Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3327714
Siberienne schreef:
Dat is maar tijdelijk, alleen om aan het werk te komen. Dat is geen blijvende baan want er is geen vacature, ik ben alleen uitgeleend en werk daar als extra.
Oh jee, en nu? Je hebt gewoon een contract bij dat bedrijf toch?
Door Siberienne
#3327718
eelke schreef:Oh jee, en nu? Je hebt gewoon een contract bij dat bedrijf toch?
Yep. Nu gaat het interessant worden. Want een andere functie binnen het bedrijf is er niet voor mij. Heb al juridische bijstand ingeschakeld. :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3327720
Ben benieuwd wat voor fratsen ze gaan bedenken Siberienne. Hopelijk gaat het meevallen maar balen is het wel :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3327724
Siberienne schreef:Yep. Nu gaat het interessant worden. Want een andere functie binnen het bedrijf is er niet voor mij. Heb al juridische bijstand ingeschakeld. :-X
Balen...
Wat is je beroep? En in welke regio wil je dat doen?
Wie weet kom ik links of rechts nog wel iets tegen voor je. Ik heb steeds de indruk dat onze opleidingen niet zo veel verschillen, geen idee waarom ik dat denk ::)
Door smulpaap
#3327731
Siberienne schreef:Yep. Nu gaat het interessant worden. Want een andere functie binnen het bedrijf is er niet voor mij. Heb al juridische bijstand ingeschakeld. :-X
Goed dat je in ieder geval juridische bijstand hebt ingeschakeld ;)
Wij werken binnen de GGZ tegenwoordig met job rotation
En vele teamleden zijn hier heel erg blij mee
Bij ons ""rammelt "" het ook nogal eens . Werkdruk maakt meer kapot dan ons lief is , met alle gevolgen :-X
Heel veel burn-out . Laatst is er ook weer een collega vertrokken naar een andere locatie , ze krijgt weer plezier in haar werk
En wij hebben weer een meneer in het team die helemaal klaar was met zijn functie elders
Maar wij zijn een grote organisatie , dus het kan . En uiteindelijk kan het ook weer een vaste standplaats worden
Door Eef+Stippels
#3327744
Siberienne schreef:Yep. Nu gaat het interessant worden. Want een andere functie binnen het bedrijf is er niet voor mij. Heb al juridische bijstand ingeschakeld. :-X
Jeetje :-X
Balen dat je daar nu weer achteraan moet.
:-*
Door Siberienne
#3327762
Eef+doggies schreef:Jeetje :-X
Balen dat je daar nu weer achteraan moet.
:-*

Wordt weer een geheel nieuwe ervaring. Altijd interessant ;)....
Nee fijn is het niet, maar ik ga mezelf niet teveel beklagen. Af en toe ventileren, maar met jezelf zielig vinden is nog nooit iemand beter geworden. Oh shit, verkeerde topic ;)

En echt he, ik kan even niks OT verzinnen. Hooguit da’k niet heel goed geslapen heb.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327763
Siberienne schreef:Wordt weer een geheel nieuwe ervaring. Altijd interessant ;)....
Nee fijn is het niet, maar ik ga mezelf niet teveel beklagen. Af en toe ventileren, maar met jezelf zielig vinden is nog nooit iemand beter geworden. Oh shit, verkeerde topic ;)

En echt he, ik kan even niks OT verzinnen. Hooguit da’k niet heel goed geslapen heb.
Even ventileren is wel heel fijn af en toe. Want jeetje zeg, gaat het zo lekker, heb je dit weer. Maar zoals je er nu in staat geeft wel aan hoe ver je gekomen bent!

Ik heb trouwens ook echt kak geslapen en heb zo avonddienst. Ga nog even proberen een uurtje te chillen, want zo gaat het niet goedkomen...
Door - pien -
#3327772
Siberienne schreef:Zusje van de meneren heeft een kwaadaardige milt tumor. Prognose paar maanden. Is veel te jong, 6,5 jaar oud :'(

En vandaag te horen gekregen dat kans op succesvolle terugkeer op oude werkplek nihil is. Draagvlak bij collega’s vrijwel nul. Doet au. Ook al kwam het niet onverwacht. Zou daarna eigenlijk nog gaan werken maar dat lukte me niet meer.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik kon niet in slaap komen en de wekker ging redelijk vroeg. Is het volle maan of zo dat meer mensen slecht geslapen hebben ::)
Door Siberienne
#3328307
Hmmmm de paden waren een beetje opgedroogd maar dat is wel weer over. Ik moet eigenlijk naar bed maar zit laatste ronde uit te stellen.

Ben ook beetje stijf en pijnlijk, meneer Spot trok me ondersteboven op het asfalt omdat hij naar een andere hond moest :-X en ik dat niet aan zag komen... heb wat blauwe plekken her en der
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328383
Hopelijk trekken de stijfheid en blauwe plekken vlot weer weg siberienne :-*

Eigen klaag: Me druk maken over zaken waar ik mij niet druk om zou moeten maken en wat ook niet mijn probleem is. Waarom is het toch zo lastig om dingen los te laten waar je ook geen enkele invloed op hebt >:(
Door Eef+Stippels
#3328385
Siberienne schreef:Hmmmm de paden waren een beetje opgedroogd maar dat is wel weer over. Ik moet eigenlijk naar bed maar zit laatste ronde uit te stellen.

Ben ook beetje stijf en pijnlijk, meneer Spot trok me ondersteboven op het asfalt omdat hij naar een andere hond moest :-X en ik dat niet aan zag komen... heb wat blauwe plekken her en der
Beterschap!!
Door Siberienne
#3328395
dinky89 schreef:Hopelijk trekken de stijfheid en blauwe plekken vlot weer weg siberienne :-*

Eigen klaag: Me druk maken over zaken waar ik mij niet druk om zou moeten maken en wat ook niet mijn probleem is. Waarom is het toch zo lastig om dingen los te laten waar je ook geen enkele invloed op hebt >:(
Dat is het ook. Ik heb een paar van die mantra's, misschien zit er iets voor jou bij ;) ;) ;)

"ik ben niet verantwoordelijk voor andermans geluk"
"Er is altijd een keuze"
"ik doe wat ik kan en aan het einde van de dag is dat genoeg"
"Iedereen heeft recht op zijn eigen fouten. Zonder fouten, struikelen, falen is er ook geen groei"

En... vergeef jezelf dat je dit doet. Het maakt je ook een mooi mens dat je geeft om wat anderen overkomt. Of gok ik dit zomaar verkeerd ??

Dikke knuffel ;)
Door Siberienne
#3328396
Eef+doggies schreef:Beterschap!!
Dank je. Voelt wat beurs maar ach, dat heb ik wel vaker gehad :biggrin2: Vandaag mag manlief toevallig de wandelingen doen, dat scheelt ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door