Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3346470
Kaela schreef:Ik vorige week ook!! Daarvoor geen teek te bekennen!
O, gelukkig, ik ben niet de enige! Praatgroep starten?! ;D
Gebruikersavatar
Door Joss
#3346478
Mijn klaagmomentje van vandaag, kater Tom is zo dol op vers dat hij schrokt alsof hij nooit iets weer krijgt, om het vervolgens uit te spugen over mijn voeten.... Beetje jammer dit.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346480
Anne in Zweden schreef:Ik durf het bijna niet in het klaagtopic te melden, maar ondanks het risico van bp te worden gegooid, klaag ik dat ik vandaag de eerste teek van het seizoen van een hond heb geplukt...
*Gaat annuleringsverzekering afsluiten*
:-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#3346484
Joss schreef:Mijn klaagmomentje van vandaag, kater Tom is zo dol op vers dat hij schrokt alsof hij nooit iets weer krijgt, om het vervolgens uit te spugen over mijn voeten.... Beetje jammer dit.
Zo, jou hebben we lang niet meer gezien! Wat leuk! *zwaai*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346485
Anne in Zweden schreef:O, gelukkig, ik ben niet de enige! Praatgroep starten?! ;D
Altijd goed!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346487
Er staat een vogelschrikkanon in de velden achter ons huis. :-X
Gisterenavond nog om 22u20 afgegaan en vanmorgen om 6u45 weer. Ertussen ben ik niet zeker van al kan ik me moeilijk voorstellen dat ik er doorheen geslapen heb.

Net nu mn kip een kuiken heeft.
En ik hoop maar dat m'n konijnen er niet teveel van schrikken. Die zouden zomaar dood durven vallen van de stress...
Voor mensen is het naar het schijnt ook schadelijk. En telkens opschrikken is voor zwangeren ook allesbehalve gezond. Er dan nog vanuitgaande dat het geluid niet schadelijk is voor de baby... :-\

Die dingen zijn echt wel luid!
En naar het schijnt niet erg efficiënt tegen de vogels maar gewoon vrijwel niet gereglementeerd. :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346499
Anne in Zweden schreef:Reeds bestaand/bekend risico - dat gaat niet lukken. :-\
Pfffff ik weet niet of we nog komen hoor... :-\
Door Siberienne
#3346508
Mijn pa ligt in het ziekenhuis, hij was gisteren zo overstuur en verdrietig. En ma ook. Dat doet au.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346509
Siberienne schreef:Mijn pa ligt in het ziekenhuis, hij was gisteren zo overstuur en verdrietig. En ma ook. Dat doet au.
Dat doet zeker pijn ja, sterkte. :-*
Kim_S schreef: Pfffff ik weet niet of we nog komen hoor... :-\
Tuurlijk wel joh, gewoon de hele gifhoop meenemen ter bescherming van die ene teek, dan moet het goedkomen.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3346510
Anne in Zweden schreef:Ik durf het bijna niet in het klaagtopic te melden, maar ondanks het risico van bp te worden gegooid, klaag ik dat ik vandaag de eerste teek van het seizoen van een hond heb geplukt...
Echt? Ik ga meteen verhuizen! Met scalibor heb ik van Harry al 6 teken geplukt de afgelopen anderhalve week (en die k beesten gaan precies onder zijn staartaanzet zitten) en bij Lola 5 geplukt en 3 gemist; dus van die vieze volgezogen ineens op de vloer vinden
Juk!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3346511
constance.blokzijl schreef:
Echt? Ik ga meteen verhuizen! Met scalibor heb ik van Harry al 6 teken geplukt de afgelopen anderhalve week (en die k beesten gaan precies onder zijn staartaanzet zitten) en bij Lola 5 geplukt en 3 gemist; dus van die vieze volgezogen ineens op de vloer vinden
Juk!
Echt? Hier meestal op en rond het hoofd/gezicht

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3346512
Fenixjuh schreef:Echt? Hier meestal op en rond het hoofd/gezicht

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja echt, 3 van de 6 zaten precies onder zijn staartaanzet. Gelukkig loopt hij altijd fier met zijn staart omhoog en zie ik ze, ik zou in eerste instantie daar niet eens kijken....
Gebruikersavatar
Door Joss
#3346515
koekje schreef:Zo, jou hebben we lang niet meer gezien! Wat leuk! *zwaai*
Hoi Koekje,

Ben er wel hoor, maar voornamelijk in de meeleesmodus ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door