Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365899
Honden opgetuigd, zelf handschoenen, muts , sjaal omgedaan , tasje mee om vervolgens na 10 meter wandelen om te moeten draaien >:(
Vonden ze niet leuk.
Over een paar uur als de mist is weggetrokken en de ijsplaat wat gesmolten is maar opnieuw proberen ::) iets met hele dag regen en dan vorst....
Kunt wel schaatsen gewoon op je schoenen dat dan weer wel :P
Door eelke
#3365956
Joep moest logeren, want ik moest vanmorgen vroeg, tot vanavond, naar een congres en Meneer moest ook gewoon werken. Maar hij lijkt daar helemaal tot rust te zijn gekomen, super relaxt. Diarree is over.

Dus het lijkt dan toch iets van hier in ons huis te zijn. Ik ga de robot maar eens echt weghalen (die staat nu uit) dan ziet ie hem ook niet meer. Kijken hoe het dan nu gaat.

Ook wel een klaag, want een nacht geen hond is toch raar.

En ik heb mijn hoofd ontzettend hard gestoken tegen de toiletdeur daar op dat congres. 2 uur in de auto met file's, blij dat ik het gehaald had. Knal ik daar zo tegen die deur op. Ik dat neeee het zal toch niet zo zijn dat ik het gehaald heb en dat ik nu naar t ziekenhuis moet hé :D sukkel. Ik zag echt ff sterretjes.
Door Eef+Stippels
#3366041
Fijn dat Joep tot rust is gekomen!
Hoe gaat het met je hoofd nu?


Ik word verkouden >:(
Mijn keel doet ontzettend pijn en ik mag geen keelsnoepje want daar zitten kh in ::)
En ik kan zo gauw ook geen andere opties bedenken.
Verder veel snot en moe/slap, jakkes. Morgen moet ik naar de fysio en sporten. Hopelijk gaat dat lukken.

Daarnaast staat mijn gewicht al een paar dagen stil :-\
Ben deze maand 4 kg afgevallen. Het ging goed met de juiste verhouding makro's, maar nu zit ik weer vast.
Door eelke
#3366047
Beurs. Maar mn oog doet wel weer normaal, die haperde tot gisteren nog een beetje. Klap was precies op mn slaap.

Ijs in vriezen kan wel lekker zijn voor je keel denk ik? Daar zit niks in...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3366056
Of hete gemberthee met citroen. In citroen zit toch ook niet veel kh? Vooral zuur toch?

Een paar keer per dag een lepel tijmolie of gewoon goede olijfolie (die prikkelt) zou ook helpen. Ik vind het alleszinds wel verschil maken.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3366061
Eef+doggies schreef:Fijn dat Joep tot rust is gekomen!
Hoe gaat het met je hoofd nu?


Ik word verkouden >:(
Mijn keel doet ontzettend pijn en ik mag geen keelsnoepje want daar zitten kh in ::)
En ik kan zo gauw ook geen andere opties bedenken.
Verder veel snot en moe/slap, jakkes. Morgen moet ik naar de fysio en sporten. Hopelijk gaat dat lukken.

Daarnaast staat mijn gewicht al een paar dagen stil :-\
Ben deze maand 4 kg afgevallen. Het ging goed met de juiste verhouding makro's, maar nu zit ik weer vast.
Hier de strenge "moeder'-modus: het is er ook niet in één maand bijgekomen en 4 kilo is al heel erg goed!

Afvallen gaat met ups and downs, helaas echt niet in een dalende lijn en stilstaan hoort erbij.
Door Eef+Stippels
#3366064
Beterschap, Eelke!



Bedankt voor het meedenken dames!
Ben zojuist met de gember-citroenthee begonnen :)

Pauline schreef:Hier de strenge "moeder'-modus: het is er ook niet in één maand bijgekomen en 4 kilo is al heel erg goed!

Afvallen gaat met ups and downs, helaas echt niet in een dalende lijn en stilstaan hoort erbij.
Is ook zo :-* :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3366074
Gisteren een nieuwe kraan gehaald voor de bijkeuken. Afschuwelijk druk in de Bekende Geel met Blauwe Zweedse Winkel. :o
Vanmorgen aan de installatie, komen we er nog nèt op tijd achter dat we het verkeerde model meegenomen hebben. Die zonder uittrekslang i.p.v. met. ::) >:(
Dus nog maar weer even terug naar Groningen. Gelukkig was het veel minder druk en stonden we met een kwartiertje weer buiten.
Door eelke
#3366169
Bwehh, bij iedereen?

Joep is wel weer gewoon Joep. Maar het is wel veel meer werk om je huis schoon te krijgen door te vegen ipv stofzuigen, dus hij moet er toch weer wel aan gaan wennen hoor. Vrijdag start de therapie, heb ik bedacht.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3366200
Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3366209
Charlie Angel schreef:Vandaag een boek van bijna 8 jaar afgesloten. Niet leuk en best emotioneel. Zeker door hoe alles gegaan is, maar soms moet je jezelf beschermen en voor jezelf kiezen. Ondanks volledige afkeuring ga ik toch proberen een passende leuke nieuwe baan te vinden.
*Grote knuf*
Gebruikersavatar
Door chooky
#3366289
Kaela schreef:Ik moet eerlijk zeggen, ik heb zelf niets met homeopathie. Wel met natuurlijke middelen, maar homeapathie is niet mijn ding.



Zo veel stress heeft Charlie niet van mee gaan. Hij vindt het niet heel leuk en morgen als ie in de houtgreep moet vindt ie natuurlijk super stom. Maar een keer uitschudden en het is weer klaar. Je zal toch een keer moeten meten.

Nieuw speelgoed ed vindt Charlie altijd erg eng. Maar ik kan hem niet in een glazen stolpje gaan stoppen. Hij kan stress hebben van de raarste dingen (het is een grijze, ze hadden de soort beter grijs-rode stresspapegaai kunnen noemen). Ik heb nog geen idee in hoeverre dat nadelig is voor de suiker.
Ik wacht nu al sinds dinsdagavond op goedkeuring van en antwoord op mijn bericht in de medische vogelgroep. Echt super dat een dierenarts dat vrijwillig doet, maar als ie niet opschiet heb ik er voor morgen niets meer aan. Nou ja, info is daarna ook nog welkom, maar ik zou zo graag al wat meer er vanaf weten.

Sterkte met Joep Eelke, hopelijk kom je er achter waar hij zo door van slag is!

Stress laat het cortisolniveau stijgen, dat is je fight/flight-hormoon. Dat zorgt ervoor dat suiker in het bloed beschikbaar blijft voor hoge inspanningen en dan de insuline de suiker niet kan "opruimen".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door