Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3362785
Vanmorgen vroeg op de fiets naar het werk. Had echt niet bedacht dat het glad zou zijn...Stuur de bocht in en floep....daar schoof ik over het asfalt :-X
Even gezeten om bij te komen van de schrik en om te voelen of alles het nog deed, toen opgestaan, fiets overeind en stukje met de fiets gelopen. Ineens een golf van pijn door mijn lichaam, fiets weer op het asfalt want ik moest zeer snel zorgen dat ik ging zitten anders had ik "vanzelf" weer gelegen. Gelukkig zakte toen alles wat af en ben ik naar mijn werk gegaan. Veel sjouw en tilwerk maar zoalng ik in beweging bleef leek mij wel goed en het was maar voor 3 uurtjes. Verder vandaag wat in beweging gebleven maar nu zit ik en ik voel alles stijf worden. Hoop dat ik morgen mijn bed uit kan komen ::) :-X
(Kom ik uit mijn werk naar huis, zijn ze aan het strooien....pfff de "vroege vogels" mogen uitglijden >:( )
Door Siberienne
#3362793
Au!! Beterschap Zurca


Ik moet nog tot morgen wachten om te horen of de baan die ik graag wil doorgaat - dat is heeeeeel lang ineens

Echte klaag : er is een stuk van mijn kies. En sinds vanavond bij de meneer ook. Grrr. Slecht gebit is niet fijn. En bij de meneer kwam het door de Johnny Doodle dark fudge waarvan de fudge keihard uitgedroogd is. Gewoon niet lekker. Houdbaar dec 2018 - en ik kocht bij de Sligro 3 repen in 1 pak. Als de rest ook zo is kan ‘ie de prullenbak in
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3362855
Lizzy schreef:Getsie zeg! Heel veel beterschap :-*

Vorig jaar ben ik ook door blijven lopen en heb ik uiteindelijk dik drie maanden lopen tobben. Ik zeg "naar bed jij".
Ja Mam. ;D Ik doe heel rustig aan, wil inderdaad niet hetzelfde als vorig jaar. Slik ook helemaal niks, dan voel je prima tot hoever je kan gaan. En dat is niet ver. :-[



@ Lique, hoe gaat het met jouw verkoudheid? Helpt de cortisonen neusspray?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3362862
Nog even echt klagen: had vanmorgen bijna een ree op de auto. Ik reed terug het bos uit, komt er vanuit het losloopgebied een ree aangerend, zó de weg over. Vijf seconden later een hond er achteraan. >:( :-X
Gelukkig reed ik niet hard.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362867
-Annemarie- schreef:Ja Mam. ;D Ik doe heel rustig aan, wil inderdaad niet hetzelfde als vorig jaar. Slik ook helemaal niks, dan voel je prima tot hoever je kan gaan. En dat is niet ver. :-[



@ Lique, hoe gaat het met jouw verkoudheid? Helpt de cortisonen neusspray?
Die spray hielp ja. Ff genoten van de rust en nachtrust. Echter na zo'n 9 dagen gingen de druppels heel branderig aanvoelen en triggerde ze zelf een hevige niesbui. De druppels dus vlot afgebouwd en langzaam maar zeker komen de klachten weer terug. Het is nog lang niet zo heftig als eerder, maar het genies en gesnotter neemt weer toe.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3362868
-Annemarie- schreef:Nog even echt klagen: had vanmorgen bijna een ree op de auto. Ik reed terug het bos uit, komt er vanuit het losloopgebied een ree aangerend, zó de weg over. Vijf seconden later een hond er achteraan. >:( :-X
Gelukkig reed ik niet hard.
:-X :-X :-X
Door Eef+Stippels
#3362872
zurca schreef:Vanmorgen vroeg op de fiets naar het werk. Had echt niet bedacht dat het glad zou zijn...Stuur de bocht in en floep....daar schoof ik over het asfalt :-X
Even gezeten om bij te komen van de schrik en om te voelen of alles het nog deed, toen opgestaan, fiets overeind en stukje met de fiets gelopen. Ineens een golf van pijn door mijn lichaam, fiets weer op het asfalt want ik moest zeer snel zorgen dat ik ging zitten anders had ik "vanzelf" weer gelegen. Gelukkig zakte toen alles wat af en ben ik naar mijn werk gegaan. Veel sjouw en tilwerk maar zoalng ik in beweging bleef leek mij wel goed en het was maar voor 3 uurtjes. Verder vandaag wat in beweging gebleven maar nu zit ik en ik voel alles stijf worden. Hoop dat ik morgen mijn bed uit kan komen ::) :-X
(Kom ik uit mijn werk naar huis, zijn ze aan het strooien....pfff de "vroege vogels" mogen uitglijden >:( )
Oh bah :( :bigarmhug:
Hoe gaat het vandaag?


Heb je al wat gehoord, Siberienne?
Door Siberienne
#3362889
Eef+doggies schreef:Oh bah :( :bigarmhug:
Hoe gaat het vandaag?


Heb je al wat gehoord, Siberienne?

Yep! Maar dat hoort niet hier thuis !!!
Ben aangenomen :biggrin2:
Door hannabelgje
#3363351
Vanmorgen een rauw ei op de grond laten valllen en Zoë had ik al naar de oppas gebracht. De katten lusten geen rauwe eieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3363638
hannabelgje schreef:Vanmorgen een rauw ei op de grond laten valllen en Zoë had ik al naar de oppas gebracht. De katten lusten geen rauwe eieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
;D Das jammer :biggrin2:



Elk jaar gezeur met de energiemaatschappij :-X
Ik stap jaarlijks over en het gaat altijd mis met de vooruitbetalingen die ze blijven incasseren. Ook duurt het 2 maanden voor ze de eindafrekening eindelijk klaar hebben. En maar blijven afschrijven terwijl ik geld terug moet krijgen en al bij een andere leverancier zit (en betaal).

Op e-mails reageren ze niet, maar ik krijg wel binnen 2 dagen na stornering van het onterecht geincasseerde bedrag een dringende e-mail of ik even per direct alsnog ga betalen ::)
Door eelke
#3363655
Eef+doggies schreef:
;D Das jammer :biggrin2:



Elk jaar gezeur met de energiemaatschappij :-X
Ik stap jaarlijks over en het gaat altijd mis met de vooruitbetalingen die ze blijven incasseren. Ook duurt het 2 maanden voor ze de eindafrekening eindelijk klaar hebben. En maar blijven afschrijven terwijl ik geld terug moet krijgen en al bij een andere leverancier zit (en betaal).

Op e-mails reageren ze niet, maar ik krijg wel binnen 2 dagen na stornering van het onterecht geincasseerde bedrag een dringende e-mail of ik even per direct alsnog ga betalen ::)
Ja dat overstappen doe ik niet meer. De maatschappij waar ik bij zit geeft ook korting naar mate je langer klant bent, en je spaart ook punten voor kado's. Dus blijven loont wel, als je het afzet tegen het gedoe.
Nu hebben wij de eindafrekening gehad en betalen we dus ook maar 460 euro per jaar, dus ja, heel veel winst maken we dan ook niet (ja, door de overstap bonus dan waarschijnlijk...)
Door eelke
#3363657
Oh ja, waar ik voor kwam. Ik kreeg tape van de fysio voor op mijn schouder. Al vaker gehad. Huidskleurtje nu maar ivm kerstjurken enzo.

Zat na 1,5 dag al los. Dus ik wilde de bovenste er afhalen, is op mijn schouder mijn huid er gewoon af. Dus de andere er ook maar afgehaald, daar ook de huid eraf. 2 plekjes van 2cm rond ofzo, maar dat doet toch zeer. Waren echt open, natte wondjes. En er zit natuurlijk altijd wat op aan stof ofzo. Plakte er dan aan vast, dus gisteren er maar een pleister op gedaan.

Ik woensdag maar denken dat de behandeling zo lang uitwerkte omdat mn schouder in de fik stond. Stond ie dus denk ik ook. Au. De rest van waar die pleister zat is ook rood maar gelukkig niet open.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3363658
Wat voor tape had je voorheen?
En jeukt het erg? Of is het echt heel pijnlijk en niet jeukerig?

Hoop dat het snel geneest. Heb je wel een goed zalfje. Klinkt maar vies. :-X
Door Eef+Stippels
#3363659
eelke schreef:Ja dat overstappen doe ik niet meer. De maatschappij waar ik bij zit geeft ook korting naar mate je langer klant bent, en je spaart ook punten voor kado's. Dus blijven loont wel, als je het afzet tegen het gedoe.
Nu hebben wij de eindafrekening gehad en betalen we dus ook maar 460 euro per jaar, dus ja, heel veel winst maken we dan ook niet (ja, door de overstap bonus dan waarschijnlijk...)
Kan ik me voorstellen. Maar 460,- per jaar, dat is fijn :)
Ik doe het alleen voor de overstapbonus..
En dit jaar uit principe. Ik zat bij Vandebron en zij beweren tegen overstapbonussen te zijn. Maar wat deden ze..., nieuwe klanten krijgen een bonus van 310,- (het hoogste bedrag van alle energieleverabciers!) en bestaande klanten krijgen bij verlenging 90,-. Dat vind ik dus hypocriet. Ik heb ze gemaild want ik wilde wel graag blijven maar niet als ik mezelf daarmee van honderden euro's beroof, krijg je een standaard reactie over hoe ze tegen overstapbonussen zijn ::) Schiet mij maar lek.
Door Eef+Stippels
#3363660
eelke schreef:Oh ja, waar ik voor kwam. Ik kreeg tape van de fysio voor op mijn schouder. Al vaker gehad. Huidskleurtje nu maar ivm kerstjurken enzo.

Zat na 1,5 dag al los. Dus ik wilde de bovenste er afhalen, is op mijn schouder mijn huid er gewoon af. Dus de andere er ook maar afgehaald, daar ook de huid eraf. 2 plekjes van 2cm rond ofzo, maar dat doet toch zeer. Waren echt open, natte wondjes. En er zit natuurlijk altijd wat op aan stof ofzo. Plakte er dan aan vast, dus gisteren er maar een pleister op gedaan.

Ik woensdag maar denken dat de behandeling zo lang uitwerkte omdat mn schouder in de fik stond. Stond ie dus denk ik ook. Au. De rest van waar die pleister zat is ook rood maar gelukkig niet open.
Oh bah wat naar :(
Hopelijk geneest het vlug!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door