Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3352392
pearlsofpassion schreef:Jij bent precies in vorm vandaag. :P
Nee, natuurlijk zit ik daar niet echt mee. Tis gewoon echt niet leuk, want onverwacht. Beetje een teleurstelling.
Euh nee, niet in vorm, ik heb ook 3 kilo te veel ::)

Maar dan is het goed. Gewoon een eueuuhhggg ik voel me vandaag even dik - vrouwen klaagje mag. Als je verder maar trots op je lijf bent, heeft 3 kinderen gemaakt hoor, dat lijf!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3352398
:biggrin2:
Ja, das waar. Dat voel ik momenteel nog wel. :-X
Nee, ik ben geen vrouw van complexen, ook niet over m'n gewicht. Ben nooit echt slank geweest, dus dat verwacht ik ook niet. Maar elke borstvoedingsperiode komt er wel wat bij. En dat wordt op den duur best wel veel... :P
Ik vond het altijd wel heerlijk dat ik tenminste geen zwangerschapskilo's overhield. Tot nu dus. ::)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3352412
pearlsofpassion schreef:Ik ben maar 7kg kwijt van de bevalling. :-\
Ik ben 10kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, wat heel mooi is en wat ik de eerdere keren ook altijd had. Zelfs iets minder dan de eerste keren.
En normaal ben ik ook wel 10 of 11 kg kwijt na de bevalling. Stevige baby's, redelijk wat vruchtwater enz...

En nu dus niet... :'( gewoon 3 kg meer dan voorheen. Ik begrijp het niet. Hoe kan ik nu maar 7kg verloren hebben terwijl de baby zelf al 4kg woog?

Dat belooft, want ik ben er zo eentje die van borstvoeding aankomt ipv afvalt, wegens ontzettende honger. En m'n melk komt nog maar net op gang en ik begin het al te merken. Ik zou wel kunnen blijven eten.
Dat worden nog zware maanden als ik niet verder wil aankomen. :'( En ik wil op termijn, ooit, minstens 15kg lager uitkomen, dus nog meer aankomen is niet de bedoeling.
Uhhh.... geniet eerst maar van je gezin, dr komt genoeg op je af en je hebt een ‘groot’ gezin..... die laatste kilo’s gaan er echt wel af.... maak je daar geen zorgen over...... komt goed :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352414
Nou PoP, het is maar 3 kilo, maar natuurlijk heb je net als bijna iedere vrouw zoiets van nee 3 kilo de verkeerde kant op ::) Wellicht is dat nog hoofdzakelijk vocht ?
Gaat vast nog wel goed komen hoor, ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3352415
Vandaag met Fozzy naar een voor mij nieuwe da praktijk geweest, ( ken mensen die daar komen waarvan ik waarde hecht aan hun oordeel erover) toch nog een half uurtje rijden.
Nou ik moest wel iets langer wachten maar dat komt dus ook omdat er de tijd genomen wordt. Bij Fozzy dus ook! Toch wel een half uurtje. Wat gepulkt, toen plaatselijk verdoofd en gat iets groter gemaakt en verder " gepulkt". Er is iets kleins uitgekomen dat een grasaar geweest kon zijn. Nu dus open wondje, welke ik moet weken en heeft wel AB ervoor gekregen, was een flinke bult. En we willen over anderhalve week naar waterwerk kamp. ::)
Fozzy was heel lief, gaf zelfs nog kusje aan de DA, wat doet ie dat altijd goed zeg, en goed ik zat onder het kwijl van een "mama ik hang over je schouder hondje" :biggrin2:
Nu maar hopen dat het allemaal snel geneest.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352420
Beterschap voor Fozzy! Fijn dat dat het met een plaatselijke verdoving opgelost kon worden!

Oke, ik moet het er even uit gooien:

Wat kunnen mensen toch ZEUREN!

We krijgen vanaf morgen De Reuzen in de stad. Hartstikke leuk, een soort straattheater met 3 enorme poppen die door tientallen mensen in beweging worden gebracht, door de straten lopen en een verhaal uitbeelden.
En daarvoor worden straten afgezet en mag er op plekken tijdelijk niet geparkeerd worden. Ja, ik snap het, dat is niet voor iedereen even leuk. Maar kom op. Op de meeste plekken gaat het om 1 of hooguit 2 dagdelen. Het is ruim van te voren aangekondigd en het gaat om de hoofdstraten en parallelweggetjes. Dus dan parkeer je je auto een straatje verder, of je blijft gewoon een dagje thuis, of je gaat een middagje bij een bekende zitten.

Is het nou echt nodig om dan op elke plek van het internet te gaan zitten zeuren, mekkeren, mopperen, schelden en tieren???

Ja dat is het en ik zou het gewoon niet moeten lezen... I know!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3352453
Van 10 tot een uur of 4: geen tv, radio, internet en wifi.....

Dan merk je pas hoe afhankelijk je eigenlijk bent van internet etc... was ook weer erg blij dat ik kon appen ;) ... en watbmuzeik om me heen (kids gingen begin vd middag naar opa en oma, dus daarna was het erg stil)....
Gebruikersavatar
Door Ina
#3352488
Kaela schreef:Beterschap voor Fozzy! Fijn dat dat het met een plaatselijke verdoving opgelost kon worden!

Oke, ik moet het er even uit gooien:

Wat kunnen mensen toch ZEUREN!

We krijgen vanaf morgen De Reuzen in de stad. Hartstikke leuk, een soort straattheater met 3 enorme poppen die door tientallen mensen in beweging worden gebracht, door de straten lopen en een verhaal uitbeelden.
En daarvoor worden straten afgezet en mag er op plekken tijdelijk niet geparkeerd worden. Ja, ik snap het, dat is niet voor iedereen even leuk. Maar kom op. Op de meeste plekken gaat het om 1 of hooguit 2 dagdelen. Het is ruim van te voren aangekondigd en het gaat om de hoofdstraten en parallelweggetjes. Dus dan parkeer je je auto een straatje verder, of je blijft gewoon een dagje thuis, of je gaat een middagje bij een bekende zitten.

Is het nou echt nodig om dan op elke plek van het internet te gaan zitten zeuren, mekkeren, mopperen, schelden en tieren???

Ja dat is het en ik zou het gewoon niet moeten lezen... I know!
Echt .... ik denk dat die mensen na vandaag (als ze zijn wezen kijken) allemaal toch wel heel erg onder de indruk zijn van het spectakel
Onwijs....wat prachtig gedaan en wat een organisatie zit daar achter zeg, indrukwekkend

Zag deze week al het filmpje van die hond van een metertje of 3 voorbijkomen op FB, toen vermoede ik al waar je het over had, daarnet een stuk in de krant met een filmpje over de duiker van 10 meter hoog :o ... echt super


..... of je 'buren' zijn nu nog chagrijniger, omdat het bezoekersaantal vandaag al zo groot was dat treinen zonder te stoppen stations voorbij reden omdat de trein al te vol zat.... kunnen ze EN niet met de auto EN niet met het openbaarvervoer ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352504
Nee de zeurpieten bleven zeuren. Op mijn werk ook een paar, niet normaal! Snap ik niet, zelfs als ke er niets aan vindt, dan accepteer je toch dat 400.000 andere mensen het wel gaaf vinden!

Maar ik heb genoten! Open straks even een topic, wel zo leuk!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3352527
Kaela schreef:Nee de zeurpieten bleven zeuren. Op mijn werk ook een paar, niet normaal! Snap ik niet, zelfs als ke er niets aan vindt, dan accepteer je toch dat 400.000 andere mensen het wel gaaf vinden!

Maar ik heb genoten! Open straks even een topic, wel zo leuk!
Die azijnpissers zijn het gewoon niet waard om te kunnen genieten van zoiets 'groots'... inderdaad, laat een ander er dan van genieten en ga zelf een rondje op de hei fietsen ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352529
Ina schreef:Die azijnpissers zijn het gewoon niet waard om te kunnen genieten van zoiets 'groots'... inderdaad, laat een ander er dan van genieten en ga zelf een rondje op de hei fietsen ;)
Precies!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3352601
Meerdere straten in de stad waren afgezet. De borden staan er al meer dan een week, met duidelijk data en tijden. Daarnaast hebben de bewoners van die straten allemaal een brief gehad wanneer er wat stond te gebeuren.
De beloning was natuurlijk dat in elk geval één van die reuzen gewoon bij jou door de straat kwam! En dat is echt wel een "once in a lifetime".

Van de 5 auto's die in de binnenstad waren weggesleept, waren er trouwens twee van gemeenteambtenaren... ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352616
Ronald schreef:Meerdere straten in de stad waren afgezet. De borden staan er al meer dan een week, met duidelijk data en tijden. Daarnaast hebben de bewoners van die straten allemaal een brief gehad wanneer er wat stond te gebeuren.
De beloning was natuurlijk dat in elk geval één van die reuzen gewoon bij jou door de straat kwam! En dat is echt wel een "once in a lifetime".

Van de 5 auto's die in de binnenstad waren weggesleept, waren er trouwens twee van gemeenteambtenaren... ::)

Waaahaha dat is wel grappig!

Vanmorgen ook nog een paar auto’s op de archipelweg weggesleept. De wegsleepbedrijfjws hoor je niet klagen!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3352618
Een klaag met een knipoog: ik moest ineens het gras weer maaien omdat het ineens groeit als kool ;D
Was toch even wennen na zo'n lange tijd niet groeien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3352929
Wist even niet in welk topic ik dit zou gaan plaatsen toch maar het klaagtopic. Afgelopen maandag is mijn moeder gecremeerd. Zij is de zondag ervoor op 94 jarige leeftijd overleden in het verzorgingshuis waar ze sinds 1.5 jaar woonde. Daarvoor heeft zij 4 jaar bij ons gewoond tot dat niet meer ging. De laatste weken waren voor haar echt niet leuk meer dus zijn we blij dat ze uiteindelijk heel rustig is ingeslapen. Maar dat neemt niet weg dat ik haar vreselijk mis.
Het bizarre feit wil dat mijn schoonmoeder 3 dagen na mijn moeder heel plotseling ook is overleden op 86 jarige leeftijd. Ze had samen met haar dochters en kleindochters een bezoek aan haar geboorteland Suriname gebracht. Op weg naar Nederland is zij in het vliegtuig onwel geworden. Reanimeren mocht niet meer baten in het vliegtuig is zij overleden. Morgen gaan wij haar begraven. Mijn kinderen hebben dus binnen 3 dagen 2 geweldige oma's verloren. Beiden worden ze vreselijk gemist.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door