Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3357425
Dat dronk ik net op voor we erin reden dus nu moet ik ook plassen. Toptiming!
Door Mandarijn
#3357426
eelke schreef:Dat dronk ik net op voor we erin reden dus nu moet ik ook plassen. Toptiming!
Gelukkig heb je een leeg flesje om te vullen........wel goed mikken!!! :sofa:
Door Mandarijn
#3357428
eelke schreef:Oh ja, inderdaad! En genoeg tijd om te oefenen!
Zo als ik het las, gaat het nog een paar uur duren
Door eelke
#3357429
Ik hoop dat we er over een tijdje wel over de vluchtstrook langs kunnen... of dat ze vanaf de achterkant de file gaan ontruimen.

Of dat we wat te drinken of eten krijgen.

Maar het zal wel ijdele hoop zijn.
Door Mandarijn
#3357430
eelke schreef:Ik hoop dat we er over een tijdje wel over de vluchtstrook langs kunnen... of dat ze vanaf de achterkant de file gaan ontruimen.

Of dat we wat te drinken of eten krijgen.

Maar het zal wel ijdele hoop zijn.
Dat 1e lijkt het geval richting Rotterdam.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3357436
eelke schreef:Ik hoop dat we er over een tijdje wel over de vluchtstrook langs kunnen... of dat ze vanaf de achterkant de file gaan ontruimen.

Of dat we wat te drinken of eten krijgen.

Maar het zal wel ijdele hoop zijn.
Dat is balen zeg, hopelijk dat het toch niet te lang meer gaat duren voor er een oplossing is.
Is het flesje mikken al gelukt? Afbeelding
Door eelke
#3357439
We rijden! Op de bestemming is iedereen al naar huis, dus wij gaan nu ook via de snelweg terug.

3,5 uur in de auto en bestemming niet eens bereikt, haha.
Door Lizzy
#3357441
eelke schreef:We rijden! Op de bestemming is iedereen al naar huis, dus wij gaan nu ook via de snelweg terug.

3,5 uur in de auto en bestemming niet eens bereikt, haha.
Kelere, wat een narigheid! Ik hoop dat je nu snel door kunt rijden :-* ! Doe voorzichtig :-*
Door hannabelgje
#3357675
Vanmorgen stond er om 4.45 een piepend en hijgend hondje naast mijn bed. De tuin was niet goed genoeg dus stonden we om 5 uur midden in de velden na een kort autoritje. Nadat ze haar hoge nood kwijt was vond ze het reuze gezellig. Ik zit nu lekker brak op het werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3357703
Ik ben een beetje verdrietig... De A15 komt in mijn achtertuin, wisten we toen we het huis kochten... In plaats van een in de jaren 70 voorbereid knooppunt, willen ze het per se op het drukste punt op de A12 aansluiten, waar minimaal 5x per week een ongeluk is... Zo hoeven ze niet onder de betuwelijn door en dat bespaart geld...

Nu moeten er 300 bomen weg... (en mensen hun huis uit e.d.)
Fijn al die nieuwsberichten, maar als je er dan langsrijdt, en al die prachtige grote eikenbomen met hun prachtige kleuren ziet, en op elke boom een oranje streep... Word ik daar wel verdrietig van... :'(
Door zurca
#3357707
Fenixjuh schreef: al die prachtige grote eikenbomen met hun prachtige kleuren ziet, en op elke boom een oranje streep... Word ik daar wel verdrietig van... :'(
Daar zou ik ook verdrietig van worden :'( Zo zonde....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door