Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3347603
Natuurlijk mag je er een mening over hebben als je geen kinderen hebt. Maar het is een wezenlijk verschil of je oordeelt vanuit (mede)moedergevoel of niet.
Nouja, eigenlijk wat Pop zegt dus.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3347604
Kaela schreef:omdat jij en koekje vinden dat ik niets mag zeggen omdat ik geen kinderen heb
Hoho! Nu moet je mij geen woorden in de mond gaan leggen.
Ik zeg helemaal nergens dat je ergens geen mening over mag hebben of niet mag meepraten. Ik vroeg alleen aan Enya of zij kinderen had, of ze vanuit een hypothetische kwestie sprak of uit daadwerkelijk moedergevoel.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3347605
pearlsofpassion schreef:Ik heb jou toch ook niet gequote of aangesproken? ;)
Sommige dingen waren een reactie op jouw bericht, andere dan weer niet...
En ik heb ook niet gezegd dat je niets zou mogen zeggen.
Misschien dan de volgende keer juist wel quoten, want ik kan nu echt aan jou bericht niet zien wat je wel en wat je nu niet als reactie op mijn bericht hebt geschreven. Dat geeft heel vlot misverstanden.

En je bericht kwam op mij toch echt wel over alsof mensen zonder kinderen hun mond moeten houden. Als je dat niet zo bedoelde prima.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3347608
koekje schreef:Hoho! Nu moet je mij geen woorden in de mond gaan leggen.
Ik zeg helemaal nergens dat je ergens geen mening over mag hebben of niet mag meepraten. Ik vroeg alleen aan Enya of zij kinderen had, of ze vanuit een hypothetische kwestie sprak of uit daadwerkelijk moedergevoel.
Oke excuses. Zo kwam het heel sterk op mij over, maar duidelijk dat je het niet zo bedoelde.

Het feit alleen dat Enya juist het perspectief van de kinderen benadrukte, gaf mij overigens op geen enkele wijze het idee dat het moedergevoel en het belang daarvan ter discussie stond.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3347650
Pff vandaag begrafenis gehad van een neef, 44 was hij. Voor 3 weken terug een hartstilstand gehad, gedotterd, stent geplaatst en alles leek goed. Vorige week was hij weer thuis, woensdag was hij nog even samen met zijn vrouw op pad geweest voor zijn bedrijf, en hij mocht zelf nog niet rijden. Thuis nog gegeten en had hij gezegd ik ga even liggen ben moe. Zijn vrouw nog een kopje thee gebracht met een stukje pure chocola want dat zou goed zijn voor zijn hart hadden ze gezegd in het zh. Toen zijn zoontje naar bed moest nog even bij papa kijken, geroepen omdat zijn alarm ging en hij niet wakker werd, dochter van 13 heeft 112 gebeld en zijn vrouw heeft nog geprobeerd te reanimeren maar helaas.
Vind het zo bizar, denken dat alles goed is, je mag naar huis, zorgen dat je weer sterk wordt, en dan zo ineens is het gewoon over.
En hij was maar 3 jaar ouder dan wij (ml & ik) zijn....
En dit is niet de eerste van onze leeftijd maar de 3e al binnen een jaar waar wij heen moeten. Bah
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3347660
constance.blokzijl schreef:Pff vandaag begrafenis gehad van een neef, 44 was hij. Voor 3 weken terug een hartstilstand gehad, gedotterd, stent geplaatst en alles leek goed. Vorige week was hij weer thuis, woensdag was hij nog even samen met zijn vrouw op pad geweest voor zijn bedrijf, en hij mocht zelf nog niet rijden. Thuis nog gegeten en had hij gezegd ik ga even liggen ben moe. Zijn vrouw nog een kopje thee gebracht met een stukje pure chocola want dat zou goed zijn voor zijn hart hadden ze gezegd in het zh. Toen zijn zoontje naar bed moest nog even bij papa kijken, geroepen omdat zijn alarm ging en hij niet wakker werd, dochter van 13 heeft 112 gebeld en zijn vrouw heeft nog geprobeerd te reanimeren maar helaas.
Vind het zo bizar, denken dat alles goed is, je mag naar huis, zorgen dat je weer sterk wordt, en dan zo ineens is het gewoon over.
En hij was maar 3 jaar ouder dan wij (ml & ik) zijn....
En dit is niet de eerste van onze leeftijd maar de 3e al binnen een jaar waar wij heen moeten. Bah
Oh vreselijk.
Sterkte !
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3347677
Thnx ladies; ik heb (net als ml) er gewoon slecht van geslapen. Het valt gewoon even hard, iemand die ogenschijnlijk gezond is, vol in het leven staat, en dat is ineens voorbij.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door