Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3332065
En nadat ik een halve zak chocolade-paaseitjes opgegeten heb, gaat het wel wat beter. Die brok voel ik toch wel, dus dan maar van de chocolade.... ::) 7 maart voor de CT en aansluitend naar de arts, kon gelukkig op één dag anders waren het twee dagen naar Amersfoort geworden. Volgende week naar Nijmegen voor de controle van mijn oog, daar ga ik maar vanuit dat het goed is. ;)
Gebruikersavatar
Door baileys
#3332079
[quote="hannabelgje"]Ik heb geen pb ontvangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk[/quote

Ik heb een nieuwe gestuurd.]
Gebruikersavatar
Door baileys
#3332085
hannabelgje schreef:Nog steeds niks ontvangen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nou moe. Kan jij mij pb en dan?
Door hannabelgje
#3332087
baileys schreef: Nou moe. Kan jij mij pb en dan?
Heb ik gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door baileys
#3332088
hannabelgje schreef:Heb ik gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja gelukt en ik heb er 1 terug gestuurd.
Door Eef+Stippels
#3332089
Pauline schreef:En nadat ik een halve zak chocolade-paaseitjes opgegeten heb, gaat het wel wat beter. Die brok voel ik toch wel, dus dan maar van de chocolade.... ::) 7 maart voor de CT en aansluitend naar de arts, kon gelukkig op één dag anders waren het twee dagen naar Amersfoort geworden. Volgende week naar Nijmegen voor de controle van mijn oog, daar ga ik maar vanuit dat het goed is. ;)
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332169
Gloeiende, gloeiende... Ging het in het ziekenhuis best wel aardig. Maar ja, dat is na 6 weken afgelopen en dan moet je wat.
Dus, Ronald verstandig (!), naar de plaatselijke fysiotherapeut. Formulieren met uitslagen van ziekenhuis mee, dus begeleid trainen.
Ging best wel lekker, tot ik van die fiets af moest stappen. Wéér hetzelfde gelazer! >:(

Toch maar weer eens naar de cardioloog dan...
Door eelke
#3332173
Ronald schreef:Gloeiende, gloeiende... Ging het in het ziekenhuis best wel aardig. Maar ja, dat is na 6 weken afgelopen en dan moet je wat.
Dus, Ronald verstandig (!), naar de plaatselijke fysiotherapeut. Formulieren met uitslagen van ziekenhuis mee, dus begeleid trainen.
Ging best wel lekker, tot ik van die fiets af moest stappen. Wéér hetzelfde gelazer! >:(

Toch maar weer eens naar de cardioloog dan...
Op de fiets blijven zitten is zeker niet de oplossing... :-\ balen zeg. Denk je goed bezig te zijn... (dat had ik dus met zwemmen, denk je, dat geeft geen blessures want dat lees je overal! Na 4 maanden zwemmen blijkbaar alle pezen rondom zo'n beetje al mijn gewrichten overbelast. En nu eindelijk met combi fysio en oefentherapie gaat het na 3 maanden ellende sinds 2 weken eindelijk weer de goede kant op). Gun ik jou ook.

Kleine klaag; door die zon zie je zo goed dat je je ramen moet zemen...
Door Siberienne
#3332175
he bah Ronald, wat naar...


Ik word zooooooo moe van het gedoe rond mijn werk en merk direct weer au in handen en onderarmen. Pffffff. Gelukkig bijna weekend. Wordt toetsenbord & telefoon loos. Om de boel even tot rust te brengen.


@Eelke ja he, opposing = veel buiten zijn dan zie je dat niet! Of met ogen dicht genieten van de zon op je gezicht ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332177
eelke schreef:Op de fiets blijven zitten is zeker niet de oplossing... :-\ balen zeg. Denk je goed bezig te zijn... (dat had ik dus met zwemmen, denk je, dat geeft geen blessures want dat lees je overal! Na 4 maanden zwemmen blijkbaar alle pezen rondom zo'n beetje al mijn gewrichten overbelast. En nu eindelijk met combi fysio en oefentherapie gaat het na 3 maanden ellende sinds 2 weken eindelijk weer de goede kant op). Gun ik jou ook.

Kleine klaag; door die zon zie je zo goed dat je je ramen moet zemen...
Ik ben al vanaf november bezig... Schiet niet echt op zo...

Hier mogen de ramen ook wel eens. Iets zegt me dat het niet handig is om op een trapje te gaan staan... ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3332179
Hier een kleine klaag: ik wilde lekker in het zonnetje mijn moestuinbak in orde maken. De zin verdween echter toen ik zag dat ieder vak deze winter als ordinaire kattenbak is gebruikt :yucky:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3332184
Ronald schreef:Ik ben al vanaf november bezig... Schiet niet echt op zo...

Hier mogen de ramen ook wel eens. Iets zegt me dat het niet handig is om op een trapje te gaan staan... ::)

Het schiet zo inderdaad niet op Ronald, snap je frustratie zo goed. Het is ook allemaal niet niks, maar je wilt gewoon vooruit. :-*
En als je het maar niet in je hoofd haalt Ronald!!! >:( >:( :P
Door eelke
#3332206
Ronald schreef:Ik ben al vanaf november bezig... Schiet niet echt op zo...

Hier mogen de ramen ook wel eens. Iets zegt me dat het niet handig is om op een trapje te gaan staan... ::)
Nee doe dat maar even niet inderdaad. Ik heb het ook niet gedaan hoor. Elke keer als ik het doe vliegt een vogel zich suf of dood er tegen, dus beter maar van niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door