Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3344258
Ronald schreef: Dat is eigenlijk ook weer zo ::)
Ik weet dat je zo graag meer wilt, maar rustig aan Ronald. Liever gestaag vooruit dan een terugslag krijgen. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3344279
Mijn tepel lekt weer etter.... Vrijdag opnieuw een echo, dinsdag wederom overleg over hoe nu verder. Ik word er echt wel een beetje *&^$^&^ van, vooral omdat ik het qua formaat nog steeds niet je van het vind, maar goed het is niet anders.

Andere klaag: ga nooit met je man (die locomotief had moeten zijn) op je nieuwe sandalen een eindje wandelen. Als je denkt het het ongeveer 4 km is (fietsen weggebracht voor een servicebeurt, lopend terug) kan je er van op aan dat het zeker het dubbele wordt. En ja hoor, 8,2 km in 80 minuten (die vent is gek en hij deed nog heel rustig aan voor mij) en het was hier ook nog best warm. En uiteraard heeft het eelt onder de bal van mij voet losgelaten van de huid en als je nu denkt dat er vocht onderzit, vergeet dat maar. Dus prikken heeft geen zin. Gelukkig geen spierpijn, dat verbaasde me wel. Maar vanochtend ben ik naar het kanaal gereden, heb een kwartier gelopen en ben op een bankje geploft (nadat ik Joris in het water had gegooid :biggrin2: ;D ) en heb heerlijk zitten relaxen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3344284
Pauline schreef:Oh voordat ik het vergeet, Joris is er wel weer uitgehaald hoor!!!
Pffffff.....


Voor de rest heel veel sterkte met alles!
Door Too
#3344291
Pauline schreef:Oh voordat ik het vergeet, Joris is er wel weer uitgehaald hoor!!!

:roflmao:

En al dat andere.... wat een gedonder, mag nou wel 's over zijn :-*



Dan valt mijn mopper helemaal in het niet.... katten die met hun kont op de rand van de bak gaan zitten zeiken , elke week weer :boo:
Door eelke
#3344329
De spieren in Joep zijn rug zitten vast. Advies; massage en pijnstilling. Foto's om eens naar zijn rug te kijken kan zeker ook. (zus heeft spondylose).

Dus och. We hebben nu toch maar het opstapje van Gijs naast de bank gezet, het joch was helemaal blij, ik kan weer zelf op de bank!! Zijn oren gaan er dan helemaal scheef van staan, zo blij.
Nog eens een avondje denken over foto's. Ik denk dat ik dat wel wil. Maar misschien niet nu? Want het moet ook niet fijn zijn voor hem om met zo'n zere rug op een tafel te liggen enzo?

Of weten jullie dat? Hoe ligt hij dan op de foto tafel? Op zijn rug of op zijn zij? Of allebei?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344330
Och jeetje sterkte en beterschap allemaal . :bigarmhug:
eelke schreef:De spieren in Joep zijn rug zitten vast. Advies; massage en pijnstilling. Foto's om eens naar zijn rug te kijken kan zeker ook. (zus heeft spondylose).

Dus och. We hebben nu toch maar het opstapje van Gijs naast de bank gezet, het joch was helemaal blij, ik kan weer zelf op de bank!! Zijn oren gaan er dan helemaal scheef van staan, zo blij.
Nog eens een avondje denken over foto's. Ik denk dat ik dat wel wil. Maar misschien niet nu? Want het moet ook niet fijn zijn voor hem om met zo'n zere rug op een tafel te liggen enzo?

Of weten jullie dat? Hoe ligt hij dan op de foto tafel? Op zijn rug of op zijn zij? Of allebei?
Ja weet je volgens mij is weten hoe de wervels zitten bij de behandeling van spondylose wel handig. Die mag je niet manipuleren als er een vergroeing zit. Denk ik allemaal hoor.
Hoe de foto's gemaakt worden, gelukkig geen idee.

Hier heeft Oli weer boven op zijn heup alles kapot gebeten >:( Hoeft maar iets te zijn geen idee wat en hij foltert zichzelf. Nou morgen als alles nog goed gaat naar fysio en twijfel verder om zijn heupen te laten fotograferen, maar eerst fysio afwachten want wellicht is het wat anders
Door eelke
#3344332
Kaio schreef:Och jeetje sterkte en beterschap allemaal . :bigarmhug:

Ja weet je volgens mij is weten hoe de wervels zitten bij de behandeling van spondylose wel handig. Die mag je niet manipuleren als er een vergroeing zit. Denk ik allemaal hoor.
Hoe de foto's gemaakt worden, gelukkig geen idee.

Hier heeft Oli weer boven op zijn heup alles kapot gebeten >:( Hoeft maar iets te zijn geen idee wat en hij foltert zichzelf. Nou morgen als alles nog goed gaat naar fysio en twijfel verder om zijn heupen te laten fotograferen, maar eerst fysio afwachten want wellicht is het wat anders
Nee klopt inderdaad. Ik ga ook niet naar een fysio ofzo met hem. Advies was zelf masseren, dat kan ik wel. Maar goed, het kan ook gewoon stijfheid zijn van het te zot doen, wat erger is geworden doordat hij niet veel bewoog. Heb ik zelf ook wel last van bv. Zoals een soort spit zeg maar.

Plek boven heup was bij Gijs ook een typische hotspotplek, maar hij heeft nooit ergens ook maar iets van een reactie op heupen gegeven verder.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344345
eelke schreef:De spieren in Joep zijn rug zitten vast. Advies; massage en pijnstilling. Foto's om eens naar zijn rug te kijken kan zeker ook. (zus heeft spondylose).

Dus och. We hebben nu toch maar het opstapje van Gijs naast de bank gezet, het joch was helemaal blij, ik kan weer zelf op de bank!! Zijn oren gaan er dan helemaal scheef van staan, zo blij.
Nog eens een avondje denken over foto's. Ik denk dat ik dat wel wil. Maar misschien niet nu? Want het moet ook niet fijn zijn voor hem om met zo'n zere rug op een tafel te liggen enzo?

Of weten jullie dat? Hoe ligt hij dan op de foto tafel? Op zijn rug of op zijn zij? Of allebei?
Voor spondylose in ieder geval op de zij, maar ik vermoed ook op de rug. Want ze willen zien hoe het met de ruimtes tussen de wervels gesteld is, dat kan vergelijkbare pijnklachten opleveren.

Hopelijk helpt jullie massage en opstapje! Aan de ene kant zou een gezonde hond eens gek moeten kunnen doen, maar aan de andere kant valt extra beweging soms gewoon verkeerd. Hopelijk trekt het weg en is het niets geks!
Door eelke
#3344347
Kaela schreef:Voor spondylose in ieder geval op de zij, maar ik vermoed ook op de rug. Want ze willen zien hoe het met de ruimtes tussen de wervels gesteld is, dat kan vergelijkbare pijnklachten opleveren.

Hopelijk helpt jullie massage en opstapje! Aan de ene kant zou een gezonde hond eens gek moeten kunnen doen, maar aan de andere kant valt extra beweging soms gewoon verkeerd. Hopelijk trekt het weg en is het niets geks!
Ja en hij is natuurlijk ook wel bijna 9... het kan ook nog zijn van vrijdag overdag. Mijn neefje struikelde, viel op Joep, Joep schrok, sprong overeind, sprong vervolgens boven op zijn zus, die ook weer schrok en hem afsnauwde. Kan me zo voorstellen dat hij daar wel een rare draai heeft gemaakt. Maar ik kan me ook voorstellen dat mijn vriend dacht 'ik maak hem lekker moe' en het balletje steeds in een andere richting heeft gegooid dan waarin Joep liep en daardoor korte draaien enzo (waarvan ik al een miljard keer heb gezegd dat hij dat zo niet moet doen...).

Of allebei.

Ik ga anders morgen de praktijk gewoon nog eens bellen erover.
Door Eef+Stippels
#3344383
Beterschap voor Joep! :-*


Ik ga straks met Bella foto's maken. Heb nog geen verdere info van de fysio en het manken wordt erger, ze gaat ook regelmatig liggen...
Dus wat meer zicht erop is vast goed. Ik ben alleen zo bang voor de uitkomst :-\
Het kind heeft inmiddels wel genoeg meegemaakt...
Hopelijk valt het allemaal mee en kan ze verder geholpen worden met fysio.

En grote klaag van Bella: IK HEB HONGER!!
Door eelke
#3344386
Even gebeld, zowel bij spieren als bij spondylose is het zo dat de klachten dan tijdelijk even heftiger zijn natuurlijk. Dus ik ga eerst een paar dagen wachten en kijken of hij minder last gaat krijgen, en dan alsnog foto's laten maken. Vind het zo sneu om hem met een zere rug op de fototafel te leggen en het heeft op zich geen meerwaarde om het nu meteen te moeten zien. (immers geen vermoeden van botbreuken of pezendingen die anders nu acuut behandeld zouden moeten worden zeg maar).
Door hannabelgje
#3344397
Ik vond mijn lieftallige oude haan Roderick dood in de kippenren. Hij was al een paar jaar niet meer vruchtbaar en liep op zijn laatste pootjes. Ik ben toch blij sat ik hem niet vervangen heb, maar hem gewoon tot het einde heb gehouden. Hij was altijd super lief en zorgzaam voor de dames en ook voor alle kuikens. Hij zal gemist worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3344404
Ahhh Roderick. Weet je hoe oud hij is geworden? Sterkte! Ook voor je chicks, geeft altijd een ontwrichte groepsdynamiek, zulke dingen.
Door eelke
#3344405
Potver. Joep schiet net piepend en licht in paniek overeind. Kromme rug, staart tussen zijn benen. Twijfel over, morgen op de foto :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door