Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3364323
Grote dikke Poekie heeft een kop vol snot. Straks nog ff naar de da. Zielig hoopje stoere kater is het nu.
Gebruikersavatar
Door kira
#3364324
hannabelgje schreef:Een vriendin is voor mij Puur onrust gaan halen. Nu kan ik Puur nervo en Puur onrust samen geven. Dat schijnt ook aardig goed te helpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Vorig jaar was onze janne erg onrustig mijn moeder was vergeten te starten ermee. Nu weer op Sinterklaas begonnen en veel rust. Starten voordat de eerste knal begint werkt bij janne het beste wellicht volgend jaar proberen?
Door hannabelgje
#3364325
kira schreef:
Vorig jaar was onze janne erg onrustig mijn moeder was vergeten te starten ermee. Nu weer op Sinterklaas begonnen en veel rust. Starten voordat de eerste knal begint werkt bij janne het beste wellicht volgend jaar proberen?
Hier knallen ze pas om 24:00 uur. Dat is gelukkig het probleem niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3364328
Pauline schreef:Ritje huisartsenpost, derde keer longontsteking voor Eddie in 2018. Hopen dat 2019 beter gaat verlopen.

Woensdag heeft hij nog 12 km in een kleine 2 uur gelopen, het blijft zo bizar om mee te maken hoe iemand binnen een paar uur zo ziek kan worden.
Heel veel beterschap voor Eddie!! :-* :-*



Ik heb zo'n hekel aan al dat vuurwerk >:(
Bella is al dagen erg bang, en Xindy kon de knallen in de verte nog prima hebben.
Nou vanochtend zaten ze allebei tegen de grond geplakt van angst. Xindy heeft nog wel gauw geplast, maar Bella niet :(
Nu heeft Xindy last van haar knie (die allebei al slecht zijn) >:( Denk van het verkrampt naar de grond duiken, ze schrok zich kapot.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3364334
Siberienne schreef:‘Ja ze zou het direct naar u mailen maar met cC naar mij, ik heb ook niks gehad en ze zijn weg tot 3 januari’

Fijn he over 2 schijven...
Ja, heerlijk ::)
Maar aan mijn kant lijkt nu beweging te zitten, heb nu een mail gekregen dat ik de overeenkomst in de loop van de dag per mail zal ontvangen dus ik wacht weer rustig af.
Door src_esther
#3364365
Mandarijn schreef:Ik heb dezelfde voor Bobbie. Hij wordt er rustig van. Anders is het met oud en nieuw niet te doen voor hem. Ik hoop dat het lang rustig blijft vandaag voor alle bange dieren!!
Hier knalt het al weken vanuit de omgeving en met de dag erger, al een week gaat er geen kwartier voorbij zonder knal, gisteren en vandaag schrikken we zelf regelmatig op van enorme dreunen.
Van de week kwam een vrouw met haar hond bij het park, stapt uit de auto, laat hond eruit, auto dicht, wil gaan wandelen, er klinkt een knal en hond gaat naast de auto zitten, wil meteen weer auto in, geen beweging meer in te krijgen, geen denken aan dat die nog door het park wilde wandelen en die heeft er toch altijd enorme lol in. Zo zielig.
Andere hond liep aangelijnd met een thundershirt aan, een zielig trillend hoopje hond.

Vreselijk... Wat is dat een K*T traditie geworden, afschaffen die ellende.
Die gestoorde lui die hulpverleners bekogelen met vuurwerk, daarvan zeg ik, opsluiten, al het vuurwerk in beslag nemen en op 3 januari weer vrij laten. En volgend jaar al een week voor de jaarwisseling opsluiten...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3364367
Nog wel even een "oeps"-moment op de laatste dag van 2018. Ik ga naar de AH om bladerdeeg te kopen, kan het niet vinden, vraag een inpakhulp en zij loopt heel lief met mij mee. Wijst het me aan, onderin de vriezer, ik trek de deur open, wil me bukken om het te pakken en zij zegt: "Zal ik het voor u pakken?"...... ::) :biggrin2: :-X :o Heb haar even laten zien dat ik nog met dodelijk gemak onderin de vriezer kan graaien en vervolgens ook nog zonder hulp overeind kan komen. :D :D :D :D
Door eelke
#3364368
Er was vanmorgen een mevrouw bij de dierenarts met haar hond, kom maar binnen hoor hier is het veilig. Hond staart tussen z'n benen, bang.
Blijkt ie ook bang voor de dierenarts, want ja die vervelende spuiten ook.

Sjonge, waarom doe je dat dan vandaag denk ik dan. Misschien zit er een heel verhaal achter hoor, maar als je hond vandaag bang is ga je toch niet voor de entingen naar de DA waar ie ook bang van is... :-\

@Pauline, haha, ik zie je er ook nog even een radslag achterna doen 'omdat het kan'.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3364376
Angelique schreef:Grote dikke Poekie heeft een kop vol snot. Straks nog ff naar de da. Zielig hoopje stoere kater is het nu.
Bahbah. Hoe is het afgelopen bij de dierenarts?
Knuf voor de stoere Poekie. :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3364383
Charlie Angel schreef:Bahbah. Hoe is het afgelopen bij de dierenarts?
Knuf voor de stoere Poekie. :-*
Poek liet zich goed bekijken, dat zegt al genoeg denk ik. Hij heeft niesziekte, waarschijnlijk chronisch en die flamt nu op. Kop vol snot en pus, longen nog wel schoon. Spuitje dexa gekregen om luchtwegen te laten slinken en om lm aan het eten te krijgen en een doosje ab mee. Nu dus pamperen en afwachten wanneer die wer trek en babbeels krijgt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3364386
Angelique schreef:Poek liet zich goed bekijken, dat zegt al genoeg denk ik. Hij heeft niesziekte, waarschijnlijk chronisch en die flamt nu op. Kop vol snot en pus, longen nog wel schoon. Spuitje dexa gekregen om luchtwegen te laten slinken en om lm aan het eten te krijgen en een doosje ab mee. Nu dus pamperen en afwachten wanneer die wer trek en babbeels krijgt.
Dat zegt genoeg ja, arm ventje.
Ik hoop dat de spuit en de ab zijn werk goed gaat doen. Goed in de watten leggen de lieverd en dan hoop ik dat hij gauw weer praatjes krijgt en vooral weer goed gaat eten.
Door Mandarijn
#3364399
src_esther schreef:Hier knalt het al weken vanuit de omgeving en met de dag erger, al een week gaat er geen kwartier voorbij zonder knal, gisteren en vandaag schrikken we zelf regelmatig op van enorme dreunen.
Van de week kwam een vrouw met haar hond bij het park, stapt uit de auto, laat hond eruit, auto dicht, wil gaan wandelen, er klinkt een knal en hond gaat naast de auto zitten, wil meteen weer auto in, geen beweging meer in te krijgen, geen denken aan dat die nog door het park wilde wandelen en die heeft er toch altijd enorme lol in. Zo zielig.
Andere hond liep aangelijnd met een thundershirt aan, een zielig trillend hoopje hond.

Vreselijk... Wat is dat een K*T traditie geworden, afschaffen die ellende.
Die gestoorde lui die hulpverleners bekogelen met vuurwerk, daarvan zeg ik, opsluiten, al het vuurwerk in beslag nemen en op 3 januari weer vrij laten. En volgend jaar al een week voor de jaarwisseling opsluiten...
Hier was de 1e x vuurwerk in oktober te horen. Was dan 1x op een avond, dat konden de honden nog handelen, maar nu het sinds de vakantie is begonnen is het elke dag meerdere keren per dag vuurwerk te horen. Dat is echt teveel vh goede voor ze. Ik hoop echt dat er héél snel een verbod komt!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3364413
eelke schreef:@Pauline, haha, ik zie je er ook nog even een radslag achterna doen 'omdat het kan'.
Het was dat daar geen ruimte voor was anders had ik de radslag gecombineerd met een flik-flak! :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3364445
Ik hoop voor jullie dat jullie tenminste ook heel wat mooi vuurwerk krijgen.

Jullie klachten doet mij beseffen hoe fijn het wel is in België. Mooi groot (beveiligd) vuurwerk in de grote steden en hier en daar eens een verdwaald huis dat toch ook wat afschiet. Maar dat wordt serieus afgeraden. En dan gaat het enkel over vuurpijlen, voor het zicht in de lucht. Geen overdreven knallen zonder functie.

En hoe dan ook is het om 12u15 zo goed als stil weer.
Ik begrijp echt niet hoe het bij jullie zo is kunnen ontsporen, en dat dat niet betert. Vuurwerk is zo mooi en kan zo'n mooi sociaal moment zijn. Zonde gewoon.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3364446
pearlsofpassion schreef:Ik hoop voor jullie dat jullie tenminste ook heel wat mooi vuurwerk krijgen.

Jullie klachten doet mij beseffen hoe fijn het wel is in België. Mooi groot (beveiligd) vuurwerk in de grote steden en hier en daar eens een verdwaald huis dat toch ook wat afschiet. Maar dat wordt serieus afgeraden. En dan gaat het enkel over vuurpijlen, voor het zicht in de lucht. Geen overdreven knallen zonder functie.

En hoe dan ook is het om 12u15 zo goed als stil weer.
Ik begrijp echt niet hoe het bij jullie zo is kunnen ontsporen, en dat dat niet betert. Vuurwerk is zo mooi en kan zo'n mooi sociaal moment zijn. Zonde gewoon.
+1, maar dan alleen België vervangen door Duitsland.
Het is hier een paradijs wat vuurwerk betreft. 1x per jaar een half uurtje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door