Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Klaagtopic

Berichtdoor Barfplaats

constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Do 01 Nov 2018, 18:22

Ik had hele ganskarkassen, met filet. Pfff Harry vind dat lastig en ik zit dus al een uur te wachten tot meneer klaar is met die gans. Eigenlijk wil hij die buiten de bench eten maar dat wil ik dan weer niet want meneer is een enorme smeerdonder en helemaal met eten. Dus eigenlijk hebben we allebei een klaag.
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Zo 04 Nov 2018, 11:10

Kan het dan nooit een beetje meezitten zeg?
Gaan we morgen naar de Ardennen na een best moeilijke periode, verstapt Fozzy zich gewoon bij het wandelen. Gewoon geen rare bewegingen, gewoon zo, harstikke kreupel, k*t ED poot. Heb gelukkig pijnstillers in huis maar echt waar ik wou ff onbezorgd een paar daagjes lekker wandelen uitwaaien etc. :'( >:(
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Zo 04 Nov 2018, 13:33

Balen, Kaio :-\
:bigarmhug:

Omdat ik ivm mijn arm geen boodschappen kan doen, had ik ze online besteld. Zijn ze een tas met boodschappen kwijtgeraakt ::)
Ik gebeld, en ik zou binnen een half uur teruggebeld worden. Dat was gisteren..
src_esther
5-sterren

Berichtdoor src_esther » Zo 04 Nov 2018, 23:50

Ruiten zijn deze week geplaatst en ja hoor, vind ik een dode lijster die geprobeerd heeft naar binnen te vliegen. Zonde van zo'n prachtig diertje... Het was nog warm. :'( even later hoorde ik de partner? roepen, roepen en roepen, getver... :'( :'(
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Ma 05 Nov 2018, 06:18

src_esther schreef:Ruiten zijn deze week geplaatst en ja hoor, vind ik een dode lijster die geprobeerd heeft naar binnen te vliegen. Zonde van zo'n prachtig diertje... Het was nog warm. :'( even later hoorde ik de partner? roepen, roepen en roepen, getver... :'( :'(

OH, dat echt stom.
Spikkelneus
5-sterren

Berichtdoor Spikkelneus » Ma 05 Nov 2018, 13:50

Zit ik hier op BP altijd al die spaanse stichtingen te verdedigen; heb ik me vandaag toch een aanvaring gehad met zo´n vrijwillige tr*t!
Boos, verdrietig en ook behoorlijk beledigd ben ik nu >:( :'(
CindyMayella
5-sterren

Berichtdoor CindyMayella » Ma 05 Nov 2018, 16:51

Ik ben vandaag 45 geworden (al geven sommige mensen mij 35 ;) ).... maar zit behoorlijk in een dip... gisternacht is het nl precies 3 jaar geleden dat ik op de IC belandde en al het gedonder met mn darmen is begonnen... ik heb het, helaas, nog geen plekje gegeven door alles wat er is gebeurd... ben boos, verdrietig etc :( :-[ :-\ :'(
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Ma 05 Nov 2018, 19:11

Spikkelneus schreef:Zit ik hier op BP altijd al die spaanse stichtingen te verdedigen; heb ik me vandaag toch een aanvaring gehad met zo´n vrijwillige tr*t!
Boos, verdrietig en ook behoorlijk beledigd ben ik nu >:( :'(

De goeden hebben altijd te lijden onder de slechten Spikkelneus, laat je humeur niet verpesten door 1 iemand die dat niet waard is.

@CindyMaybelle :bigarmhug:
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Ma 05 Nov 2018, 20:11

CindyMayella schreef:Ik ben vandaag 45 geworden (al geven sommige mensen mij 35 ;) ).... maar zit behoorlijk in een dip... gisternacht is het nl precies 3 jaar geleden dat ik op de IC belandde en al het gedonder met mn darmen is begonnen... ik heb het, helaas, nog geen plekje gegeven door alles wat er is gebeurd... ben boos, verdrietig etc :( :-[ :-\ :'(
Sterkte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Ma 05 Nov 2018, 20:55

Knuffel voor iedereen hier!! :-*

Mijn klaag: net een teek van Atz af geplukt :-X Het is verdorie november!! >:(
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Di 06 Nov 2018, 15:31

Na keelpijn komt t snot >:(
Langleve paracetamol
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Di 06 Nov 2018, 19:18

Kim_S schreef:Knuffel voor iedereen hier!! :-*

Mijn klaag: net een teek van Atz af geplukt :-X Het is verdorie november!! >:(

Hier een ieniemienieteek van onze pup afgehaald. Nou ja, weet hij meteen wat "teek verwijderen" inhoudt ;-)

Suzanne
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Di 06 Nov 2018, 19:44

Suzanne schreef:Hier een ieniemienieteek van onze pup afgehaald. Nou ja, weet hij meteen wat "teek verwijderen" inhoudt ;-)

Suzanne

Ons pupje van 2,5 jaar en 35 kilo weet héél goed wat dat inhoudt, helaas voor mij :P
Maar hij is gelukkig wel omkoopbaar tegenwoordig :biggrin2:
Suzanne
5-sterren

Berichtdoor Suzanne » Di 06 Nov 2018, 22:16

Kim_S schreef:Ons pupje van 2,5 jaar en 35 kilo weet héél goed wat dat inhoudt, helaas voor mij :P
Maar hij is gelukkig wel omkoopbaar tegenwoordig :biggrin2:

;-) De volwassen honden vinden het doorgaans prima, even afhankelijk waar dat kreng zit. Ooit op de balzak van 1.. dat was wat minder ;-) Maar ja, ook puppie moet eraan wennen en dan kunnen we het maar gehad hebben.
net als oortjes kijken, oogje kijken, voetje kijken, nagels knippen, borstelen... hoort er allemaal bij.

Suzanne
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Di 06 Nov 2018, 22:45

Mijn schouder doet extra zeer vandaag en heb een oefening van de fysio voor mijn rug die meer in de martelkamer thuishoort :-X ik was het even zo verschrikkelijk ZAT vanavond. Ik zou best weer een keer een dag gewoon pijnvrij door het leven willen en de dag dat ik me zonder gehannes uit kan kleden en weer een fietsstuur vast kan houden (niet noodzakelijk in die volgorde trouwens) gaat de vlag uit.

((((ik moest het effe kwijt ))))))
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”