Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3346517
pearlsofpassion schreef:Er staat een vogelschrikkanon in de velden achter ons huis. :-X
Gisterenavond nog om 22u20 afgegaan en vanmorgen om 6u45 weer. Ertussen ben ik niet zeker van al kan ik me moeilijk voorstellen dat ik er doorheen geslapen heb.

Net nu mn kip een kuiken heeft.
En ik hoop maar dat m'n konijnen er niet teveel van schrikken. Die zouden zomaar dood durven vallen van de stress...
Voor mensen is het naar het schijnt ook schadelijk. En telkens opschrikken is voor zwangeren ook allesbehalve gezond. Er dan nog vanuitgaande dat het geluid niet schadelijk is voor de baby... :-\

Die dingen zijn echt wel luid!
En naar het schijnt niet erg efficiënt tegen de vogels maar gewoon vrijwel niet gereglementeerd. :-X
Dat lijkt me zeker geen pretje :-X
Sterkte :-*

Siberienne schreef:Mijn pa ligt in het ziekenhuis, hij was gisteren zo overstuur en verdrietig. En ma ook. Dat doet au.
Sterkte :bigarmhug:
En beterschap voor je vader!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3346534
Buurmeisje is jarig. Dus de hele dag een springkussen voor de deur gehad met tig uitzinnige kinderen.
Inmiddels is t stokje overgenomen door t woonwagenkamp iets verderop. Daar is t feest blijkbaar. Een giga springkussen, een grote witte tent en een of andere volkszanger met de speakers vol open.

Misschien wil Liz dr buurvrouw ruilen?
Dan luister ik wel naar die haan :-)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346540
pluk schreef:Buurmeisje is jarig. Dus de hele dag een springkussen voor de deur gehad met tig uitzinnige kinderen.
Inmiddels is t stokje overgenomen door t woonwagenkamp iets verderop. Daar is t feest blijkbaar. Een giga springkussen, een grote witte tent en een of andere volkszanger met de speakers vol open.

Misschien wil Liz dr buurvrouw ruilen?
Dan luister ik wel naar die haan :-)
:biggrin2:

Hier lijkt het kanon gelukkig weer weggehaald. Ik zag ze vanmiddag ook met een groot landbouwvoertuigen in de weer op het veld dus ik vermoed dat de oogst binnengehaald is.
Dat valt dan nog wel mee. Een dikke dag overlast. :)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3346541
pearlsofpassion schreef::biggrin2:

Hier lijkt het kanon gelukkig weer weggehaald. Ik zag ze vanmiddag ook met een groot landbouwvoertuigen in de weer op het veld dus ik vermoed dat de oogst binnengehaald is.
Dat valt dan nog wel mee. Een dikke dag overlast. :)
Hier is t springkussen weer opgehaald en de muziek staat uit (of zo zacht dat ik t niet meer hoor).
Wel krijgen we nu als kers op de taart nog wat vuurwerk toe >:(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346544
Anne in Zweden schreef:Beter van wel. Annuleren kost twee dozen Roodkapje. :-X
Jeetje zeg... Afzetters... :-\
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3346562
Siberienne schreef:Mijn pa ligt in het ziekenhuis, hij was gisteren zo overstuur en verdrietig. En ma ook. Dat doet au.
Sterkte voor je ouders en een dikke knuffel voor jou. :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3346564
mijn kleine beer wordt echt een oude beer, ik zou toch echt willen dat kleine beer net zo lang zou leven als dat ik leef.
Door eelke
#3346568
Meneer kreeg het op zijn heupen. Schuur opruimen. Moet ineens per direct dat keukenblok daar eruit. Oke joh. Snok snok, hoppatee, zet ie het zware aanrechtblad tegen de tafel waar een lade half op staat, tafel schuift weg, hopsakee lade op de grond...die zat vol met bakjes spijkers, schroeven, krammetjes, en nu is het niet meer zo gezellig en ben ik maar binnen gaan zitten ;D

Meneer vergeet altijd dat ie poepchagrijnig wordt van zulke klussen en elke keer begint ie er zelf weer aan, wil ie snel zijn en dan gaat het altijd mis *zoektdekking*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346574
eelke schreef:Meneer kreeg het op zijn heupen. Schuur opruimen. Moet ineens per direct dat keukenblok daar eruit. Oke joh. Snok snok, hoppatee, zet ie het zware aanrechtblad tegen de tafel waar een lade half op staat, tafel schuift weg, hopsakee lade op de grond...die zat vol met bakjes spijkers, schroeven, krammetjes, en nu is het niet meer zo gezellig en ben ik maar binnen gaan zitten ;D

Meneer vergeet altijd dat ie poepchagrijnig wordt van zulke klussen en elke keer begint ie er zelf weer aan, wil ie snel zijn en dan gaat het altijd mis *zoektdekking*
Ik denk dat een extra ronde met Joep een goed idee is? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3346575
eelke schreef:Meneer kreeg het op zijn heupen. Schuur opruimen. Moet ineens per direct dat keukenblok daar eruit. Oke joh. Snok snok, hoppatee, zet ie het zware aanrechtblad tegen de tafel waar een lade half op staat, tafel schuift weg, hopsakee lade op de grond...die zat vol met bakjes spijkers, schroeven, krammetjes, en nu is het niet meer zo gezellig en ben ik maar binnen gaan zitten ;D

Meneer vergeet altijd dat ie poepchagrijnig wordt van zulke klussen en elke keer begint ie er zelf weer aan, wil ie snel zijn en dan gaat het altijd mis *zoektdekking*
Oh herkenbaar! Mijn meneer is gister met zijn vrienden op pad geweest, die vergeten allemaal dat ze geen 25 meer zijn en hij had bedacht om vandaag een gordijnrails (met een bocht) op te hangen.
Ik zit inmiddels ook maar weer beneden want schijnbaar ben ik degene die poepchagrijnig is.
Ook gewoon niet toegeven dat hij slecht is.... *hijwordtgewooneenoudeman*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3346577
Ow, ik ben nooit te beroerd om bijv Vera tekst en uitleg te geven. "Papa is heeeeel moe en daarom zit hij nu chagrijnig de krant te lezen nadat hij eerst een gat in de dag heeft geslapen ipv met jou met de poppetjes te spelen. Papa is namelijk al echt heeel oud!"
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3346616
koekje schreef:Ow, ik ben nooit te beroerd om bijv Vera tekst en uitleg te geven. "Papa is heeeeel moe en daarom zit hij nu chagrijnig de krant te lezen nadat hij eerst een gat in de dag heeft geslapen ipv met jou met de poppetjes te spelen. Papa is namelijk al echt heeel oud!"
:biggrin2:
Hahaha, dat zou ik ook zo doen! Maar hier alleen een Harry & Lola en hoewel die het vast wel gezellig vinden mijn geklets begrijpen ze er niet zo vreselijk veel van Afbeelding
OT; ik heb nu 2 hele gezellige avonden in mijn uppie. Mijn meneer is al naar bed... *hijisalleenmaarmoe*
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3346628
koekje schreef:Ow, ik ben nooit te beroerd om bijv Vera tekst en uitleg te geven. "Papa is heeeeel moe en daarom zit hij nu chagrijnig de krant te lezen nadat hij eerst een gat in de dag heeft geslapen ipv met jou met de poppetjes te spelen. Papa is namelijk al echt heeel oud!"
:biggrin2:
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3346837
3 verkouden kindertjes. Niet heel ziek verder, wel vervelend. En alle3 het weigeren om een zakdoekje te gebruiken, want mama fungeert ook als grote snotlap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door