Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3355406
Nou ik liep ook gewoon door, want ondertussen sprong die blije lab daar los rond Joep en die vind dat niet per see tof. En dan zo in de buurt van de weg...

Ik kende de dame ook niet, ze was een soort van 'op leeftijd', in de 60 ofzo? Niet fief genoeg om die hond aan te kunnen. Ik kreeg het idee dat ze er ook wat onwennig bij liep, dus al met al, aan het oppassen op die hond? Hond van iemand anders aan het uitlaten? Zo'n indruk kreeg ik.

Overigens is mijn 'val dood' blik wel een echt goeie hoor, dus mijn gedachten waren vast duidelijk.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355424
Aja die blik, die ken ik zelf ook :biggrin2: "conversatie" dodend zeg maar

Nou hopelijk heb je geen erge last van je enkel
Door eelke
#3355426
Nee joh, hoogstens een blauwe plek. Ik overleef het wel :cool: de irritatie was erger dan m'n enkel
Door - pien -
#3355492
Too schreef:Verdomde wachtwoorden :wall:

Wie kan t in godesnaam schelen welke bibliotheekboeken ik leen..... 8-15tekens, hoofdletter, onderkast en symbool....houtochop
Probeer 's Keepass ;)
Door Eef+Stippels
#3355494
eelke schreef:Ik loop op het einde van het bospad, smaller stuk. Komt een mevrouw met een labrador aan, staat op de stoep naar mij te kijken, denkt oh jee, loopt dan toch maar onas pad in. Lab aan de flex denkt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej en zet een sprintje richting ons in, mevrouw laat de flexriem expres maar los want die klap kan ze denk ik niet opvangen, lab rent door, flexhandvat komt er natuurlijk achteraan, ram, tegen mijn enkel.

Ik heb mijn 'val dood' blik' maar weer eens geoefend. Sorry, ik zag je te laat. Jaja.
Jeee, de deur uit gegaan met het verstand op nul blijkbaar ::)


Beterschap Siberienne!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355496
- pien - schreef:Probeer 's Keepass ;)
Ja maar soms is het verzinnen onmogelijk!
Heb ik ook ooit gehad, en ml laatst ook, hij kreeg de combinatie gewoon niet gemaakt, dus IT gebeld, en die kregen het ook niet voor elkaar! ;D :wall: :uglystupid2:

Ik had op mijn werk ook een spiekbriefje liggen aangezien ik iedere maand een nieuw moest verzinnen die zoveel af moest wijken van de vorige etc. Geweldige schijnveiligheid ::) En dan op de pc een bestand met de rest :P
Door - pien -
#3355498
Kaio schreef:Ja maar soms is het verzinnen onmogelijk!
Heb ik ook ooit gehad, en ml laatst ook, hij kreeg de combinatie gewoon niet gemaakt, dus IT gebeld, en die kregen het ook niet voor elkaar! ;D :wall: :uglystupid2:

Ik had op mijn werk ook een spiekbriefje liggen aangezien ik iedere maand een nieuw moest verzinnen die zoveel af moest wijken van de vorige etc. Geweldige schijnveiligheid ::) En dan op de pc een bestand met de rest :P
Ooo ;D
Door Siberienne
#3355514
Klaag van Shadow; meneer is alweer zonder hem op reis! Vanmorgen hoopvol snoetje naast de rugzak, maar het ging niet door (ML heeft 2e cursus in 3 weken) ik kreeg het eerste uur alleen een rug te zien...
20930606-56A8-4B25-B9B9-40AD6F63F177.jpeg
20930606-56A8-4B25-B9B9-40AD6F63F177.jpeg (1.05 MiB) 2365 keer bekeken
Door evelyn02
#3355527
eelke schreef:
Ik kende de dame ook niet, ze was een soort van 'op leeftijd', in de 60 ofzo? Niet fief genoeg om die hond aan te kunnen.

Overigens is mijn 'val dood' blik wel een echt goeie hoor, dus mijn gedachten waren vast duidelijk.
Oops, in de 60: stokoud :) :) . Ben ook in de 60 maar voel me niet stokoud en ben nog fief genoeg ;)
Door Too
#3355528
- pien - schreef:Probeer 's Keepass ;)
Die wil natuurlijk ook een beresterk wachtwoord >:(
Wat mij betreft overdrijven ze zo hier en daar een beetje met hun praaivessie...bibliotheek is er zo één
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3355529
Too schreef:Die wil natuurlijk ook een beresterk wachtwoord >:(
Wat mij betreft overdrijven ze zo hier en daar een beetje met hun praaivessie...bibliotheek is er zo één
Een beresterk wachtwoord kan ook een wachtwoordzin zijn of een soort pincode.

Sterke wachtwoordzin:
IkheetRonaldenikwoon@Leeuwarden

Sterke pincode:
00491357924680
Door hannabelgje
#3355550
Mijn nichtje van 18 is naar Leuven vertrokken om te gaan studeren. Dit is haar eerste weekend in haar kamer. Pfff lijkt wel of ik meer moeite heb met loslaten dan haar ouders. Gelukkig is die van 16 nog hier en brengen we heel veel tijd samen door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Too
#3355578
Ronald schreef: Een beresterk wachtwoord kan ook een wachtwoordzin zijn of een soort pincode.

Sterke wachtwoordzin:
IkheetRonaldenikwoon@Leeuwarden

Sterke pincode:
00491357924680
- pien - schreef:Probeer 's Keepass ;)

...thanks, zo lief dat jullie meteen je ehbo-koffertje te strijde trekken
(terwijl ik vooral heel hard en met veel plezier zat te zanikken, recreatief zeuren noemen we dat :biggrin2: )
Door MillyMol
#3355605
hannabelgje schreef:Mijn nichtje van 18 is naar Leuven vertrokken om te gaan studeren. Dit is haar eerste weekend in haar kamer. Pfff lijkt wel of ik meer moeite heb met loslaten dan haar ouders. Gelukkig is die van 16 nog hier en brengen we heel veel tijd samen door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Breek me de bek niet open… ik heb op 1 september mijn dochter weggebracht naar Schiphol. Die vertrok voor minimaal 7 maanden naar Nieuw Zeeland om onderzoek te doen voor haar thesis. Pffff. Ik ben met tranende ogen terug gereden naar huis en toen ik thuis kwam brak de dam door. :'( Ik heb de eerste nacht in haar bed geslapen. Nu gaat het wel hoor, maar ik mis haar verschrikkelijk. :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3355717
Pfff lig alweer uren wakker >:( Nouja nu zit ik beneden, was het gedraai zat. >:( wetende dat ik vanmiddag weer omvalt van vermoeidheid en s avonds nog weg moet >:( Krijg er genoeg van 1 nacht slapen 1 nacht niet of zo ::)

En sterkte met loslaten voor iedereen :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door