Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3347678
Jeetje wat heftig Constance kan me voorstellen dat dit er inhakt. Heel veel sterkte!

Mini klaag: wil vanmorgen thuiswerken bij het opstarten van de laptop begint het ding te updaten… is al ruim een half uur bezig :-X Dacht juist dat ik bij het afsluiten de laatste keer had gezegt afsluiten en updaten om dit geneuzel te voorkomen. Ben ook wel eens werk van een paar uur kwijtgeraakt omdat hij opeens in de update stand schoot, had het waarschijnlijk te vaak weggeklikt. Kon het document nergens meer terughalen en had natuurlijk niet vaak genoeg op opslaan gedrukt >:(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3347691
constance.blokzijl schreef:Thnx ladies; ik heb (net als ml) er gewoon slecht van geslapen. Het valt gewoon even hard, iemand die ogenschijnlijk gezond is, vol in het leven staat, en dat is ineens voorbij.....
Dat is ook heel naar en onvoorstelbaar en mega verdrietig :'(

Heel veel stekte :-*
Door cj
#3347756
Nou niet echt een klaag, maar niet fijn. Volgende week woensdag de grote operatie in het Erasmus. Ik ga 11 uur onder zeil. Duim voor me svp.
Door Siberienne
#3347761
Maandag gesprek met de arts van mijn vader gehad, was alles nog heel aardig. Dinsdag vertrokken voor een cursus in Parijs en nu is hij ineens flink achteruit gegaan. Net over de telefoon de belanrijke dingen gezegd. Ik wil naar huis. :'( :'(
Gebruikersavatar
Door koekje
#3347762
Succes Saskia :-*



Siberienne: als je naar huis wil, moet je dat gewoon doen. Jammer van de cursus, maar sommige momenten zijn onmisbaar en onvervangbaar. Ik denk dat je op zulke momenten het beste naar je gevoel kunt luisteren.
Door El_Kato
#3347764
Ooooh bah Siberienne ik snap dat je nu niet zo ver weg wil zitten :'( Tot wanneer is de cursus? Anders gewoon naar huis gaan je bent ook niet zomaar thuis en je hoofd zal nu toch ook niet naar cursus staan :-*

Saskia, heel veel sterkte volgende week :-*
Door Siberienne
#3347765
Saskia, veel sterkte volgende week!

Ik bel morgenochtend vroeg met mijn broer, hij slaapt vannacht bij mijn vader in het ziekenhuis. En als ik me nog zo voel als nu, stap ik morgenochtend vroeg in de trein naar huis. Jullie hebben gelijk, mijn gevoel volgens is nu belangrijkste.
Door - pien -
#3347780
cj schreef:Nou niet echt een klaag, maar niet fijn. Volgende week woensdag de grote operatie in het Erasmus. Ik ga 11 uur onder zeil. Duim voor me svp.
Sterkte Saskia, ik duim dinsdag!

Siberiënne, sterkte, wat rot :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3347788
Saskia & Siberienne allebei heel veel sterkte.

Mijn duimen zullen draaien Saskia.

@ Siberienne; uit ervaring weet ik; bij twijfel altijd je gevoel volgen. Heb je meer tijd kun je daar alleen maar dankbaar voor zijn maar anders zul je jezelf altijd te kort doen.
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3347813
Ook van mij sterkte aan iedereen die het kan gebruiken!

OT: Ik ben ingeschreven voor de dogsurvival Zuid-Holland in september, nu blijkt dat je verplicht de Weil moet vaccineren bij je hond >:(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3347904
Inderdaad, Siberienne... Gewoon je gevoel volgen.

Toen mijn vader heel slecht was, was ik heel ongedurig op het werk. Ik ben ook maar naar huis gegaan. Daar zei ik dat ik nog even naar pa wilde. En Tjerk wilde ook wel mee.

We hebben samen afscheid kunnen nemen. Zo'n bijzonder moment... :'(
Door hannabelgje
#3348017
30 graden op de slaapkamer. Ik vind het niet meer grappig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door