Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3353409
CindyMayella schreef:Morgen naar de GGZ met dochter en man..... bang, nieuwsgierig etc...... ff geen woorden, uitleg of wat dan ook...
Sterkte, laat het maar wat over je heen komen. Ze zijn daar om jullie te helpen. En dat gaan ze doen. ***knuffel*****
Door zurca
#3353423
Mieke alsnog gecondoleerd met het verlies van je moeder en schoonmoeder. Wat vreselijk voor jullie familie. Heel veel sterkte.

CindyMayella ook voor jou en je gezin veel sterkte toegewenst!!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3353437
CindyMayella schreef:Morgen naar de GGZ met dochter en man..... bang, nieuwsgierig etc...... ff geen woorden, uitleg of wat dan ook...
Heel veel sterkte. Afbeelding
Door Mandarijn
#3353529
Een kleine klaag. Wanneer is de wespen tijd voorbij?

Bas ging op zo'n rotbeest staan in het gras. Die stak hem in zijn voetkussentje en dat rotbeest bleef erin hangen. Nog erger: hij verloor zijn angel
Door Cathelijn
#3353551
Ik heb waarschijnlijk een nekhernia :(
Iemand daar ervaring mee?
De nachten en ochtenden zijn het ergst, qua pijn. Ik slaap graag op mijn zij maar dat gaat nu niet en dan word ik steeds wakker...
Bij de meeste mensen gaat het vanzelf over na een week of 8. Hopelijk heb ik dan nog maar een week of 2 te gaan, want dit is vrij slopend.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3353553
Niet persoonlijk, Eddie wel. Maar omdat de tussenwervelschijf bij hem op de uittredende zenuw drukte en hij daardoor zenuwpijn en uitval had in zijn linkerarm heeft hij een nieuwe tussenwervelschijf gekregen. In zijn geval zou de arm anders blijvend verlamd raken.

Is er bij jou op basis van een scan of MRI de diagnose gesteld?

Mocht je toch verder medische hulp nodig hebben: Nedspine in Ede is echt een aanrader.
Door Cathelijn
#3353557
Pauline schreef:Niet persoonlijk, Eddie wel. Maar omdat de tussenwervelschijf bij hem op de uittredende zenuw drukte en hij daardoor zenuwpijn en uitval had in zijn linkerarm heeft hij een nieuwe tussenwervelschijf gekregen. In zijn geval zou de arm anders blijvend verlamd raken.

Is er bij jou op basis van een scan of MRI de diagnose gesteld?

Mocht je toch verder medische hulp nodig hebben: Nedspine in Ede is echt een aanrader.
Dank je Pauline. Nee ik ben nog niet bij een neuroloog geweest. Mijn huisarts vermoedt dit n.a.v. mijn klachten.
Ik heb geen uitvalsverschijnselen, maar wel uitstralende pijn in mijn arm. Voor nu fysio en over twee weken weer naar de huisarts tenzij het erger wordt, dan eerder.
Ik dacht dat ik best wat pijn gewend was maar zenuwpijn is weer heel wat anders :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door