ben ik een beetje heel erg bang :-\ ..... tijdens de laatste operatie in december heeft de chirurg al vocht daar weg moeten halen en een drain geplaatst voor een paar dagen....
Het zal wel niets zijn, maar tot nu toe alleen maar onrust in mn lichaam en operaties..... Ik ben nog steeds bezig met verwerken van de afgelopen 2,5 jaar, ik kan er niet vanuit gaan dat er zeker weten niets aan de hand is.....
Het blijft altijd spannend :-\ en al heb ik het niet zelf meegemaakt, ik stond er dichtbij dus weet (ongeveer) wat het met je doet :-*
Ik herinner me van die tijd dat het voelde alsof ik in een slechte film zat, allemaal dingen meemaakte die ik helemaal niet wílde meemaken :-X
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-*
Door Siberienne
#3345137
Onzeker tijden he, Cindy. Moeilijk hoor, ik kan me voorstellen dat je je lijf niet meer ‘vertrouwd’. We zullen hier duimen dat het allemaal meevalt...


Kleine klaag: ik zit nog steeds te wachten op laatste papieren van mijn hopelijk nu snel ex werkgever. Was beloof dat ze er zouden zijn voor ik afgelopen weekend van vakantie terug kwam. Niet dus. Ondertussen heb ik er nog veel nare dromen over, dat ik daar ben en niet weg kan komen, verwerking zullen we maar zeggen. Zul je zien dat ze vandaag in de bus zitten en niet kloppen. Manlief vatte het mooi samen; ‘het geeft weer eens aan hoe netjes ze met werknemers omgaan’.....

En Hannah, zou ik ook hebben hoor. Als je zo’n leuk jong manneke volgt dan ‘ken’ je die toch ook een beetje en dan is het gewoon verdrietig als ze te jong moeten gaan...
Door cj
#3345245
Ik had ergens een eigen topic, maar door alle medicatie kan ik het niet meer vinden. Gisteren was het DDay voor me en zou ik geopereerd worden aan endeldarmkanker. Helaas opengemaakt en weer dichtgemaakt. Er blijkt een doorgroei te zijn naar mijn ruggenmerg. Ik voel me verslagen. Krijg nu nog een operatie in de Daniel den Hoed in Rotterdam. Ik weet niet meer zo goed wat te zeggen. Ipv beter worden moet ik me nu concentreren op levens verlengend. Hoe weet ik nog niet, maar blijf positief.
Saskia
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3345254
Poeh dat is wel een enorme klaag waard Saskia :-X Dat terwijl het perspectief eerst gekeerd leek te zijn naar genezend :'( :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door