Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3334322
Nou ze belden, morgen en maandag zitten ze vol, het kan wel vanavond maar dan moet ik extra betalen. Ja hallo. Ja we hebben het druk mevrouw. Ja, da's niet mijn probleem hé, niet eerlijk dat ik extra moet betalen omdat jullie overdag vol zitten.

Goed, werd ik doorverbonden, misschien komt er morgen iemand. Maar dat moet ik dan maar afwachten. Bellen ze een half uur van te voren over op.

Niet echt lekkere service. Zeer benieuwd over wat ze dan gaan zeggen dat dat ding binnen 2 jaar weer stuk is... als de rest al zo gaat...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334323
eelke schreef:Mja, wij hebben al een nieuwe ketel in dit huis gezet. Maar ja, na 9 jaar is die ook niet nieuw meer. Hoewel, degene die we weg gehaald hebben kwam uit 1982, dus dan zou deze nog wel ff mee moeten gaan :D
Geen idee ook of er nog garantie op die klep zit.

Ze hebben nog niet gebeld. Zou voor 12 uur zijn. Zit er wel een beetje op te wachten want Joep moet nog naar buiten voordat ik ga werken.

Sowieso gaat alles dus binnen 9 jaar stuk. CV, oven, koelkast, vaatwasser. Stom.
Ja, das wel stom. Je zou toch verwachten dat die dingen allemaal langer meegaan dan dat. :(
9 jaar is niet nieuw, maar toch ook nog niet aan vervanging toe!

Bah, die service lijkt echt nergens naar!
Door eelke
#3334325
pearlsofpassion schreef:Ja, das wel stom. Je zou toch verwachten dat die dingen allemaal langer meegaan dan dat. :(
9 jaar is niet nieuw, maar toch ook nog niet aan vervanging toe!
Nee, zeker niet omdat dezelfde onderdelen nog geen twee jaar geleden vervangen zijn.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3334329
Dus dan zit je morgen aan huis gekluisterd omdat er misschien iemand langs kan komen voor de ketel :???: Dat schiet niet echt op inderdaad.....

Eigen klaag: weet weer dat ik een hekel heb aan aquisitie doen..... Maar om opdrachten binnen te krijgen als startende ondernemer is dat natuurlijk wel noodzakelijk ::)
Door eelke
#3334331
dinky89 schreef:Dus dan zit je morgen aan huis gekluisterd omdat er misschien iemand langs kan komen voor de ketel :???: Dat schiet niet echt op inderdaad.....

Eigen klaag: weet weer dat ik een hekel heb aan aquisitie doen..... Maar om opdrachten binnen te krijgen als startende ondernemer is dat natuurlijk wel noodzakelijk ::)
Ja, nou, ze bellen dan een half uur van te voren zei hij. Dus ik kan wel weg zolang in binnen een half uur terug kan zijn.

Maar ik vind het slechte service. Dat ik bel voor een storing, zeg dat er geen haast bij is, maar dat ik vrijdag en maandag vrij ben, en dat het dan alleen mogelijk is voor vanavond tegen dik tarief een afspraak te maken. Ik hoef ook geen vaste tijd, speling is prima, maar tussen bv 12 en 3 is iets heel anders dan een hele dag maar afwachten.

Dinsdag of woensdag ofzo had wat mij betreft ook wel gekunnen, maar ook dan kan er geen afspraak ingepland worden en moeten we maar afwachten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3334336
In die zaken is mijn ervaring toch dat ze moeilijk een echte tijd kunnen afspreken. Hier of daar lopen reparaties uit etc. Ik vraag zelf ook inderdaad voor een tijdsindicatie en dat ze me opbellen een half uur van tevoren of ook als het later wordt. Velen doen dat netjes, kan nog onhandig zijn dat klopt, maar ja zo is dat nou eenmaal.
Maar ja de hele week onzeker blijven doen is wel heel ehm ja....

Hier is er toen iemand geweest een paar jaar terug, toen was er storing in de winter natuurlijk, ging van alles extra stuk, incl. Expansie vat, die is echt laat bezig geweest en een volgende dag ook nog. Gelukkig rekende ze normaal tarief en geen extra voorrijkosten, was wel juist erg netjes.

Hmm bedenk me wel, volgens mij is de schoorsteenveger nog niet geweest dit jaar :g: ( is verplicht in DE, meten ook ketel na) Meestal komen die vanzelf :biggrin2: . Bellen gewoon aan in costuum en vol roet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3334343
Pfff... misschien eigen schuld, maar werk nu extra uurtjes omdat iemand ziek is...... ben behoorlijk kapot na een halve dag werken.... enige voordeel: ik slaap iets beter en iets langer :biggrin2: ...... moet leren om nee te zeggen... maar ja, zijn toch weer extra uurtjes opmdie manier voordat ik weer voor de volle 20 uur aan het werk ga....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3334363
En hoeveel langer duurt je herstel omdat je nu geen rust pakt? (staat er heel bot, maar ik bedoel het op een goede manier hoor)
Eelke, ik heb ook een hekel aan apparaten.. Tegenwoordig kun je nergens meer van op aan. En als je dan een nieuwe wasmachine koopt staat er met koeienletters '10 jaar garantie' op, mijn vorige ging kapot door een element op de printplaat om de motor aan te zetten, daar zit uiteraard geen garantie op... >:(
Eigen klaag: ruim 100 km gereden, thuisgekomen, even een broodje en drankje, honden tuigjes aan, in de auto gezet en...... Niks.. De motor wilde niet aan, snapte er niets van want net dus veel gereden... Het is al een oudje, dus nieuwe dynamo is hij hoogstwaarschijnlijk niet waard... Uiteindelijk bleek het toch de accu, fijn dat het opgelost is, maar wel weer €80 lichter.....

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3334364
Als je reageert op mijn reactie (en niet Ronald ;) )... ik moet idd rust nemen, langzaam opbouwen.... ik geef je groot gelijk, dat ik mn rust moet pakken... maar ik werk maar 2,5 dag per week, de rest vd week is weekend voor mij..... nu is het helaas heel erg druk de laatste tijd, zodat ik bijv op vrijdag de hele dag achter de kassa sta... daar kan ik niet omheen... de rest van de week (maandag, dinsdag, woensdagochtend, donderdag en zondag ben ik vrij), dus dan kan ik uitrusten.... ik had alleen niet verwacht dat het zo’n impact op mezelf zou hebben, dat ik ook echt zo moe zou zijn.....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3334372
Ik reageerde op jou, maar Ronald ook, en vast veel meer mensen :)
Voorlopig ben ik heel goed in rustig aan doen, maar jullie mogen me hier in november weer op wijzen hoor.... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3334373
Kaio schreef:In die zaken is mijn ervaring toch dat ze moeilijk een echte tijd kunnen afspreken. Hier of daar lopen reparaties uit etc. Ik vraag zelf ook inderdaad voor een tijdsindicatie en dat ze me opbellen een half uur van tevoren of ook als het later wordt. Velen doen dat netjes, kan nog onhandig zijn dat klopt, maar ja zo is dat nou eenmaal.
Maar ja de hele week onzeker blijven doen is wel heel ehm ja....

Hier is er toen iemand geweest een paar jaar terug, toen was er storing in de winter natuurlijk, ging van alles extra stuk, incl. Expansie vat, die is echt laat bezig geweest en een volgende dag ook nog. Gelukkig rekende ze normaal tarief en geen extra voorrijkosten, was wel juist erg netjes.

Hmm bedenk me wel, volgens mij is de schoorsteenveger nog niet geweest dit jaar :g: ( is verplicht in DE, meten ook ketel na) Meestal komen die vanzelf :biggrin2: . Bellen gewoon aan in costuum en vol roet :biggrin2:
Ja joh, maar er kon niks gepland worden! Ja dan maandag misschien maar dat moeten we dan maandagochtend bekijken mevrouw.
Ik werk avonddiensten. Overdag ben ik dus bijna altijd thuis. Het zou dus volgende week heel de week op verschillende momenten kunnen wat mij betreft. Maar helemaal geen tijd afspreken en maar wachten of je er die dag bij zit, dat werkt niet hoor.

Als ze zeggen, we komen maandag tussen 8.00 en 12.00 of zelfs 13.00 of 14.00, prima. Maar ik moet maandag bv om 15.30 weg. Dan is het wel fijn dat ik in ieder geval zou kunnen afspreken dat ze voor die tijd kunnen komen...

Nu is het ook zo dat deze man mij uitlachte toen ik belde over een gaslucht bij mijn gasfornuis. Terwijl ik nota bene vertelde dat de storingsdienst van eneco mij had geadviseerd een installatiebedrijf te bellen. Dat zijn zij. En dan ben ik dus ook nog klant want een contract. Wordt ik uitgelachen, daar beginnen we niet aan mevrouwtje, daar hebben we het te druk voor. Tjonge.
Ik heb toen een ander installatiebedrijf gebeld, die in ieder geval even wilde meedenken, en zei dat het dan wel veilig was om de gaskraan van het fornuis alleen dicht te draaien (want van de storingsdienst van eneco moest ik onmiddellijk de hoofdkraan dichtdraaien, dus geen warm water en geen cv toen, toch onhandig he). Dus als ze het nu niet heeeeeeeeeeeel netjes gaan oplossen hoeven ze mooi niet meer terug te komen.

Misschien is de irritatie vooral ook dat ik geen mevrouwtje genoemd wil worden ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3334376
:-X :-X :-X

Eh daar ben ik zelf ook zwaar allergisch voor , dat " mevrouwtje " :-X Dat is gewoon denigrerend hoor. Kan dat ook niet positief uitleggen hoor.
Zo'n toon sloegen ze ook eens bij een DA praktijk tegen me aan *stoomuitorensmiley*
Ik geef je groot gelijk.
Door eelke
#3334380
Kaio schreef::-X :-X :-X

Eh daar ben ik zelf ook zwaar allergisch voor , dat " mevrouwtje " :-X Dat is gewoon denigrerend hoor. Kan dat ook niet positief uitleggen hoor.
Zo'n toon sloegen ze ook eens bij een DA praktijk tegen me aan *stoomuitorensmiley*
Ik geef je groot gelijk.

Ja en het is nog wel nationale vrouwen dag! >:( ik ga hem voortaan monteurtje noemen. Tsk.
Gebruikersavatar
Door pike
#3334382
eelke schreef:Ja en het is nog wel nationale vrouwen dag! >:( ik ga hem voortaan monteurtje noemen. Tsk.
;D ;D ;D Dat vind ik een goeie!
Door eelke
#3334383
Misschien moet ik hem ook nog wijzen op de tekst van zijn storingskaartje; als u deze punten heeft gecontroleerd kun u mijn bellen.

Ha. Hahahaha. Sukkel(tje).

Goed. Morgen weer een dag :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door