Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door baileys
#3335454
[quote="CindyMayella"]:???: :-\ .... lijkt me wel wat, maar voor die paar dagen per jaar???? Iets teveel, naar mijn mening...

Snap ik helemaal.
Door Siberienne
#3335476
CindyMayella schreef::???: :-\ .... lijkt me wel wat, maar voor die paar dagen per jaar???? Iets teveel, naar mijn mening...

Het zal best mn herstelperiode zijn, begrijp ik best.... maar vorig jaar april (matje erin gedaan en weer spoedoperatie, matje eruit en gaatje in mn darm, plus de draai in mn darm) heeft me niet zo lang gekost (precies 2 maanden) en was ik niet zo moe als nu :'( .... misschien omdat ik sinds april dus loopt te kloten met mn darmen dat het teveel energie heeft gekost, dat ik nu echt helemaal op ben; ik weet het niet en ik ben behoorlijk gesloopt, kapot, emotioneel gesloopt etc.....
En ik heb het zo naar mn zin op mn werk (en enorme waardering)..... ben zo blij dat mn contract gewoon doorloopt (als alles goed gaat, heb ik per 20/5 mn vaste contract, wil het dus ff volhouden)..... ik kijk het nog ff aan, anders trek ik toch weer aan de bel (waar ik eigenlijk een hekel aan heb)......

Allereerst een dikke knuffel!

Ik moest even denken aan wat mij overkwam in herstelfase van mijn burn-out. Ik werkte 12 uur in de week, 3halve dagen maar er was een planningsprobleem. Dus ik zeg, ok, ik werk dan wel 1hele en 1 halve dag. Is toch net zoveel uur. Nou, dat heb ik geweten. Zo kapot, echt forse terugval. Kreeg ook op mijn kop van bevriende sportarts. Je hebt maar 1 accu en na zo’n ziekteperiode is die leeg. Dan ga je opbouwen, lukt er weer wat en dan... dan mag je dus net niet tot de bodem gaan, want dan laadt ‘ie niet meer bij. Dan zegt je lichaam ‘hoho, dit heb ik eerder mee gemaakt en zo diep als toen gaan we nu nu echt niet meer gaan’ en krijg je een soort van ‘shutdown of all systems’. Dat wil niet zeggen dat je echt zo gesloopt bent. Wel dat je lichaam op de rem gaat staan. Dus nu rustig aan en niet over je grens gaan. Dan komt je lijf wel weer tot rust en zul je merken dat je wel weer op kunt bouwen.

Lieve groet en sterkte gewenst!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335506
Mijn ereader is stuk :( midden in een leuk boek.

Met deze ereader kon ik geen e-boeken van de biep lenen, dus dat was ook al een klaagje. Nu maar bedenken of ik mijn portemonnee pijn ga doen en voor een ereader ga waar ik wel bij de biep mee terecht kan. Dan wordt het na de financiële pijn een geluksmomentje, maar ik ben zo mijn best aan het doen om te sparen en zo lukt dat natuurlijk niet.
Door hannabelgje
#3335510
Kaela schreef:Mijn ereader is stuk :( midden in een leuk boek.

Met deze ereader kon ik geen e-boeken van de biep lenen, dus dat was ook al een klaagje. Nu maar bedenken of ik mijn portemonnee pijn ga doen en voor een ereader ga waar ik wel bij de biep mee terecht kan. Dan wordt het na de financiële pijn een geluksmomentje, maar ik ben zo mijn best aan het doen om te sparen en zo lukt dat natuurlijk niet.
Gatver dat zijn geen grappen. Welke ereader heb je nodig voor de bieb?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3335514
hannabelgje schreef:Gatver dat zijn geen grappen. Welke ereader heb je nodig voor de bieb?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Zo ongeveer elk type kan behalve een kindle. Drie keer raden wat ik nu heb ;D

Had al zitten kijken naar de kobo van honderd euro. Ze worden ook wel tweedehands aangeboden, maar dat scheelt niet heel veel. Misschien straks even zoeken of er hier in de buurt iets aangeboden wordt. Wie weet heb ik mazzel.
Door hannabelgje
#3335517
Kaela schreef:
Zo ongeveer elk type kan behalve een kindle. Drie keer raden wat ik nu heb ;D

Had al zitten kijken naar de kobo van honderd euro. Ze worden ook wel tweedehands aangeboden, maar dat scheelt niet heel veel. Misschien straks even zoeken of er hier in de buurt iets aangeboden wordt. Wie weet heb ik mazzel.
Ik heb zelf de kobo van 100 euro en die bevalt best goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3335533
Siberienne schreef:

Allereerst een dikke knuffel!

Ik moest even denken aan wat mij overkwam in herstelfase van mijn burn-out. Ik werkte 12 uur in de week, 3halve dagen maar er was een planningsprobleem. Dus ik zeg, ok, ik werk dan wel 1hele en 1 halve dag. Is toch net zoveel uur. Nou, dat heb ik geweten. Zo kapot, echt forse terugval. Kreeg ook op mijn kop van bevriende sportarts. Je hebt maar 1 accu en na zo’n ziekteperiode is die leeg. Dan ga je opbouwen, lukt er weer wat en dan... dan mag je dus net niet tot de bodem gaan, want dan laadt ‘ie niet meer bij. Dan zegt je lichaam ‘hoho, dit heb ik eerder mee gemaakt en zo diep als toen gaan we nu nu echt niet meer gaan’ en krijg je een soort van ‘shutdown of all systems’. Dat wil niet zeggen dat je echt zo gesloopt bent. Wel dat je lichaam op de rem gaat staan. Dus nu rustig aan en niet over je grens gaan. Dan komt je lijf wel weer tot rust en zul je merken dat je wel weer op kunt bouwen.

Lieve groet en sterkte gewenst!
Thanks voor je uitleg..... :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335562
Kaela schreef:Zo ongeveer elk type kan behalve een kindle. Drie keer raden wat ik nu heb ;D

Had al zitten kijken naar de kobo van honderd euro. Ze worden ook wel tweedehands aangeboden, maar dat scheelt niet heel veel. Misschien straks even zoeken of er hier in de buurt iets aangeboden wordt. Wie weet heb ik mazzel.
Als Biebmiep zeg ik natuurlijk: doen! ;D
Heb zelf ook een Kobo en dat werkt prima. Er staat er in mijn Bieb een op de leestafel voor klanten om zelf uit te proberen, of voor de mensen van het digitaal café om te laten zien hoe het werkt.
En als je toch al een bibliotheekabonnement hebt zijn de e-books gratis. :)
*even reclame maken voor de Bieb hoor, we zitten in zwaar weer want steeds minder subsidie. het kan idd met alle e-readers behalve een Kindle.*
;)
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op di 20 mar 2018, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335564
Kleine klaag, niet genoeg voor het aparte topic. :biggrin2:
De accu van mijn koekblikje was al niet super maar hield er vanmorgen helemaal mee op. Natuurlijk op de parkeerplaats midden in het bos. :biggrin2:
Gelukkig was ik met een lieve vriendin aan het wandelen en die heeft me even thuis afgezet. Meteen naar de garage gelopen om een afspraak te maken. Dat was helemaal niet nodig! De meneer van de garage heeft me in de loop van de ochtend thuis opgehaald en naar het bos gereden. Daar het koekblikje op de klemmen aangesloten en gestart. Ik ben achter hem aan naar de garage gereden, en halverwege de middag zat er al een nieuwe accu in.
Wat ben ik toch altijd blij met zo'n geweldig fijne service! :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3335566
-Annemarie- schreef:Kleine klaag, niet genoeg voor het aparte topic. :biggrin2:
De accu van mijn koekblikje was al niet super maar hield er vanmorgen helemaal mee op. Natuurlijk op de parkeerplaats midden in het bos. :biggrin2:
Gelukkig was ik met een lieve vriendin aan het wandelen en die heeft me even thuis afgezet. Meteen naar de garage gelopen om een afspraak te maken. Dat was helemaal niet nodig! De meneer van de garage heeft me in de loop van de ochtend thuis opgehaald en naar het bos gereden. Daar het koekblikje op de klemmen aangesloten en gestart. Ik ben achter hem aan naar de garage gereden, en halverwege de middag zat er al een nieuwe accu in.
Wat ben ik toch altijd blij met zo'n geweldig fijne service! :)
Ik vind deze meer een geluksmomentje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335569
Angelique schreef:Ik vind deze meer een geluksmomentje :biggrin2:
Ja, wel hè. :)

Ik dacht ook eigenlijk dat ik in wat heb je enz. zat te tikken, maar zie nu dat het toch het klaagtopic is. :doh:
Na die griep werken mijn hersens nog niet zoals het zou moeten. Klaag! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3335578
Vandaag wederom een bezoekje aan de ARBO arts gebracht. Ja, ik ga vooruit, nee, nog niet zo hard als ik zou willen.

Voorlopig nog niet werken dus, maar daar ben ik ook nog niet aan toe.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335629
Ronald schreef:Vandaag wederom een bezoekje aan de ARBO arts gebracht. Ja, ik ga vooruit, nee, nog niet zo hard als ik zou willen.

Voorlopig nog niet werken dus, maar daar ben ik ook nog niet aan toe.
Goedzo Ro, netjes naar de meneer/mevrouw in de witte jas luisteren. ;) Wat niet wil dat wil niet, en over het algemeen hebben ze er best een goede kijk op. Is hier de ervaring dan hè, je hoort helaas ook wel eens anders.
Te snel te veel werkt alleen maar tegen je, maar dat voel je zelf ook wel. Sterkte! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3335631
Ronald schreef:Vandaag wederom een bezoekje aan de ARBO arts gebracht. Ja, ik ga vooruit, nee, nog niet zo hard als ik zou willen.

Voorlopig nog niet werken dus, maar daar ben ik ook nog niet aan toe.
Klinkt stom, maar het gaat zoals het gaat. En gelukkig gaat het vooruit, en dat is heel positief. En tuurlijk snap ik dat je sneller wilt, wie zou dat niet willen? Iedereen eigenlijk. Maar vooral vasthouden aan het wel vooruit gaan en minder focussen op de snelheid, want daar heb je maar weinig invloed op.
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door