Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3349294
Past niet helemaal hier, maar Kim en familie; een hele goede reis en ga heerlijk genieten van jullie welverdiende vakantie!
Oh en geef Anne een dikke knuffel van mij.
Door eelke
#3349299
Ik was gisteren een hommel aan het redden maar nu lag ie vanmorgen toch dood :( jammer, zo'n mooie grote pluizige. Hij dronk zo lief van het lepeltje.

We hebben wel een nestje achterin de tuin, maar dat zijn allemaal kleine mini hommeltjes. Die mogen blijven zitten. Ik vind het wel grappig, ik wilde eigenlijk 'knuffelbijen' bestellen maar ze waren ineens uitverkocht, nu heb ik toch een nestje.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3349314
eelke schreef:Ik was gisteren een hommel aan het redden maar nu lag ie vanmorgen toch dood :( jammer, zo'n mooie grote pluizige. Hij dronk zo lief van het lepeltje.

We hebben wel een nestje achterin de tuin, maar dat zijn allemaal kleine mini hommeltjes. Die mogen blijven zitten. Ik vind het wel grappig, ik wilde eigenlijk 'knuffelbijen' bestellen maar ze waren ineens uitverkocht, nu heb ik toch een nestje.
Wat leuk, ik kende dat helemaal niet. Gaat op het verjaardags verlanglijstje. :)



Om dat toch maar wat te klagen: twee dagen op het werk met sandalen gelopen die een band hebben om de achillespees. Nu pijn in m'n voet. >:( Moet ik ook niet doen hè. Maar het zijn zulke leuke sandalen en zonde om ze niet meer te dragen. Verkeerde zuinigheid. :P
Vandaag maar zoveel mogelijk barefoot.
Door eelke
#3349318
-Annemarie- schreef:Wat leuk, ik kende dat helemaal niet. Gaat op het verjaardags verlanglijstje. :)
Ja ze zijn leuk hé? Ik betwijfel alleen of het leuk werkt ivm mijn wespenallergie én inmiddels ook angst. Kweet niet of ze heel makkelijk van een wesp te onderscheiden zijn anders voorspel ik nogal vaak panieksprintjes...
Door Anne in Zweden
#3349328
Charlie Angel schreef:Past niet helemaal hier, maar Kim en familie; een hele goede reis en ga heerlijk genieten van jullie welverdiende vakantie! Afbeelding
Oh en geef Anne een dikke knuffel van mij. Afbeelding
Alvast een virtuele knuffel terug! :-* :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3349329
cj schreef:Bij mij is het goed mis. Lees einde oefening. Ik zal de app hieronder plaatsen die naar vrienden en familie heb gestuurd.

Bericht voor allemaal. Sommigen weten het al. Operatie niet geslaagd. Na openmaken en onderzoek zijn ze erachter gekomen dat er toch uitzaaiingen zijn. Tijdens de operatie heeft de patholoog dat onderzocht . Ik ben nu thuis, wilde gewoon niet langer blijven. Veel pijn door de grote wond van 35 cm. Maar heb goede pijnbestrijding .
Voorstel was om een hypec operatie te doen, maar dat is heel zwaar met veel complicaties en bijwerkingen en weinig kans op levensverlenging.
Zoals jullie weten heb ik altijd gezegd dat ik voor kwaliteit van leven ga en niet voor kwantiteit. Na 3 operaties ,chemo en 25 bestralingen die allemaal ziekmakend zijn geweest vind ik het nu genoeg . Ik ga nog wel met de oncoloog in gesprek voor een kwalitatief levensverlengende behandeling. Dat zal in ieder geval geen jaren zijn, maar dan moet ik denken aan maanden. Prognose voor nu is max. Een jaar.
Sorry voor de “platte tekst” maar ik kan onmogelijk iedereen nu opbellen of apart appen. Ik zal een kopie van mijn ontslagbrief bijvoegen , dan is mss het eea wat duidelijker. Dikke kus voor nu Sas
Wat verschrikkelijk, Saskia. :'(

Ik hoop dat de tijd die je nog gegund is niet overheerst zal worden door angst en pijn, en woede om het feit dat het leven je veel te vroeg wordt afgenomen, maar dat je ook een gevoel van berusting mag ervaren. Dat er tijd is voor mooie, goede gesprekken met alle dierbaren van wie je afscheid moet nemen, dat je de kracht zult hebben om de dingen te doen die je nog wilt doen. Dat er niet alleen tranen van verdriet zullen vloeien maar ook van het lachen - om waardevolle herinneringen en om gebeurtenissen in het hier en nu waar je nog plezier uit haalt. Ik hoop dat er nog veel van dat soort gebeurtenissen zullen zijn voor je.

Sterkte met alles wat komen gaat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3349340
Aaaargh vandaag naar de fiets gelopen met smeerolie en in sleutelgat gespoten. Helaas nog geen beweging in de sleutel dus mijn fiets staat nog steeds vast bij de supermarkt. Voordeel is dat hij niet zomaar wordt meegenomen. Nadeel is dat ik hem zelf ook niet mee kan nemen en gebruiken ::)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3349342
dinky89 schreef:Aaaargh vandaag naar de fiets gelopen met smeerolie en in sleutelgat gespoten. Helaas nog geen beweging in de sleutel dus mijn fiets staat nog steeds vast bij de supermarkt. Voordeel is dat hij niet zomaar wordt meegenomen. Nadeel is dat ik hem zelf ook niet mee kan nemen en gebruiken ::)
zit er geen fietsenmaker in de buurt die een trucje heeft?

ik herinner me ineens dat ik vroeger voor mijn scooter een slot had dat ik soms een ferme tik moest geven. Door aangekoekt vuil zat er dan wat vast of zo.
Even flink tegen de straat aan meppen was dan de truc ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3349347
pluk schreef:zit er geen fietsenmaker in de buurt die een trucje heeft?

ik herinner me ineens dat ik vroeger voor mijn scooter een slot had dat ik soms een ferme tik moest geven. Door aangekoekt vuil zat er dan wat vast of zo.
Even flink tegen de straat aan meppen was dan de truc ::)
Ferme klappen tegen hekje heeft het slot al gehad. Heeft helaas niet geholpen. Fietsenmaker die in het centrum zat zit er niet meer. Dit is inderdaad ook een dik scooterslot ::)
Fietsenmaker zoeken kan ik inderdaad nog wel proberen :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3349366
Iemand ervaring met Orgametril??? Is nl mn medicatie via de gyneacoloog.... heb de bijsluiter gelezen en het een en ander opgezocht... ben er niet zo blij mee :-\ ....
Door eelke
#3349369
CindyMayella schreef:Iemand ervaring met Orgametril??? Is nl mn medicatie via de gyneacoloog.... heb de bijsluiter gelezen en het een en ander opgezocht... ben er niet zo blij mee :-\ ....
Ja. Niet leuk. Maar dat telt eigenlijk voor alle hormoongerelateerde medicijnen... :-\
Door eelke
#3349408
Er zat een hele grote spin tussen de tuinstoelen die ik af aan het vegen was en die rende tussen mijn benen door en toen moest ik gillen ( ::) ) en nu kriebelt het overal.
Door Eef+Stippels
#3349441
eelke schreef:Er zat een hele grote spin tussen de tuinstoelen die ik af aan het vegen was en die rende tussen mijn benen door en toen moest ik gillen ( ::) ) en nu kriebelt het overal.
:nerves: :nerves:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door