Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3367729
Succes met alle jammerpoezen en de veel te domme mensen

Beterschap voor Saar.

Balen _pien_ hopelijk is t storm in een glas water en anders was je er super snel bij!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3367738
CindyMayella schreef:Oké, wij zijn fout bezig geweest, alles in achtneming, dus gaarne GEEN negatieve reacties graag... Saar eet alles wat los en vast zit, komt zo van de vorige eigenaren, helaas:
We hebben een grote vaas/pot met paaseitjes (met papiertje er omheen, van de AH) op de salontafel staan... al een paar dagen... niets aan de hand... kom ik vanochtend beneden; zeker de papiertjes van ongeveer 10 eitjes op de grond, theelichthouder scheef, Saar wordt wakker en gaat drinken (iets dat ze nooit doet als ze wakker wordt)...
Oftewel Saar heeft chocola gegeten... wilde ook niet mee uit, ook al iets vreemds... beetje chaotische ochtend, maar mn man is toch maar naar de DA gegaan... Prikje om over te geven en binnen een paar tellen alles eruit :'( :-[ ... ook een prik tegen de misselijkheid... heeft ondertussen wel weer gegeten, incl klein blikje dat de DA voorschreef (vers is nog een groot vraagteken voor hen, maar ze staan er niet negatief tegenover)... nu een zielig hoopje hond.... :-[ :'(

Weer een leermoment voor ons, dat we echt niets op de salonafel moeten laten staan....
Aaah beterschap voor Saar en een knuffel voor de schrik voor jullie :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3367739
Ben je lekker naar het bos geweest, allemaal weer de auto in en rijden maar. ..... niet dus, ik kon niet meer achteruit, rechterachterband liep vast. Dus door de prut heel voorzichtig draaien want vooruit ging wel. Maar ook dat voelde niet goed dus ipv naar de garage in ons dorp te rijden toch maar gelijk naar de garage aan de overkant van het bos. Auto kon gelijk op de brug en het probleem was al snel duidelijk kapotte remvoering en de remcilinder was ook erg stroef.
Die moeten besteld en krijgt hij maandag binnen, dus tot maandagmiddag zonder auto. Gelukkig wel een hele lieve buurvrouw die ons op kwam halen, naar huis lopen was echt iets te ver.
Onze andere buurman is zo lief om mij maandag te brengen als de auto klaar is.
Balen van de auto en kosten maar blij met zulke lieve mensen om mij heen.
En volgend weekend moet ik naar Leiden dus goed dat dit nu is gebeurt en niet dan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3367745
Van de week twee $*^*^($^* dagen gehad waarop ik dacht dat het einde verhaal was voor Joris. :-X Maar inmiddels lijkt het erop dat het één of ander ordinair buikvirus is en begint hij weer te eten. Maar wat is hij ineens kieskeurig! :o :o Jeetje zo snel als dat kan gaan. Ben heel benieuwd of dat nog weer goed komt of dat de laatste tijd (hopelijk nog een hele tijd) zal bestaan uit hazenribben, hert/ree en kipkluifjes.
Gebruikersavatar
Door pike
#3367749
CindyMayella schreef:Oké, wij zijn fout bezig geweest, alles in achtneming, dus gaarne GEEN negatieve reacties graag... Saar eet alles wat los en vast zit, komt zo van de vorige eigenaren, helaas:
We hebben een grote vaas/pot met paaseitjes (met papiertje er omheen, van de AH) op de salontafel staan... al een paar dagen... niets aan de hand... kom ik vanochtend beneden; zeker de papiertjes van ongeveer 10 eitjes op de grond, theelichthouder scheef, Saar wordt wakker en gaat drinken (iets dat ze nooit doet als ze wakker wordt)...
Oftewel Saar heeft chocola gegeten... wilde ook niet mee uit, ook al iets vreemds... beetje chaotische ochtend, maar mn man is toch maar naar de DA gegaan... Prikje om over te geven en binnen een paar tellen alles eruit :'( :-[ ... ook een prik tegen de misselijkheid... heeft ondertussen wel weer gegeten, incl klein blikje dat de DA voorschreef (vers is nog een groot vraagteken voor hen, maar ze staan er niet negatief tegenover)... nu een zielig hoopje hond.... :-[ :'(

Weer een leermoment voor ons, dat we echt niets op de salonafel moeten laten staan....
Zit er maar niet over in, dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Een ding is zeker: dat overkomt je nooit weer! Ik kan me een kennis herinneren waarbij de JR op de tafel was gesprongen en alle bonbonnetjes op de grond had geduwd. En daar vervolgens met vriendje Teckel de papiertjes eraf had zitten peuteren en ze met zijn tweetjes lekker alles hadden opgegeten :-X
Pike heeft ook twee maal een prik gehad om te kotsen. Een maal omdat hij een ballon had opgegeten, en vele jaren later een maal omdat hij een grote, groene, lederen handschoen naar binnen had geschoven ::) Allemaal zelf gevonden op de dijk en nee baas dat krijg jij niet! En dan sta je daar. Gvd. Gvd. Gvd. ::)
Maar ik weet ook nog dat hij, toen hij als jonge hond die prik gehad had, hij daarna helemaal lijp werd. De da vond het wel goed dat ik met hem was komen lopen, want dan kon hij lekker weer wat ontspannen op weg naar huis. Nou, hij werd dus gek onderweg, compleet mesjogge, ik kon hem maar net aan houden (15 kg hond ). De laatste honderd meter voor thuis werd hij weer rustiger. Eenmaal in huis deed ik de riem eraf. Ging hij me daar toch weer als een idioot aan de race door het huis en hij was niet te stoppen. Ik heb me er letterlijk op gestort, vastgegrepen en vervolgens vastgelegd aan een tafelpoot. En dacht: Zo'n prik wil ik ook, daar krijg je heel veel energie van ;D En toen de da gebeld. Wat heb je dat beest in hemelsnaam gegeven? Oh jee, dan mag hij dat nooit meer krijgen, bij een op de zoveelduizend honden geeft dat middel die bijwerking. Toen hij heel wat jaren later die handschoen opslurpte, maakte ik uiteraard melding van die reactie (was inmiddels bij een andere da), en die vertelde toen dat dat spul niet meer gebruikt werd. En toen ging het gelukkig inderdaad goed.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3367751
pike schreef:
Zit er maar niet over in, dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Een ding is zeker: dat overkomt je nooit weer! Ik kan me een kennis herinneren waarbij de JR op de tafel was gesprongen en alle bonbonnetjes op de grond had geduwd. En daar vervolgens met vriendje Teckel de papiertjes eraf had zitten peuteren en ze met zijn tweetjes lekker alles hadden opgegeten :-X
Pike heeft ook twee maal een prik gehad om te kotsen. Een maal omdat hij een ballon had opgegeten, en vele jaren later een maal omdat hij een grote, groene, lederen handschoen naar binnen had geschoven ::) Allemaal zelf gevonden op de dijk en nee baas dat krijg jij niet! En dan sta je daar. Gvd. Gvd. Gvd. ::)
Maar ik weet ook nog dat hij, toen hij als jonge hond die prik gehad had, hij daarna helemaal lijp werd. De da vond het wel goed dat ik met hem was komen lopen, want dan kon hij lekker weer wat ontspannen op weg naar huis. Nou, hij werd dus gek onderweg, compleet mesjogge, ik kon hem maar net aan houden (15 kg hond ). De laatste honderd meter voor thuis werd hij weer rustiger. Eenmaal in huis deed ik de riem eraf. Ging hij me daar toch weer als een idioot aan de race door het huis en hij was niet te stoppen. Ik heb me er letterlijk op gestort, vastgegrepen en vervolgens vastgelegd aan een tafelpoot. En dacht: Zo'n prik wil ik ook, daar krijg je heel veel energie van ;D En toen de da gebeld. Wat heb je dat beest in hemelsnaam gegeven? Oh jee, dan mag hij dat nooit meer krijgen, bij een op de zoveelduizend honden geeft dat middel die bijwerking. Toen hij heel wat jaren later die handschoen opslurpte, maakte ik uiteraard melding van die reactie (was inmiddels bij een andere da), en die vertelde toen dat dat spul niet meer gebruikt werd. En toen ging het gelukkig inderdaad goed.
;D :biggrin2: ... moet eigenlijk wel heel erg lachen, al zal het op dat moment niet om te lachen zijn geweest ;) .. ben geschrokken en eigenlijk ook pissed op mezelf, omdat ik weet hoe gevaarlijk chocola kan zijn... wij dachten dat met zo folietje er omheen, Saar het niet zou gaan eten... maar helaas... dus bij deze blijft er niets op de tafel staan.... dat waren dus erg dure paaseitjes :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3367756
CindyMayella schreef:;D :biggrin2: ... moet eigenlijk wel heel erg lachen, al zal het op dat moment niet om te lachen zijn geweest ;) .. ben geschrokken en eigenlijk ook pissed op mezelf, omdat ik weet hoe gevaarlijk chocola kan zijn... wij dachten dat met zo folietje er omheen, Saar het niet zou gaan eten... maar helaas... dus bij deze blijft er niets op de tafel staan.... dat waren dus erg dure paaseitjes :P
En het is ook nog eens nog lang geen Pasen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3367757
Charlie Angel schreef:Ben je lekker naar het bos geweest, allemaal weer de auto in en rijden maar. ..... niet dus, ik kon niet meer achteruit, rechterachterband liep vast. Dus door de prut heel voorzichtig draaien want vooruit ging wel. Maar ook dat voelde niet goed dus ipv naar de garage in ons dorp te rijden toch maar gelijk naar de garage aan de overkant van het bos. Auto kon gelijk op de brug en het probleem was al snel duidelijk kapotte remvoering en de remcilinder was ook erg stroef.
Die moeten besteld en krijgt hij maandag binnen, dus tot maandagmiddag zonder auto. Gelukkig wel een hele lieve buurvrouw die ons op kwam halen, naar huis lopen was echt iets te ver. Afbeelding
Onze andere buurman is zo lief om mij maandag te brengen als de auto klaar is.
Balen van de auto en kosten maar blij met zulke lieve mensen om mij heen.
En volgend weekend moet ik naar Leiden dus goed dat dit nu is gebeurt en niet dan.

Mooi ruk :( gelukkig was er een garage vlakbij.
Door Siberienne
#3367758
CindyMayella schreef:;D :biggrin2: ... moet eigenlijk wel heel erg lachen, al zal het op dat moment niet om te lachen zijn geweest ;) .. ben geschrokken en eigenlijk ook pissed op mezelf, omdat ik weet hoe gevaarlijk chocola kan zijn... wij dachten dat met zo folietje er omheen, Saar het niet zou gaan eten... maar helaas... dus bij deze blijft er niets op de tafel staan.... dat waren dus erg dure paaseitjes :P

Hier een keer de keukenkast open laten staan en Shadow-die-nooit steelt had dus de bakchocolade te pakken. Ook prikkie gehad. En later heeft hij nog eens een trommeltje met choco open gemaakt, maar gelukkig zat daar bijna niks meer in.

En onze vorige husky de kerstbonbons - konden we een uur met hem gaan lopen op kerstavond want meneer had een ‘sugar high’ en stuiterde alsmaar rond (hij heeft toen geen prik gehad want erg weinig echte choco in bonbons tov zijn gewicht)

Dus tja, het gebeurt... wees niet te streng voor jezelf ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3367759
Angelique schreef:

Mooi ruk :( gelukkig was er een garage vlakbij.
Ja, dat was inderdaad een geluk. De band had ook met vooruit rijden ineens kunnen blokkeren, dus ben blij dat het zo ging.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3367760
Charlie Angel schreef:Ja, dat was inderdaad een geluk. De band had ook met vooruit rijden ineens kunnen blokkeren, dus ben blij dat het zo ging.

Ieks...dat wilde je niet weten :o . Nee, ja jammer van de onkosten, maar verder prima gevalletje pech op deze manier.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3367761
Angelique schreef:

Ieks...dat wilde je niet weten :o . Nee, ja jammer van de onkosten, maar verder prima gevalletje pech op deze manier.
Inderdaad, dat wilde ik liever niet weten maar ik zag het gebeuren toen de monteur de auto op de brug ging rijden.
De onkosten is inderdaad niet grappig, maar qua timing/locatie was het een geluk.
Door hannabelgje
#3367773
Vanmorgen met Zoë gaan fietsen tussen de velden op een overhsrd pad. Is eigenlijk een stuk mountainbike route. Komen er 4 motorrijders aan. Hond en fiets vlug aan de kant en ze laten paseren. Even gewacht en weer verder gefietst. Komen ze er weer aanzetten. Waren daar leuk rondjes aan het rijden door de modder. Ik kon op dat stuk geen kant op en ben dus blijven staan met hond en fiets in de hand. Ik had geen zin om de struiken in te gaan. Ze kwamen ons op dat stuk tegemoet van de weg af. De voorste remde flink toen Zoë uit haar stekker ging en viel met motor en al. Kreeg hulp van de rest en na een paar minuten stonden motor en meneer weer rechtop. Ik hoopte dat ze om zouden draaien terug de weg op maar nee hoor ze moesten er persee langs. (Het gaat dus niet om knullen met een crossmotor maar om meneren boven de 40 met een serieuze grote motor die op de weg of op een circuit thuis hoort) De eerste komt richting mij. Ik vraag aan meneer of dat we op een circuit zijn. Hij zegt dat hij toch rustig rijdt. Ik vraag nogmaals of we ons op een circuit bevinden. Dat dit een mountainbike pad is en geen openbare weg of circuit. Hij gaat me boos voorbij en rijdt mijn fiets omver met zijn motor. Ik heb gezegd dat het idioten waren en veel naar mijn voorhoofd gewezen. Het was voor hun het laatste rondje en ik heb mijn korte fietstochtje toch in rust af kunnen maken. Wat een idioten zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Tanna
#3367776
hannabelgje schreef:Vanmorgen met Zoë gaan fietsen tussen de velden op een overhsrd pad. Is eigenlijk een stuk mountainbike route. Komen er 4 motorrijders aan. Hond en fiets vlug aan de kant en ze laten paseren. Even gewacht en weer verder gefietst. Komen ze er weer aanzetten. Waren daar leuk rondjes aan het rijden door de modder. Ik kon op dat stuk geen kant op en ben dus blijven staan met hond en fiets in de hand. Ik had geen zin om de struiken in te gaan. Ze kwamen ons op dat stuk tegemoet van de weg af. De voorste remde flink toen Zoë uit haar stekker ging en viel met motor en al. Kreeg hulp van de rest en na een paar minuten stonden motor en meneer weer rechtop. Ik hoopte dat ze om zouden draaien terug de weg op maar nee hoor ze moesten er persee langs. (Het gaat dus niet om knullen met een crossmotor maar om meneren boven de 40 met een serieuze grote motor die op de weg of op een circuit thuis hoort) De eerste komt richting mij. Ik vraag aan meneer of dat we op een circuit zijn. Hij zegt dat hij toch rustig rijdt. Ik vraag nogmaals of we ons op een circuit bevinden. Dat dit een mountainbike pad is en geen openbare weg of circuit. Hij gaat me boos voorbij en rijdt mijn fiets omver met zijn motor. Ik heb gezegd dat het idioten waren en veel naar mijn voorhoofd gewezen. Het was voor hun het laatste rondje en ik heb mijn korte fietstochtje toch in rust af kunnen maken. Wat een idioten zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat een ongelooflijk stel hufters!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door