Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3348723
Dit soort berichten wil je niet krijgen.
Ik wens je nog veel goede momenten en de tijd waarin je alles kan doen en regelen wat je nog wil.
:bigarmhug: :bigarmhug: :
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348790
Mmm.... dan valt mijn klaag een beetje in het niet: heb een aanrijding veroorzaakt, eigen schade zelf betalen, daar gaat mn salaris van afgelopen periode..... :-[
Door Siberienne
#3348796
CindyMayella schreef:Mmm.... dan valt mijn klaag een beetje in het niet: heb een aanrijding veroorzaakt, eigen schade zelf betalen, daar gaat mn salaris van afgelopen periode..... :-[
Cindy, dat is ook balen...

Zal ik ook een kleine klaag doen? De acacia van de achterburen heeft last vd droogte. Nou is onze hele tuin met een laagje plakzooi bedekt (ik denk dat de boom zweet), kan ik elke dag de tuin vegen en... er heerst een plaag van kleine zwarte kevertjes van een paar mm groot. Alles zit onder: de tafel, de stoelen, mijn (witte) parasol. En ikzelf zodra ik in de tuin zit. Ik heb steeds jeuk :( het is gewoon vies. Ik plak vast aan mijn terras maar met een ontstoken slijmbeurs in mijn schouder de hogedrukspuit pakken is ook geen goed idee.....
Door fransbulletje
#3348805
@ Saskia..wat een vreselijk nieuws..
Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog een mooie tijd mag hebben met een ieder die je dierbaar is.
:-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348832
oo wat erg Saskia, vreselijk nieuws. Geen idee hoe je je nu moet voelen :'(
Heel veel sterkte :-*
Door Eef+Stippels
#3348833
Wat balen, Cindy. Je bent er lichamelijk goed vanaf gekomen?
Siberienne schreef: Zal ik ook een kleine klaag doen? De acacia van de achterburen heeft last vd droogte. Nou is onze hele tuin met een laagje plakzooi bedekt (ik denk dat de boom zweet), kan ik elke dag de tuin vegen en... er heerst een plaag van kleine zwarte kevertjes van een paar mm groot. Alles zit onder: de tafel, de stoelen, mijn (witte) parasol. En ikzelf zodra ik in de tuin zit. Ik heb steeds jeuk :( het is gewoon vies. Ik plak vast aan mijn terras maar met een ontstoken slijmbeurs in mijn schouder de hogedrukspuit pakken is ook geen goed idee.....
Jakkes. Jammer dat je niet gewoon lekker in je eigen tuin kunt zitten.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 17 jul 2018, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#3348857
Al verschillende dingen getypt en weer weggehaald....want wat voor woorden kan je nu typen?
Saskia, het klinkt zo "leeg" maar toch wil ik je laten weten dat ook hier aan je gedacht wordt. :bigarmhug: Ik wens je sterkte en kracht toe en hoop dat je samen met je arts een manier kan vinden om jouw tijd hier nog zo goed mogelijk door te brengen.
Door smulpaap
#3348861
Wat erg om te moeten lezen lieve Sas :'(

Het eerste wat in mij opkomt is .... waarom jij :-*
Ook ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe , en hopelijk kan je nog wat mooie momenten plukken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348875
Oh ja, moet woensdag naar de gyn.... vorig jaar al geconstateerd dat mn cyste wel wat kleiner is geworden maar dr zat teveel (onverklaarbare hoeveelheid) vocht achter mn baarmoeder te zitten.... tijdens mn laatste operatie, 7/12 na de operatie van 4/12, bleek er weer/nog steeds teveel vocht te zitten, dus een drain....

Ik zit vol in de overgang (en dat is echt niet leuk meer), zeg maar gewoon vreselijk... ik weet het even niet meer :-[ .... soms......

Edit:
Nou hoop ik dat de eigenaren het niet lezen, zoja, jammer dan...
Ik heb regelmatig contact met de vorige eigenaren van Saar.... voor de zoveelste keer zitten ze in het buitenland... Saar is nu ruim 3 maanden bij ons... Van de verhalen die ik vertel, is 3/4 deel nieuw voor ze.... ben ik nou gek geworden, of zien wij een hele andere hond, juist omdat er altijd iemand thuis is e.d., of zie ik spoken???? Zo sneu, hoe ze eerst leefde en hoe nu..... echt... ik overdrijf niet, mn meisjes zijn helemaal verliefd op haar (zo’n knuffelbeertje etc), wij zijn echt gek op haar.... wij zijn zo blij dat ze bij ons is.....
Door Siberienne
#3348888
CindyMayella schreef:Oh ja, moet woensdag naar de gyn.... vorig jaar al geconstateerd dat mn cyste wel wat kleiner is geworden maar dr zat teveel (onverklaarbare hoeveelheid) vocht achter mn baarmoeder te zitten.... tijdens mn laatste operatie, 7/12 na de operatie van 4/12, bleek er weer/nog steeds teveel vocht te zitten, dus een drain....

Ik zit vol in de overgang (en dat is echt niet leuk meer), zeg maar gewoon vreselijk... ik weet het even niet meer :-[ .... soms......

Edit:
Nou hoop ik dat de eigenaren het niet lezen, zoja, jammer dan...
Ik heb regelmatig contact met de vorige eigenaren van Saar.... voor de zoveelste keer zitten ze in het buitenland... Saar is nu ruim 3 maanden bij ons... Van de verhalen die ik vertel, is 3/4 deel nieuw voor ze.... ben ik nou gek geworden, of zien wij een hele andere hond, juist omdat er altijd iemand thuis is e.d., of zie ik spoken???? Zo sneu, hoe ze eerst leefde en hoe nu..... echt... ik overdrijf niet, mn meisjes zijn helemaal verliefd op haar (zo’n knuffelbeertje etc), wij zijn echt gek op haar.... wij zijn zo blij dat ze bij ons is.....

Sterkte bij de gyn!

Ik denk dat honden bij een nieuwe eigenaar echt heel anders kunnen zijn/zich kunnen ontwikkelen. Hebben wij bij onze eerste husky ook gehad. En zag ik bij een herplaatser bij een vriendin ook: van een hond die niks durfde qua klimmen en niet het water in wilde en panisch was voor vliegen, tot 1 die overal mee naar binnen stapt, op vanalles kan klimmen, daar plezier in heeft en nu ook heeft leren zwemmen en continu in het water duikt en relaxen buiten in de tuin ligt te slapen. Ze is nu bijna 5 jaar bij hun geloof ik, en laat nog steeds nieuwe ontwikkelingen zien. Zo leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door