Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3359081
Kan het dan nooit een beetje meezitten zeg?
Gaan we morgen naar de Ardennen na een best moeilijke periode, verstapt Fozzy zich gewoon bij het wandelen. Gewoon geen rare bewegingen, gewoon zo, harstikke kreupel, k*t ED poot. Heb gelukkig pijnstillers in huis maar echt waar ik wou ff onbezorgd een paar daagjes lekker wandelen uitwaaien etc. :'( >:(
Door Eef+Stippels
#3359093
Balen, Kaio :-\
:bigarmhug:


Omdat ik ivm mijn arm geen boodschappen kan doen, had ik ze online besteld. Zijn ze een tas met boodschappen kwijtgeraakt ::)
Ik gebeld, en ik zou binnen een half uur teruggebeld worden. Dat was gisteren..
Door src_esther
#3359147
Ruiten zijn deze week geplaatst en ja hoor, vind ik een dode lijster die geprobeerd heeft naar binnen te vliegen. Zonde van zo'n prachtig diertje... Het was nog warm. :'( even later hoorde ik de partner? roepen, roepen en roepen, getver... :'( :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3359150
src_esther schreef:Ruiten zijn deze week geplaatst en ja hoor, vind ik een dode lijster die geprobeerd heeft naar binnen te vliegen. Zonde van zo'n prachtig diertje... Het was nog warm. :'( even later hoorde ik de partner? roepen, roepen en roepen, getver... :'( :'(
OH, dat echt stom.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3359171
Zit ik hier op BP altijd al die spaanse stichtingen te verdedigen; heb ik me vandaag toch een aanvaring gehad met zo´n vrijwillige tr*t!
Boos, verdrietig en ook behoorlijk beledigd ben ik nu >:( :'(
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3359182
Ik ben vandaag 45 geworden (al geven sommige mensen mij 35 ;) ).... maar zit behoorlijk in een dip... gisternacht is het nl precies 3 jaar geleden dat ik op de IC belandde en al het gedonder met mn darmen is begonnen... ik heb het, helaas, nog geen plekje gegeven door alles wat er is gebeurd... ben boos, verdrietig etc :( :-[ :-\ :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3359200
Spikkelneus schreef:Zit ik hier op BP altijd al die spaanse stichtingen te verdedigen; heb ik me vandaag toch een aanvaring gehad met zo´n vrijwillige tr*t!
Boos, verdrietig en ook behoorlijk beledigd ben ik nu >:( :'(
De goeden hebben altijd te lijden onder de slechten Spikkelneus, laat je humeur niet verpesten door 1 iemand die dat niet waard is.

@CindyMaybelle :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3359204
CindyMayella schreef:Ik ben vandaag 45 geworden (al geven sommige mensen mij 35 ;) ).... maar zit behoorlijk in een dip... gisternacht is het nl precies 3 jaar geleden dat ik op de IC belandde en al het gedonder met mn darmen is begonnen... ik heb het, helaas, nog geen plekje gegeven door alles wat er is gebeurd... ben boos, verdrietig etc :( :-[ :-\ :'(
Sterkte! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359207
Knuffel voor iedereen hier!! :-*

Mijn klaag: net een teek van Atz af geplukt :-X Het is verdorie november!! >:(
Door Suzanne
#3359272
Kim_S schreef:Knuffel voor iedereen hier!! :-*

Mijn klaag: net een teek van Atz af geplukt :-X Het is verdorie november!! >:(
Hier een ieniemienieteek van onze pup afgehaald. Nou ja, weet hij meteen wat "teek verwijderen" inhoudt ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3359274
Suzanne schreef:Hier een ieniemienieteek van onze pup afgehaald. Nou ja, weet hij meteen wat "teek verwijderen" inhoudt ;-)

Suzanne
Ons pupje van 2,5 jaar en 35 kilo weet héél goed wat dat inhoudt, helaas voor mij :P
Maar hij is gelukkig wel omkoopbaar tegenwoordig :biggrin2:
Door Suzanne
#3359288
Kim_S schreef:Ons pupje van 2,5 jaar en 35 kilo weet héél goed wat dat inhoudt, helaas voor mij :P
Maar hij is gelukkig wel omkoopbaar tegenwoordig :biggrin2:
;-) De volwassen honden vinden het doorgaans prima, even afhankelijk waar dat kreng zit. Ooit op de balzak van 1.. dat was wat minder ;-) Maar ja, ook puppie moet eraan wennen en dan kunnen we het maar gehad hebben.
net als oortjes kijken, oogje kijken, voetje kijken, nagels knippen, borstelen... hoort er allemaal bij.

Suzanne
Door Siberienne
#3359290
Mijn schouder doet extra zeer vandaag en heb een oefening van de fysio voor mijn rug die meer in de martelkamer thuishoort :-X ik was het even zo verschrikkelijk ZAT vanavond. Ik zou best weer een keer een dag gewoon pijnvrij door het leven willen en de dag dat ik me zonder gehannes uit kan kleden en weer een fietsstuur vast kan houden (niet noodzakelijk in die volgorde trouwens) gaat de vlag uit.

((((ik moest het effe kwijt ))))))
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3359308
Siberienne schreef:Mijn schouder doet extra zeer vandaag en heb een oefening van de fysio voor mijn rug die meer in de martelkamer thuishoort :-X ik was het even zo verschrikkelijk ZAT vanavond. Ik zou best weer een keer een dag gewoon pijnvrij door het leven willen en de dag dat ik me zonder gehannes uit kan kleden en weer een fietsstuur vast kan houden (niet noodzakelijk in die volgorde trouwens) gaat de vlag uit.

((((ik moest het effe kwijt ))))))

Hehehe, ik heb beeld :biggrin2:

Maar niet leuk, altijd pijn, hopelijk komt er snel verbetering!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door