Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3358469
Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358470
Eef+doggies schreef:Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Oh wat naar, beterschap!
Door Siberienne
#3358475
Eef+doggies schreef:Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Oh auw... ja schouder is heel onhandig als die het niet goed doet. Breek me de bek niet open :( Sterkte!

Onze ex buuv hals ook zo’n akkefietje maar die is uiteindelijk wel geopereerd aan rotator cuff scheur. Ik wil je niet bang maken, maar ben je hiermee wel bij (goede) orthopeed geweest?
Door MillyMol
#3358507
Eef+doggies schreef:Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Auw auw auw!!! Ik zou toch ook voor de zekerheid een orthopeed mee laten kijken. Het kan bijna niet anders of er moet even gecheckt worden of je geen letsel aan het schouderkapsel hebt. Sterkte!
Door MillyMol
#3358508
Ik ben weer terug in Nederland na een weekje op mijn Hongaarse heuvel. Wat een rust en stilte daar! Heerlijk. En ’s nachts af en toe een burlend hert, een uil of jakhalzen. De plannen voor de verbouwing aan het huis krijgen vorm. Nog ongeveer 2 jaar werken, zucht.
Door hannabelgje
#3358510
Teleurgesteld in de klantenservice van Samsung. Ik zou binnen 6 weken 100 euro cashback krijgen na aankoop van een samsung product. Eerst al een mail dat ze het niet gingen halen en dat het uiterlijk wk 43 werd. Het is morgen wk 44 en ik heb nog steeds geen 100 euro terug. Ik vind dat echt niet netjes. Ik zit inmiddels al een week of 10 op mijn geld te wachten. Ik heb ze een mail gestuurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3358534
Eef+doggies schreef:Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Oh bah, veel sterkte ermee. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pluk
#3358535
hannabelgje schreef:Teleurgesteld in de klantenservice van Samsung. Ik zou binnen 6 weken 100 euro cashback krijgen na aankoop van een samsung product. Eerst al een mail dat ze het niet gingen halen en dat het uiterlijk wk 43 werd. Het is morgen wk 44 en ik heb nog steeds geen 100 euro terug. Ik vind dat echt niet netjes. Ik zit inmiddels al een week of 10 op mijn geld te wachten. Ik heb ze een mail gestuurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Heb je facebook of Insta?
Dan zou ik daar wat posten. Webcare is vaak sneller dan de "normale" klantenservice.
Door hannabelgje
#3358539
pluk schreef:Heb je facebook of Insta?
Dan zou ik daar wat posten. Webcare is vaak sneller dan de "normale" klantenservice.
Ik geef ze eerst een kans om het op te lossen voor ik social media op ze loslaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358550
Spierpijn is altijd erger de tweede dag :-X

Ik heb spierpijn in mijn scheenbenen (van 2 km lang een dolle pony met heel veel haast tegenhouden). Ik stapte vanmorgen uit bed en viel bijna om. Kennelijk zijn scheenbeenspieren best belangrijk bij het recht overeind staan ::) .
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3358556
Kaela schreef:Spierpijn is altijd erger de tweede dag :-X

Ik heb spierpijn in mijn scheenbenen (van 2 km lang een dolle pony met heel veel haast tegenhouden). Ik stapte vanmorgen uit bed en viel bijna om. Kennelijk zijn scheenbeenspieren best belangrijk bij het recht overeind staan ::) .
;D
Oei sorry. Ik hoop dat het snel betert. ;)
Door Eef+Stippels
#3358559
Bedankt voor de lieve beterschapswensen! :-*

Het was idd verschrikkelijk pijnlijk :o
En het duurde ook nog een half uur voor we bij het juiste ziekenhuis waren, waar een arts was die hem terug in de kom kon zetten.

Geen idee of het een orthopeed was, ik had nogal moeite met overeind blijven ivm de pijn en heb de helft niet meegekregen :-[
Ik hoop heel hard dat er verder geen schade is...
Er zijn wel foto's gemaakt, die waren goed.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3358566
Eef+doggies schreef:Ik ben vrijdag van de trap gevallen. Schouder uit de kom en bont en blauw. Wat ben je dan ineens beperkt en afhankelijk :-X
Ohnee, wat een narigheid.
Doe je heel voorzichtig de komende 6 weken. Beter nu even niks voor 6 weken dan de rest van je leven last van een schouder die steeds uit de kom vliegt.
Veel sterkte
Eef+doggies schreef:Ik hoop heel hard dat er verder geen schade is...
Er zijn wel foto's gemaakt, die waren goed.
Je banden zijn allemaal opgerekt, daarom dus 6 weken echt rust. Schade aan banden en pezen zijn niet zichtbaar op een foto..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door