Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332208
Ik heb van de week de buitenkant gewassen. Maar Charlie knalde vorig weekend nog tegen het raam (doet ie regelmatig, niet heel handig, maar hij heeft nooit wat, direct afkloppen!), dus ik heb zoals gewoonlijk weer een vogelvorm in stof op het raam. Dit keer zonder kak eronder, dat presteert ie ook wel eens hoor ;D . Wie weet heb ik morgen zin om de binnenkant te doen. Of niet ::)
Door cj
#3332210
Euh moe en pijn van chemo en bestraling. Maar dolblij met Joepie
Door cj
#3332211
Dus ok ik klaag, maar ben ook blij. Ik heb mijn Joepie nog.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3332235
Charlie Angel schreef:Het schiet zo inderdaad niet op Ronald, snap je frustratie zo goed. Het is ook allemaal niet niks, maar je wilt gewoon vooruit. :-*
En als je het maar niet in je hoofd haalt Ronald!!! >:( >:( :P
Ik heb de glazenwasser gebeld... ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332236
Ronald schreef:Ik heb de glazenwasser gebeld... ::)
Pfieuw! Braaf, koekje erin!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3332264
Vandaag een crematiedienst voor een collega gehad; er was bij hem net voor kerst longkanker geconstateerd en vorig weekend was hij overleden. Was een heel bijzonder aardige, rustige en heel vriendelijke collega. Mijn receptie collega en ik hadden (naast nog wel meer mensen op het werk) een eigen rouwkaart gekregen en zijn dus gegaan vandaag. Daar bleek weer hoe bijzonder hij was.... afgelopen september was hij nog 60 geworden, net een 3/4 jaar opa. Zo vreselijk. Er waren ook heel heel collega’s net als oud collega’s en een aantal oud directeuren. Hoe bijzonder hij was bleek uit het bedankkaartje wat je kreeg bij vertrek; bedankt voor je komst; Janneke en de kinderen stellen dit op prijs. Bedankt ook voor alle mooie momenten in mijn leven die ik ook dankzij jou heb gehad. Jij hebt mijn leven mooier gemaakt en ik hoop dat ik jouwe ook mooier heb gemaakt. Dus blijf genieten en blijf het leven van een ander mooier maken, ook jij bent een mooi mens!
Met zijn naam eronder.
En nu ben ik dus ook vandaag weer van de leg....
Gebruikersavatar
Door Radja
#3332277
constance.blokzijl schreef:Vandaag een crematiedienst voor een collega gehad; er was bij hem net voor kerst longkanker geconstateerd en vorig weekend was hij overleden. Was een heel bijzonder aardige, rustige en heel vriendelijke collega. Mijn receptie collega en ik hadden (naast nog wel meer mensen op het werk) een eigen rouwkaart gekregen en zijn dus gegaan vandaag. Daar bleek weer hoe bijzonder hij was.... afgelopen september was hij nog 60 geworden, net een 3/4 jaar opa. Zo vreselijk. Er waren ook heel heel collega’s net als oud collega’s en een aantal oud directeuren. Hoe bijzonder hij was bleek uit het bedankkaartje wat je kreeg bij vertrek; bedankt voor je komst; Janneke en de kinderen stellen dit op prijs. Bedankt ook voor alle mooie momenten in mijn leven die ik ook dankzij jou heb gehad. Jij hebt mijn leven mooier gemaakt en ik hoop dat ik jouwe ook mooier heb gemaakt. Dus blijf genieten en blijf het leven van een ander mooier maken, ook jij bent een mooi mens!
Met zijn naam eronder.
En nu ben ik dus ook vandaag weer van de leg....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :'(
Door eelke
#3332419
Ik droomde dat Joep ingeslapen moest worden. Om 18.00. Niet leuk wakker worden. Gelukkig is ie nog springlevend.
Door hannabelgje
#3332420
eelke schreef:Ik droomde dat Joep ingeslapen moest worden. Om 18.00. Niet leuk wakker worden. Gelukkig is ie nog springlevend.
Gatver. Dat zijn geen leuke dromen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door zurca
#3332428
Even een dikke :bigarmhug: voor iedereen die 'm kan gebruiken!

Ikke voel me voor de derde keer in korte tijd ziek...nu keelpijn en hangerig en lamlendig :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door