Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3365742
Pauline schreef:Joris heeft een levertumor, stom omdat hier in het klaagtopic te schrijven want mijn hart wist het al.
Wij gaan nu NOG MEER genieten van de tijd die ons nog gegeven wordt. Hij is prima in orde, heeft behalve veel drinken nog geen klachten. (Topic onder gezondheid).
GVD, Pauline, dat is klote! :'( :'(
Door zurca
#3365745
Pauline schreef:Joris heeft een levertumor, stom omdat hier in het klaagtopic te schrijven want mijn hart wist het al.
Wij gaan nu NOG MEER genieten van de tijd die ons nog gegeven wordt. Hij is prima in orde, heeft behalve veel drinken nog geen klachten. (Topic onder gezondheid).
Ach nee toch Pauline :'(
Door hannabelgje
#3365746
Pauline schreef:Joris heeft een levertumor, stom omdat hier in het klaagtopic te schrijven want mijn hart wist het al.
Wij gaan nu NOG MEER genieten van de tijd die ons nog gegeven wordt. Hij is prima in orde, heeft behalve veel drinken nog geen klachten. (Topic onder gezondheid).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365790
Ik zit al 4 dagen met dit liedje in mijn hoofd en vandaag was hij er eindelijk uit, schiet het er net weer in!!!!

Door eelke
#3365810
Stuk als in overleden-stuk? Wat zonde...

Joep gaat ook nog niet goed. Hij was heel bang tijdens het stofzuigen gisteren. Hij lag te bibberen op de bank (en dat had ik even niet door, want ik dacht, hij ligt gewoon :-\ ) 's avonds had hij diarree.
Maandag had ik ook gestofzuigd en toen had hij 's avonds ook diarree.

Nu is het nog niet veel beter. Vannacht ging het goed, maar vanmorgen al weer twee keer met hem buiten geweest, en hij blijft dan maar gaan zitten, duidelijk last hebben en komt niet tot rust. Na een tijd buiten maar weer naar binnen gegaan, en nu ligt hij wel even rustig, maar toch.

Da's zo rot hé, als ze zich zo naar voelen. Voorlopig ga ik maar even niet stofzuigen.
Door hannabelgje
#3365814
eelke schreef:Stuk als in overleden-stuk? Wat zonde...

Joep gaat ook nog niet goed. Hij was heel bang tijdens het stofzuigen gisteren. Hij lag te bibberen op de bank (en dat had ik even niet door, want ik dacht, hij ligt gewoon :-\ ) 's avonds had hij diarree.
Maandag had ik ook gestofzuigd en toen had hij 's avonds ook diarree.

Nu is het nog niet veel beter. Vannacht ging het goed, maar vanmorgen al weer twee keer met hem buiten geweest, en hij blijft dan maar gaan zitten, duidelijk last hebben en komt niet tot rust. Na een tijd buiten maar weer naar binnen gegaan, en nu ligt hij wel even rustig, maar toch.

Da's zo rot hé, als ze zich zo naar voelen. Voorlopig ga ik maar even niet stofzuigen.
Ja het is dood. Zo jammer.

Ik ben groot fan van ondersteunende middelen zoals Puur nervo, rust compositum van groene os enz. Dat geeft bij Zoë heel veel rust als ze niet lekker in haar vel zit. Knuffel voor arme Joep.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door eelke
#3365816
Ahhh, dat is zo naar bij kippen hé, zo gaat alles prima en dan ineens... daarom heb ik er geen meer, ik was er steeds door van slag.

Ik heb nog bach. Ik heb hem nu okugest gegeven, ga zo een eind met hem naar buiten om te wandelen (vanmorgen heb ik vooral stil gestaan bij een grasveld, ik was nog in pyjama). Ergens waar het rustig is, dat geeft ook ontspanning. En dan bach erbij. Hopelijk werkt dat. Ik weet natuurlijk niet of de diarree door de stress komt (meestal wordt hij misselijk bij stress en dat heeft hij nu niet) maar het is natuurlijk wel typisch dat het steeds is nadat ik gestofzuigd heb.
Bij nader inzien kwam hij afgelopen zaterdag in paniek naar boven toen ik daar net aan het stofzuigen was geweest (paniek doordat hij de stofzuiger hoorde?) en vrijdag, toen hij zo onrustig en angstig was, had ik ook gestofzuigd.

Ik vraag me toch echt af wat er nu gebeurt is. Ergens ben ik toch ook wel een beetje bang dat er iets mis zit in zijn hoofd ofzo :-\ want het past niet echt bij Joep. Dat is op zich geen dappere, maar hij leeft normaal nogal in het moment (bang van iets, is bang van iets, maar is dat weg, dan is hij gewoon weer zijn eigen relaxte zelf).

Ja wat moet je er mee hé. Naar de DA met 'hij heeft soms diarree en is bang van de stofzuiger' heeft ook weinig nut denk ik.
Gebruikersavatar
Door kira
#3365817
Kaela schreef:Charlie heeft misschien (pre) suikerziekte :( :( :( . Komende vrijdag wordt er bloed geprikt en weten we meer. Behandeling zou hetzelfde zijn als bij mensen. Dus dieet, sport ( :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:, drie keer raden hoe meneer extreme luiwammes hieraan komt) en tzt insuline spuiten. Poeh he, dat zie ik even mooi niet zitten, na twee keer kan ik nieuwe vingers aan gaan laten meten vrees ik. Arme Charlie.
Misschien even overleggen met een homeopaat? Hier een goede ervaring met beginnende suiker en homeopathie
Door eelke
#3365819
kira schreef:Misschien even overleggen met een homeopaat? Hier een goede ervaring met beginnende suiker en homeopathie
Ik dacht, neeeee geen homeopaat, dat geeft zo'n vogel waarschijnlijk stress bij een afspraak en dat is niet goed bij diabetes. En toen vroeg ik me ineens af, heeft de dierenarts daar dan rekening mee gehouden? De invloed van stress op het bloedsuiker gehalte? In ieder geval wel iets om rekening mee te houden met de veranderingen die je gaat doen, want als ze stress krijgt van nieuw speelgoed weegt dan misschien weer niet af tegen het voordeel van extra beweging?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365821
Wat jammer Hanna!

Jeetje wat vervelend en sneu voor Joep Eelke. Hopelijk kom je er toch achter wat de eventuele trigger is.
Door - pien -
#3365822
Wat een narigheid...ik wens iedereen sterkte : Hanna, Eelke en Joep, Pauline en Joris, Kaela en Charlie :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-*

Hier in 't dorp is vanochtend vroeg een grote brand geweest. Sirenes, traumahelikopter...1 persoon vermist maar ze weten nog niet of die in 't pand was :'( :'( :'(
Het waren 3 'woningen' in een oud groot pand. Eerste verdieping en zolder zijn helemaal weg :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door