Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Klaagtopic

Berichtdoor Barfplaats

Border Bandit
5-sterren

Berichtdoor Border Bandit » Zo 20 Mei 2018, 11:29

Op de hondencursus komt een man van ruim in de 70 met een herplaats border collie van 1 jaar. :o
De man zelf kan nauwelijks lopen. De trainster en andere cursisten lopen met zijn hond.
Zie ik ook nog dat de hond een stroomband draagt!?!?

Hoe kom je er bij als je zo oud bent en nauwelijks kunt lopen om een border collie te nemen!?!? >:(
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Zo 20 Mei 2018, 16:58

Sommige mensen ::)
Hopelijk leer die man gauw op de cursus hoe hij zonder stroomband met zijn hond kan omgaan...
En misschien gaat hij dagelijks met een hondenuitlaatservice mee?... De hond, niet de man. Kun je alleen maar hopen (of adviseren :P ).

Vanochtend werd Bella door een loslopende herder aangevlogen >:(
Super asociale eigenaar, deed geen enkele moeite om zijn hond terug te roepen, geen excuses, helemaal niks.
Gelukkig is ze er zonder lichamelijk letsel afgekomen.

Ik heb vanmiddag de trap geschilderd, wat een nachtmerrie :-X De grondlagen zitten er strak op, maar de aflak trekt steeds weer kaal met witte vlekjes. Ik zal wel iets niet goed hebben gedaan... Hopelijk gaat de volgende laag er strakker op. Er zitten ook allemaal kleine witte haartjes op ::) ;D
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Zo 20 Mei 2018, 21:34

Eef+doggies schreef:Sommige mensen ::)

Ik heb vanmiddag de trap geschilderd, wat een nachtmerrie :-X De grondlagen zitten er strak op, maar de aflak trekt steeds weer kaal met witte vlekjes. Ik zal wel iets niet goed hebben gedaan... Hopelijk gaat de volgende laag er strakker op. Er zitten ook allemaal kleine witte haartjes op ::) ;D

Gaaf, een exclusieve design trap :biggrin2: :biggrin2:

Kleine klaag;ik heb de badkamer in de latex gezet vorige week, van die schimmelwerende maar ik had net niet genoeg (plafond is niet helemaal egaal). Is de verf ineens overal uitverkocht / niet aanwezig :-X
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Ma 21 Mei 2018, 13:47

Siberienne schreef:Gaaf, een exclusieve design trap :biggrin2: :biggrin2:

Kleine klaag;ik heb de badkamer in de latex gezet vorige week, van die schimmelwerende maar ik had net niet genoeg (plafond is niet helemaal egaal). Is de verf ineens overal uitverkocht / niet aanwezig :-X

Ja, witte haartjes op een antraciet trap :biggrin2:
Net de andere treden (ik doe om en om) geverfd, en er daarna per ongeluk overheen gelopen. Gaat lekker ::)

Jouw plafond zal er ook wel bijzonder uitzien :P
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 21 Mei 2018, 15:21

Ach , jullie moeten maar zo denken .... niemand heeft het :P :biggrin2: je kan altijd pronken met iets aparts
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Ma 21 Mei 2018, 15:35

Eef+doggies schreef:Sommige mensen ::)

Dat klinkt alsof je terpenine gedragen verf over watergedragen smeert. :-\
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Ma 21 Mei 2018, 17:00

Eef+doggies schreef:Ja, witte haartjes op een antraciet trap :biggrin2:
Net de andere treden (ik doe om en om) geverfd, en er daarna per ongeluk overheen gelopen. Gaat lekker ::)

Jouw plafond zal er ook wel bijzonder uitzien :P

Het valt gelukkig nog mee. Ik ben wat stukjes vergeten maar het was ook een wit plafond. De meneer zegt dat hij het niet eens ziet. Maar ikke wel! Dus mag echt nog een laagje overheen...
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Ma 21 Mei 2018, 19:27

Hopelijk kom je de juiste verf dan nog weer tegen!

Angelique schreef:Dat klinkt alsof je terpenine gedragen verf over watergedragen smeert. :-\

Nee, het is water op water.. :???:
Wel van 2 merken, want wijzonol had geen grondverf, dus dat is flexa geworden.. Eerst dacht ik dat ik de roller (geschikt voor watergedragen verf) te droog had, maar dat maakte ook geen verschil.
Ik denk dat het een raadsel blijft :biggrin2:
Border Bandit
5-sterren

Berichtdoor Border Bandit » Wo 23 Mei 2018, 19:30

Een bebaarde trap en gemelleerd plafond...... Toch kunstzinnig. :D

Ik moet eventjes klagen.
Zat net heerlijk langs het fietspad, aan het einde van een klein doodlopend pad.
Komt er iemand met een loslopende stafford recht op ons af.
Ik neem Bandit meteen mee en wil weg.
Stafford tilt direct zijn poot op zodra hij Bandit ziet.
Ik vraag of ze hem terug willen roepen. Zijn reactie: waarom!
Ondertussen gaat die man midden op het pad staan om mij de doorgang te blokkeren.

Ik heb het maar bij mezelf gehouden en gezegd dat mijn hond niet met andere honden kan.
"nou, dan ga je toch lekker weg!".

Echt he, ik vind dit stereotiep stafford eigenaar-gedrag.
En dan zo provocerend recht voor mij gaan staan...

Zo jammer voor al die eigenaren die wel normaal kunnen omgaan met andere mensen...
Op de hondencursus zit een hartstikke leuk stel, ook met een Stafford. Zulke leuke mensen en zo verantwoordelijk voor/over hun hond.
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Za 26 Mei 2018, 09:20

Jippie er zijn weer dazen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Za 26 Mei 2018, 09:21

Oef. Bedankt voor de waarschuwing!
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Zo 27 Mei 2018, 07:52

Telefoon laten vallen, beeldscherm aan gruzelementen en een hartverzakking van de prijzen ter reparatie...
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Zo 27 Mei 2018, 08:29

Aiiii jaaa dat is ruk. Heb je gekeken naar de officiële prijzen, of ook naar de prijzen bij van die telefoonzaakjes?

Mijne is ook gebarsten. Ik smeet mijn autodeur dicht, maar mijn lange jas, die had ik open, met telefoon in zak, zat er nog tussen. Kan ie niet hebben. Gelukkig nog wel bruikbaar. Niet waterdicht meer, denk ik.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Zo 27 Mei 2018, 09:17

Kaela schreef:Telefoon laten vallen, beeldscherm aan gruzelementen en een hartverzakking van de prijzen ter reparatie...

Altijd ruk. Maar dat moet je laten repareren bij een plaatselijk handig mannetje. Meneer Lique had zijn Samsung Note ooit weer klaar voor iets van 7tientjes.
De schermpjes zijn los te kopen en in theorie is het ook zelf te doen, maar het vraagt wel wat handigheid, dus maar beter naar iemand gaan die daar handigheid in heeft.
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Zo 27 Mei 2018, 10:12

Nieuw schermpje kost meestal maar een tientje ofzo (ik spreek uit ervaring, eens in de zoveel tijd leg ik een iphone op de grindtegels).
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”