Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3331283
hannabelgje schreef:Wasmachine doet het nog steeds niet. Er moet een service monteur bij komen. Pffff.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ooohhh balen zeg. Kunnen ze wel snel komen?

Ons fornuis deed ineens niet meer raar toen de monteur er was. Ik ben er nog niet helemaal zeker van, want woensdag was het echt niet goed... :-\ en nu doet iedereen alsof ik een hysterische huisvrouw ben en daar kan ik al helemaaaaaaaaal niet tegen.
Door Zuzanna
#3331296
eelke schreef:Ooohhh balen zeg. Kunnen ze wel snel komen?

Ons fornuis deed ineens niet meer raar toen de monteur er was. Ik ben er nog niet helemaal zeker van, want woensdag was het echt niet goed... :-\ en nu doet iedereen alsof ik een hysterische huisvrouw ben en daar kan ik al helemaaaaaaaaal niet tegen.
Volgende keer filmen!
Wij hadden hetzelfde met een camping kooktoestel. Zijn er drie keer voor terug gemoeten, in de winkel deed ie het perfect maar thuis niet. De derde keer konden we een filmpje laten zien en kregen zonder problemen een nieuwe mee. Als ze de gele vlammen op het filmpje zien weten ze dat het foute boel is.
Door eelke
#3331303
Zuzanna schreef:Volgende keer filmen!
Wij hadden hetzelfde met een camping kooktoestel. Zijn er drie keer voor terug gemoeten, in de winkel deed ie het perfect maar thuis niet. De derde keer konden we een filmpje laten zien en kregen zonder problemen een nieuwe mee. Als ze de gele vlammen op het filmpje zien weten ze dat het foute boel is.
Ja. Ik was dus zelf ook niet thuis toen die monteur kwam, lastig natuurlijk. Daardoor kreeg ik helemaal het idee dat die meneer en mijn meneer een gezellig onderonsje hadden, haha ze maakt zich druk. Niks aan de hand. En mijn meneer zei dat hij woensdagavond zelf gekeken had en het wel begreep. Maar toen bleek het ook niet zo erg te zijn.

Dussssss toen kreeg ik tijdens het werk de ubergeniale ingeving dat het grote verschil was dat woensdag overdag de cv aan stond en donderdag niet. Ha! Helaas maakte dat ook geen verschil toen ik eenmaal thuis was. Ik had mijn speech 'ik heb gelijk en ik kan beter monteur worden wat nou vragen weten niks hahahaha' al geschreven in mijn hoofd ::)

Goed, het maakte het nog een beetje goed dat ik mijn gymbal niet opgepompt kreeg tot de 65 cm die ie moest zijn. Hoogsten 47,5 zei ik. Echt niet zei meneer, meer. Rolmaat erbij, precies 47,5 ;D

Nou ja, ik ga het nog maar goed in de gaten houden. Gele vlammen zijn echt niet goed. Gas ruiken ook niet. Brrr.
Door hannabelgje
#3331317
El_Kato schreef:Jeetje wat irritant! Waar heb je hem gekocht, is er geen garantie op gegeven? Tweede hands is vaak gewoon prima en goed maar ja als het niet werkt en je er alleen maar extra gedoe mee hebt :(
Hoewel wij met de nieuwe Samsung Ecobubble die we dec 2016 hebben gekocht ook binnen 2 mnd een servicemonteur hebben moeten laten komen. Die deed helemaal niet meer. Is keurig opgelost maar je moet wel een dag vrij nemen en de wasmachine staat prima waar die staat maar staat niet vrij en krijg je niet zomaar van zijn plek. Een heel gekloot en gedoe dus waar je zeker met een nieuwe machine niet op zit te wachten…

Sterkte ermee hoop dat het goed op te lossen is en je straks nog jaren was plezier hebt!
Het is een nieuwe aeg wasmachine. Er zit dus gewoon 2 jaar garantie op. Hij heeft transportschade en hij is in het Duits waardoor hij heel goedkoop was. Maar hij doet het dus niet. De winkel zegt heel simpel, bel aeg maar. De monteur komt vrijdag over een week. Ik heb dan vrij omdat we naar Antwerpen gaan voor een concert. We gingen dan overdag shoppen. Gaat em dus niet worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3331342
Iedereen hier is ziek. Alleen ik niet. Dat laatste is dan wel weer fijn, maar ik houd er stiekem wel rekening mee dan ik ook nog een portie kan gaan krijgen. Intussen loop ik hier te rennen met spuugemmertjes en draait de wasmachine overuren. Ik ben aan het solliciteren en moet een online test maken, maar dat is iets dat op tijd moet en waar ik me echt even in alle rust voor moet kunnen concentreren. Weet echt niet waar ik even een uurtje vandaan moet halen waarin ik gegarandeerd niet gestoord ga worden door een huilend en kotsend kind. :-\
Door eelke
#3331347
hannabelgje schreef:Het is een nieuwe aeg wasmachine. Er zit dus gewoon 2 jaar garantie op. Hij heeft transportschade en hij is in het Duits waardoor hij heel goedkoop was. Maar hij doet het dus niet. De winkel zegt heel simpel, bel aeg maar. De monteur komt vrijdag over een week. Ik heb dan vrij omdat we naar Antwerpen gaan voor een concert. We gingen dan overdag shoppen. Gaat em dus niet worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Zooo dat is heel irritant ja.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3331409
Hier ook weer snot en hoesten >:(
Bij fabian kon ik vanochtend de aangekoekte resten eerst van zn neus en bovenlip bikken voordat we op pad konden. En hij heeft al de hele dag een dubbele groene snotsliert, ondanks constant neus poetsen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3331421
hannabelgje schreef:Het is een nieuwe aeg wasmachine. Er zit dus gewoon 2 jaar garantie op. Hij heeft transportschade en hij is in het Duits waardoor hij heel goedkoop was. Maar hij doet het dus niet. De winkel zegt heel simpel, bel aeg maar. De monteur komt vrijdag over een week. Ik heb dan vrij omdat we naar Antwerpen gaan voor een concert. We gingen dan overdag shoppen. Gaat em dus niet worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Wat een k*twinkel zeg. die mag je best bij naam noemen, altijd handig als een ander er eens op googled. Ze zitten echt wel fout hoor met dit.
Door Aprilsnow
#3331438
Ik zou dit jaar voor het eerst in jaren weer vier dagen carnaval gaan vieren. Breekt vriendje zijn been :(
Nu is het afwachten hoe het morgen gaat. Als het mee valt staat de oppas voor zondag standby maar het is toch anders als je er dan smorgens weer uut moet voor de hond ::) zo snel herstel ik ook nier meer na een paar uur kroegen.

O ja en ik voel me wat schuldig dat ik het ervaar sls dat zijn been roet in mijn eten gooit :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3331462
hannabelgje schreef:Het is een nieuwe aeg wasmachine. Er zit dus gewoon 2 jaar garantie op. Hij heeft transportschade en hij is in het Duits waardoor hij heel goedkoop was. Maar hij doet het dus niet. De winkel zegt heel simpel, bel aeg maar. De monteur komt vrijdag over een week. Ik heb dan vrij omdat we naar Antwerpen gaan voor een concert. We gingen dan overdag shoppen. Gaat em dus niet worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
He wat ?
Wat is dat voor een winkel? Als iets defect geleverd wordt dan moeten ze dat toch zelf regelen ? Wat is dat nou?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3331466
Aprilsnow schreef:Ik zou dit jaar voor het eerst in jaren weer vier dagen carnaval gaan vieren. Breekt vriendje zijn been :(
Nu is het afwachten hoe het morgen gaat. Als het mee valt staat de oppas voor zondag standby maar het is toch anders als je er dan smorgens weer uut moet voor de hond ::) zo snel herstel ik ook nier meer na een paar uur kroegen.

O ja en ik voel me wat schuldig dat ik het ervaar sls dat zijn been roet in mijn eten gooit :-[
O ja dat is ook balen hoor. Voor je vriend zijn been, maar toch ook dat je leuke plannen niet doorgaan. Zou dat ook voelen en ja ook schuldig dat ik me zo voel. Is heel menselijk denk ik. Beterschap voor je vriend.. En hopelijk heb je ook nog leuke carnavals dagen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3331467
Tjonge eigen klaagje, ml is de laatste tijd zoveel weg voor zijn werk en nu is ie net thuis weer en moet ie volgende week weer. En ik zit met geile beren opgescheept. (Piepen, huilen , steeds door de deuren naar voordeur glippen, bij gebrek aan beter maar orgies op elkaar houden ::) , dus soms houd mijn geduld op.... Maar ook is net de leasebak afgesleept waarmee die maandag weer weg moet ( heel simpel alleen maar lekke band maar geen reservewiel enzo), maar alles is dicht ivm met carnaval. ::) Dus nu opnieuw weer een vervang wagen regelen, wachten, bellen etc. zo vul je die enige 2 dagen per week dat je thuis bent ook wel in >:( >:( >:( En bij het bellen valt ook de verbinding steeds weg ::)
Tsss stom gedoe allemaal ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door