Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door enya13
#3348026
is ook niet leuk meer.
sinds half april al die pokkehitte en droogte, grrrr!
in het noorden van het land [nl] is het stukken koeler.
en ook nog geen enkele verkoeling of neerslag op komst.....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3348027
Kleine klaag...

Ik had gehoopt al meer aan het werk te zijn, zodat ik het UWV vóór kon blijven. Helaas... dat gaat dus niet lukken.
Van de week gesprek gehad met de ARBO arts en die zei onomwonden: "u gaat te hard, gas terugnemen meneer!".

Nu word ik per 1 augustus a.s. voor 50% beter gemeld. Ik hoop dat ik dan inderdaad halve dagen aan het werk kan zijn.
Volledig herstel wordt niet eerder verwacht dan eind van dit jaar/begin volgend jaar.

Mijn cunning plan om verlof op te nemen tot het eind van het jaar om dan per saldo nog maar twee dagen per week te werken werd afgeschoten. Dat laat u niet zien wat de belastbaarheid is en schuift u het probleem voor u uit...

Eigenlijk heeft de arts best wel gelijk. Maar ja... Gelijk hebben en je daarbij neerleggen is nog wel even een dingetje...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3348028
Dat is ook een dingetje Ronald, maar jij gaat je er netjes bij neerleggen, hoe moeilijk het ook is.
Een dikke knuffel, nu nog even op afstand.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348044
Begrijpelijk dat het een tegenslag is Ronald, je wilt immers altijd die jonge God blijven die alles kan :cool: Dan is het moeilijk wanneer je lijf niet wil doen wat je hoofd graag wil. Succes met je neerleggen bij het langzamere tempo van herstel :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348071
Mijn vlees ontdooit te traag... :-\

Vanmorgen een aantal pakken uitgehaald om te portioneren en deels te malen. De helft heb ik al gedaan. Maar sommige zijn wat groter en blijkbaar ontdooien die dus echt veel trager. Niet een paar uur, zoals ik verwacht had maar echt meerdere malen trager.
Hertenvlees is nochtans een pak van maar een dikke 5 cm (wel vacuum) maar er staat op de onderkant nog ijs op en is nog steenhard. Dat zou je toch niet verwachten bij 25 graden (binnen).
In de zon leggen vind ik ook wat te ver gaan. ::)

Pffff, dat wordt zwaar labeur, laat op de avond.

En dan zijn de kippenruggen ook nog eens karkas ipv enkel rug. Die kammen moet ik er dan afhalen, want voor de katten te kaal. Extra werk én meer weggesmeten geld... :(
Door Siberienne
#3348072
‘K wou even laten weten dat ik weer thuis ben en bij mijn papa. Hij gaat beetje beter. Dank voor jullie steun!
@ronald ik ken het gevoel, de rest heeft de wijze woorden al gezegd. Go with the flow is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is wel lekker om dat een beetje te leren
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348081
Gister op weg naar huis, was net het hek uit bij mn werk, rij ik tegen mn voorganger op; ze trok op, ik ook, maar ze remde weer af... dus ik reed tegen dr achterkant :-[ .... deuk in mn bumper en en zit een stukje los..... balen!!!! Schade eigen auto moet ik zelf betalen... we zijn nu aan het zoeken naar iemand die het een beetje kan maken (bij een garage vinden we te duur, aangezien de auto zoveel niet meer waard is).... niet blij zo net voor de vakantie....
Door hannabelgje
#3348083
Gatver ik voel net in Zoë haar hals een enge bult. Eens kijken of we maandag ergens terecht kunnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door bloemetje
#3348088
hannabelgje schreef:30 graden op de slaapkamer. Ik vind het niet meer grappig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verhuizen naar de kop van Noord-Holland.
Hier is het nog niet boven de 23 gr geweest in huis.
Door zurca
#3348195
Ik zit mij rot te ergeren :-X
Afgelopen vrijdag is het 2 weken geleden dat de taxateur is geweest voor ons huis. Toen wij die afspraak maakte werd er verteld dat het een week zou duren om het rapport rond te krijgen, dat werden er al 2 toen ik er nogmaals naar vroeg toen de taxateur hier was. Inmiddels zijn die 2 weken voorbij, nog geen rapport. Vandaag al twee keer gebeld, ze zijn er mee bezig krijg ik dan te horen. Ik wil weten hoever het rapport is, is het al bij de NWWI geweest? Is het daar nog helemaal niet geweest?! Hopelijk hoor ik dat straks, zoniet bel ik weer....Ik ga bellen tot ze me zo zat zijn :-X :-X :-[
Zeg geen dingen die je niet na kan komen, maak geen afspraken die niet haalbaar zijn....

Inmiddels is het dus zo dat we de deadline niet meer halen om onze hypotheek over te sluiten en dat irriteert mij mateloos...
Door Eef+Stippels
#3348198
Jeee Zurca :-X
Heel verveld als mensen zich niet aan hun afspraken houden en er dan ook nog zo omheen draaien >:(
:bigarmhug:
Door Siberienne
#3348216
Ons pap is er niet meer. Afgelopen weekend kreeg hij weer een complicatie. Hij vond het genoeg, we hebben hem laten gaan. Vanmorgen is hij in ons bijzijn overleden. Het voelt zo raar om het zo op te schrijven, het lijkt nog onwerkelijk.

Nooit meer ‘opa met de kaas’ voor de mannen. Hij genoot er zo van om onze honden kaas te voeren en te knuffelen. Ze wisten dat ook precies. Zelfs ontsnappingkoning Chenak kwam terug racen toen hij het plastic zakje van opa hoorde ritselen.

Voor pap is het goed zo, hij heeft rust. Maar we missen hem. :-\ :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door